Problemik z maglownicą |
Autor |
Wiadomość |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 28-12-2014, 17:04
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Cytat: | jankes, tak owszem o seju. Mam nadzieję że nie palnąłem jakiegoś głupstwa, jeszcze nie zajmowałem się tą częścią zawieszenia więc nie jestem do końca pewien czy znajduje się tam olej, ale doszły mnie takie słuchy. |
W maglownicy jest trochę smaru na pracujących elementach, oleju tam nie ma |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
jankes
Nałogowiec
Pomógł: 38 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 337 Skąd: trójkąt 3 cesarzy SJ
|
Wysłany: 28-12-2014, 17:22
Bolid: SC sporting & volvo v70 & DAF CF |
|
|
fajnie by wyglądał pod maską taki 1.1MPI z klimą, gazem, ABS-em i do tego zbiornik na hydraulikę i pompa wspomagania. Chyba żaden mechanik nie podjął by się napraw bez wyciągania silnika |
|
|
|
 |
Gms
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Sty 2014 Posty: 71 Skąd: SPI
|
Wysłany: 30-12-2014, 19:36
Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240 |
|
|
Dzięki Panowie za uświadomienie mnie, widzę że mechanicy z mojej okolicy nie ogarniają co i jak? A co do tych drążków i samej maglownicy to dziś wbiłem się do kanału i szarpiąc obydwa żaden z nich w ogóle się nie rusz, są tak jakby przyspawane na stałe. |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 30-12-2014, 19:47
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
jak nie latają to to nie to. mógł jeszcze ktoś kierownicą poruszać a ty trzymać ręce na drążki i sprawdzac |
_________________
 |
|
|
|
 |
jankes
Nałogowiec
Pomógł: 38 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 337 Skąd: trójkąt 3 cesarzy SJ
|
Wysłany: 30-12-2014, 19:50
Bolid: SC sporting & volvo v70 & DAF CF |
|
|
Jak bedziesz potrzebowal przekladnie to sie odezwij mam ori |
|
|
|
 |
Gms
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Sty 2014 Posty: 71 Skąd: SPI
|
Wysłany: 30-12-2014, 20:18
Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240 |
|
|
jankes, dzięki za info, jak coś to wiem gdzie i do kogo się udać |
|
|
|
 |
Gms
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Sty 2014 Posty: 71 Skąd: SPI
|
Wysłany: 30-12-2014, 20:19
Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240 |
|
|
Łukasz, więc już nie wiem gdzie może być przyczyna luzu, reszta zawieszenia i układu kierowniczego nowa na oryginalnych częściach |
|
|
|
 |
Gms
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Sty 2014 Posty: 71 Skąd: SPI
|
Wysłany: 31-12-2014, 11:03
Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240 |
|
|
Łukasz, dziś sprawdzone zostało jeszcze raz z ruszaniem kierownicą, i drążki są bez luzów tylko słychać delikatne stukanie, myślę czy nie ściągnąć cybantów i nie przesmarować dodatkowo i może spróbować dokręcić ? |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 31-12-2014, 11:36
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Gms, sprawdź może czy ten luz nie zrobił się czasami na łączeniu maglownicy z drążkiem kierownicy, w środku obok pedału gazu.
Jeszcze sama maglownica może mieć luz, czytałem gdzieś że do skasowania luzów służy ta śruba na zdjęciu schowana w tym okrągłym miejscu:
http://czesci-uzywane.hom...839f35ada9b.jpg
Tylko trzeba by odgiąć blaszkę u góry i u dołu bo to jest takie zabezpieczenie, a później zagiąć. Tylko nie można przesadzić z dokręceniem żeby nie powstał opór w maglownicy. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
Gms
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Sty 2014 Posty: 71 Skąd: SPI
|
Wysłany: 31-12-2014, 13:39
Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240 |
|
|
barkor, dzięki będę kombinował, ma całą noc do dyspozycji |
|
|
|
 |
biznesik
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2013 Posty: 595 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-07-2015, 10:21
Bolid: Fiat 600 2009 1.1 MPI, Opel Astra 2000 1.4 |
|
|
I udalo sie w koncu dojsc co bylo przyczyna? |
_________________ Fiat 600 2009 |
|
|
|
 |
Gms
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Sty 2014 Posty: 71 Skąd: SPI
|
Wysłany: 18-07-2015, 19:59
Bolid: Seicento 899cm3/Man 12.240 |
|
|
Udało mi się z tym uporać, wybaczcie że nie poinformowałem o ogarnięciu przyczyny luzów ale nie miałem czasu A były one spowodowane tym że śruby mocowania amortyzatorów do zwrotnicy jak i nakrętki miały zużyty gwint, i po prostu się luzowały. Po zakupieniu nowych oryginalnych czterech śrub w cenie coś ponad 50zł problem minął |
|
|
|
 |
|