FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Alternator, za duże ładowanie, regulator napięcia
Autor Wiadomość
buladag 
nówka sztuka ;)

Wiek: 41
Dołączył: 03 Sie 2018
Posty: 4
Skąd: ----
Wysłany: 22-08-2018, 11:48   
   Bolid: Seicento 899ccm


W Punto przejeździłem z takim alternatorem 4 lata, łożyska miał wbite SKF, nie bardzo też rozumiem pojęcie "wybita obudowa". Poza tym, cokolwiek by w nim nie było, w Polsce obowiązuje dwuletnia rękojmia plus gwarancja sprzedającego/producenta i sprzedający nie ma możliwości w przypadku rękojmi wymagać montażu przez warsztat czy cokolwiek innego.
_________________
----
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-08-2018, 23:39   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


A widzisz ja nie mogłem 6miesięcy, a żarówki +% paliły się co pół roku. Jest zbyt to jeździjcie do sportowej czy jazdy takiej,że wsiadam i nic nie muszę się martwić się nie nadaje,do tego kwestia mocowania jak jest klima-szlag trafia jak bym miał to wymieniać częściej niż 150tys-bo tyle mnie więcej żyje nowy altek. Wybita obudowa to taka po 200-250tys gdzie zamiast średnicy otworu 34mm wytarło aluminium na 36-37-tyle mają regenerowane vs. nowy. :))
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum