MC Grzechu
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 706 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-10-2021, 22:22
Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v |
|
|
Linduś napisał/a: | Poza tym jak MC Grzechu napisał koszt rozrządu łańcuchowego to też czasem nieopłacalny kosmos | No ok, ale co w tej chwili mają koszty do tematu tego, że łańcuch rozrządu się NIEKONIECZNIE wymienia?
Polecam sobie także porównać jakie łańcuchy rozrządu robiło się kiedyś, a jakie łańcuszki (specjalnie używam słowa łańcuszki, a nie łańcuchy) są obecnie i nie sądzę aby były bardziej wytrzymałe. Obecne bardziej przypominają łańcuszki z motocykla...
Racja jest jak wiadomo co i każdy ma swoją. Ja wyznaję inną zasadę i wolę nie żyć świadomością, że może się uda
A jeśli już chodzi o koszty to wiadomo dlaczego rozrząd na łańcuchu jest droższy. Po prostu zawiera więcej elementów niż rolka i pasek bo wymienia się również koła łańcuchowe (potocznie zębatki) jak i napinacz i ślizgi. |
_________________ Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07
Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
|
|