Fiat Sc 900 uszczwlka pod glowica |
Autor |
Wiadomość |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 10-04-2016, 19:04
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Jeśli głowicę oddaleś na spr szczelności, została splanowana, założyłeś nową uszczelkę i przykręciłeś wg kolejności jak powinno być to zostają czary
Masz nieruszone auto to zmierz mu kompresję na każdym garze. Jeśli głowica jest idealna to kompresja ma być ok. Jak nie będzie to jest walnięty dół. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
tomek_1998
nówka sztuka ;)
Wiek: 46 Dołączył: 28 Cze 2015 Posty: 20 Skąd: Łowiczek
|
Wysłany: 10-04-2016, 19:39
Bolid: Sc 900 SX |
|
|
Dzieki sprawdze |
|
|
|
 |
tomek_1998
nówka sztuka ;)
Wiek: 46 Dołączył: 28 Cze 2015 Posty: 20 Skąd: Łowiczek
|
Wysłany: 18-04-2016, 20:57
Bolid: Sc 900 SX |
|
|
Witam. Zamontowałem nowe serce i autko śmiga. Około 3 miesięcy prze awarią wymieniałem uszczelkę miski bo się pociła i dla pewności posmarowałem delikatnie silikonem (wymiana na nową uszczelkę). Po naprawach mechaników w moim starym silniku znalazłem prawdopodobnie resztki pierścieni (tłoków nie wyjmowałem). Po odkręceniu śrub miski sama odpadła od korpusu (śruby delikatnie przykręcone a pamiętam ze przykręcałem większym momentem). Na moje oko mechanik ściągał miskę, uszczelka miski przecięta w 3 miejscach - patrząc na silnik w autko od tyłu była podwadzana śrubokrętem w celu odklejenia. Przypadek czy fachowiec coś odstawił i się nie przyznał, bo na moje to do wymiany uszczelki pod głowicą, miski olejowej nie trzeba odkręcać. Na moje spostrzeżenia to pierścienie rozleciały się po 1 wymianie uszczelki pod głowicą, po przejechaniu ok 50km, bo zużycie oleju drastycznie wrosło, chodź może to tylko moje domysły. Prawdy o naprawie się na pewno nie dowiem, pójdzie na złom razem ze silnikiem. |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-04-2016, 21:12
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Nie wiedziałeś , że Mietki jeszcze auta typu sc itp. to nie reperują tylko ku...ją i psują bardziej....
Poziom napraw wg. jakiegoś badania u Mietków czyli P.P.H.U , ale bez paragonu faktury i tanio Panie jest w Polsce jak polityka, wyjątków ze świecą szukać, ale jak ma być tanio panie bo kasta wg. taxu 2500tys to druciarze mają zysk i spirala się kręci.
Dlatego ja już dawno nie robię nic ambitnego za kasę, poza tym większość samochodów tego typu odstrasza na kilometr-korozja, olej, syf wszędzie.... |
|
|
|
 |
|