FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemik z maglownicą
Autor Wiadomość
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 28-12-2014, 17:04   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Cytat:
jankes, tak owszem o seju. Mam nadzieję że nie palnąłem jakiegoś głupstwa, jeszcze nie zajmowałem się tą częścią zawieszenia więc nie jestem do końca pewien czy znajduje się tam olej, ale doszły mnie takie słuchy.

W maglownicy jest trochę smaru na pracujących elementach, oleju tam nie ma :wink:
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
jankes 
Nałogowiec

Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 337
Skąd: trójkąt 3 cesarzy SJ
Wysłany: 28-12-2014, 17:22   
   Bolid: SC sporting & volvo v70 & DAF CF


fajnie by wyglądał pod maską taki 1.1MPI z klimą, gazem, ABS-em i do tego zbiornik na hydraulikę i pompa wspomagania. Chyba żaden mechanik nie podjął by się napraw bez wyciągania silnika
 
 
Gms 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 71
Skąd: SPI
Wysłany: 30-12-2014, 19:36   
   Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240


Dzięki Panowie za uświadomienie mnie, widzę że mechanicy z mojej okolicy nie ogarniają co i jak? A co do tych drążków i samej maglownicy to dziś wbiłem się do kanału i szarpiąc obydwa żaden z nich w ogóle się nie rusz, są tak jakby przyspawane na stałe. :P
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 30-12-2014, 19:47   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


jak nie latają to to nie to. mógł jeszcze ktoś kierownicą poruszać a ty trzymać ręce na drążki i sprawdzac
_________________

 
 
jankes 
Nałogowiec

Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 337
Skąd: trójkąt 3 cesarzy SJ
Wysłany: 30-12-2014, 19:50   
   Bolid: SC sporting & volvo v70 & DAF CF


Jak bedziesz potrzebowal przekladnie to sie odezwij mam ori
 
 
Gms 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 71
Skąd: SPI
Wysłany: 30-12-2014, 20:18   
   Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240


jankes, dzięki za info, jak coś to wiem gdzie i do kogo się udać
 
 
Gms 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 71
Skąd: SPI
Wysłany: 30-12-2014, 20:19   
   Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240


Łukasz, więc już nie wiem gdzie może być przyczyna luzu, reszta zawieszenia i układu kierowniczego nowa na oryginalnych częściach
 
 
Gms 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 71
Skąd: SPI
Wysłany: 31-12-2014, 11:03   
   Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240


Łukasz, dziś sprawdzone zostało jeszcze raz z ruszaniem kierownicą, i drążki są bez luzów tylko słychać delikatne stukanie, myślę czy nie ściągnąć cybantów i nie przesmarować dodatkowo i może spróbować dokręcić ?
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 31-12-2014, 11:36   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Gms, sprawdź może czy ten luz nie zrobił się czasami na łączeniu maglownicy z drążkiem kierownicy, w środku obok pedału gazu.
Jeszcze sama maglownica może mieć luz, czytałem gdzieś że do skasowania luzów służy ta śruba na zdjęciu schowana w tym okrągłym miejscu:
http://czesci-uzywane.hom...839f35ada9b.jpg

Tylko trzeba by odgiąć blaszkę u góry i u dołu bo to jest takie zabezpieczenie, a później zagiąć. Tylko nie można przesadzić z dokręceniem żeby nie powstał opór w maglownicy.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
Gms 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 71
Skąd: SPI
Wysłany: 31-12-2014, 13:39   
   Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240


barkor, dzięki będę kombinował, ma całą noc do dyspozycji :P
 
 
biznesik 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 595
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-07-2015, 10:21   
   Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4


I udalo sie w koncu dojsc co bylo przyczyna?
_________________
Fiat 600 2009
 
 
Gms 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 71
Skąd: SPI
Wysłany: 18-07-2015, 19:59   
   Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240


Udało mi się z tym uporać, wybaczcie że nie poinformowałem o ogarnięciu przyczyny luzów ale nie miałem czasu :P A były one spowodowane tym że śruby mocowania amortyzatorów do zwrotnicy jak i nakrętki miały zużyty gwint, i po prostu się luzowały. Po zakupieniu nowych oryginalnych czterech śrub w cenie coś ponad 50zł problem minął :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum