kontrolka temperatury |
Autor |
Wiadomość |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 17-09-2009, 14:32
Bolid: 1E 187 |
|
|
Z jednym przewodem wychodzący od bloku |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
sipa
nówka sztuka ;)
Pomógł: 5 razy Wiek: 60 Dołączył: 11 Lut 2006 Posty: 11 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 17-09-2009, 21:00
Bolid: seicento |
|
|
w silniku 900cm czujnik temperatury do kontrolki przegrzania jest wkręcony w głowice silnika, od góry. Po otwarciu maski doskonale widoczny z jednym przewodem w kolorze zielono-białym. Po odłączeniu przewodu od czujnika kontrolka musi zgasnąć. Jeśli dotkmniesz przewodem do masy to powinna się zapalić przy włączonym kluczyku. Działanie czujnika polega na tym że kiedy zostanie przekroczona temperatura 98°C to zwiera on przewód do masy. |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 18-09-2009, 13:07
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
napiszę tak. mylicie panowie dwa rodzaje czujników temperatury. Owszem ten wychodzący z głowicy silnika z jednym przewodem jest tylko do tej kontrolki w zestawie wskaźników . a załączający wentylator chłodnicy jest wkręcony w chłodnicę z boku i ma dwa przewody.osobiście mam tak połączone u siebie że poprzez diodę z kontrolką ciśnienia oleju zapala mi sie kontrolka temp. silnika a po uruchomieniu gasną obie. i jak temperatura za wysoka by była to kontrolkaz termometrem się zapali.powyższe ma na celu sprawdzenie czy żarówka sprawna jest bo różnie bywa. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
|