FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Fiat Sc 900 uszczwlka pod glowica
Autor Wiadomość
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-04-2016, 19:04   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Jeśli głowicę oddaleś na spr szczelności, została splanowana, założyłeś nową uszczelkę i przykręciłeś wg kolejności jak powinno być to zostają czary ;)
Masz nieruszone auto to zmierz mu kompresję na każdym garze. Jeśli głowica jest idealna to kompresja ma być ok. Jak nie będzie to jest walnięty dół.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
tomek_1998 
nówka sztuka ;)

Wiek: 46
Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 20
Skąd: Łowiczek
Wysłany: 10-04-2016, 19:39   
   Bolid: Sc 900 SX


Dzieki sprawdze
 
 
tomek_1998 
nówka sztuka ;)

Wiek: 46
Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 20
Skąd: Łowiczek
Wysłany: 18-04-2016, 20:57   
   Bolid: Sc 900 SX


Witam. Zamontowałem nowe serce i autko śmiga. Około 3 miesięcy prze awarią wymieniałem uszczelkę miski bo się pociła i dla pewności posmarowałem delikatnie silikonem (wymiana na nową uszczelkę). Po naprawach mechaników w moim starym silniku znalazłem prawdopodobnie resztki pierścieni (tłoków nie wyjmowałem). Po odkręceniu śrub miski sama odpadła od korpusu (śruby delikatnie przykręcone a pamiętam ze przykręcałem większym momentem). Na moje oko mechanik ściągał miskę, uszczelka miski przecięta w 3 miejscach - patrząc na silnik w autko od tyłu była podwadzana śrubokrętem w celu odklejenia. Przypadek czy fachowiec coś odstawił i się nie przyznał, bo na moje to do wymiany uszczelki pod głowicą, miski olejowej nie trzeba odkręcać. Na moje spostrzeżenia to pierścienie rozleciały się po 1 wymianie uszczelki pod głowicą, po przejechaniu ok 50km, bo zużycie oleju drastycznie wrosło, chodź może to tylko moje domysły. Prawdy o naprawie się na pewno nie dowiem, pójdzie na złom razem ze silnikiem.
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-04-2016, 21:12   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Nie wiedziałeś , że Mietki jeszcze auta typu sc itp. to nie reperują tylko ku...ją i psują bardziej....
Poziom napraw wg. jakiegoś badania u Mietków czyli P.P.H.U , ale bez paragonu faktury i tanio Panie jest w Polsce jak polityka, wyjątków ze świecą szukać, ale jak ma być tanio panie bo kasta wg. taxu 2500tys to druciarze mają zysk i spirala się kręci.
Dlatego ja już dawno nie robię nic ambitnego za kasę, poza tym większość samochodów tego typu odstrasza na kilometr-korozja, olej, syf wszędzie....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum