praca wycieraczek |
Autor |
Wiadomość |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 13-01-2013, 13:57
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Ryba88, też nie wyobrażam sobie braku wycieraczki |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
jonas
Bywalec

Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Kwi 2012 Posty: 80 Skąd: Piła
|
Wysłany: 29-03-2013, 23:01
Bolid: 1.1 SPI (był) |
|
|
Podczepię się pod temat - jakiś czas temu zamarzły mi przednie wycieraczki, znaczy te ośki. Nie miałem czasu grzebać, padł bezpiecznik (numeru nie pamiętam), wymieniony, ośki nasmarowane i wycieraczki pracują, ale nie wracają po pyrgnięciu wajchy i trzeba trzymać aż zjadą na dół szyby. Jak puszczę, zatrzymują się od razu. Nie działa też tryb przerywany, chodzą cały czas.
Co mogło zdechnąć? W schematach nie widzę jakiegoś sterownika, czyżby wszystko mieściło się w silniczku? Który przekaźnik jest od wycieraczek? |
_________________ 2.4 litra i 169 KM, już takich nie robią
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 30-03-2013, 15:29
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Jedna ścieżka przepaliła się na płytce w elektronice silniczka. Rozkręć dokładnie popatrz zalutuj i powinno działać. Typowego przekaźnika od wycieraczek nie ma . Jest ogólny do nich, nawiewu i zapalniczki - pierwszy nad przerywaczem kierunkowskazów |
|
|
|
 |
woytaz
Bywalec

Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 58 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 30-03-2013, 16:54
Bolid: SC 1.1 MPI 2001r |
|
|
to ja też sie podepnę pod temat.
Co może być przyczyną tego,że gdy uruchomie spryski na przód leci również na tył?? |
|
|
|
 |
etyl77
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 207 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 08-04-2013, 01:07
Bolid: był czarnuch jest bravo |
|
|
macher napisał/a: | Jedna ścieżka przepaliła się na płytce w elektronice silniczka |
Czy tego należy szukać w podszybiu od komory silnika? Mam ten sam problem, działa mi tylko najszybszy bieg a 2 pozostałe nie a "ręczny" też trzeba trzymać by wycieraczki wróciły.
A wracając do potencjonometru.. Nowsze seje mają 3 biegi - przerywany, ciągły i ciągły szybki. |
_________________ Sprzedam czerwoną podsufitkę, pasy, klamki, zamki, wkładki + stacyjka. |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 08-04-2013, 21:56
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Przy silniczku wycieraczek masz puszkę gdzie się wpina wiązkę kabli elektrycznych. Tam jest elektronika silniczka |
|
|
|
 |
jonas
Bywalec

Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Kwi 2012 Posty: 80 Skąd: Piła
|
Wysłany: 09-04-2013, 15:29
Bolid: 1.1 SPI (był) |
|
|
macher napisał/a: | Jedna ścieżka przepaliła się na płytce w elektronice silniczka. Rozkręć dokładnie popatrz zalutuj i powinno działać. Typowego przekaźnika od wycieraczek nie ma . Jest ogólny do nich, nawiewu i zapalniczki - pierwszy nad przerywaczem kierunkowskazów |
Kolego, dziękuję, trafione bez pudła. Zlutowałem ścieżkę i wszystko znów pracuje jak należy.
Nie mogę wcisnąć "pomógł", autorze tematu zrób to za mnie. |
_________________ 2.4 litra i 169 KM, już takich nie robią
 |
|
|
|
 |
etyl77
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 207 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 13-04-2013, 12:58
Bolid: był czarnuch jest bravo |
|
|
U mnie niestety pudlo, płytka i tranzystorki całe, sprawne. Jednak problem pozostał. Czego i gdzie szukać? |
|
|
|
 |
|