Ubywa oleju raz kopci raz nie sc 900 lpg |
Autor |
Wiadomość |
mateusz0739
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 20 Maj 2016 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-07-2016, 08:43
Bolid: Seicento 900 |
|
|
A gdy mam w seicento 900 lpg przy przebiegu 250tyś? Jaki olej wlać? Polsyntetyk czy syntetyk. Silnik bierze na 2 tyś może z 0.5litra oleju mineralnego. Ale z lotosami tak jest wcześniej miałem fiata i polsytentyku ubywala minimalna ilość po przejściu na mineralny pochłanial więcej. |
|
|
|
 |
mateusz0739
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 20 Maj 2016 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-07-2016, 08:44
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Może przydałoby się wyplukac silnik? I dopiero zalać jakimś dobrym olejem? |
|
|
|
 |
rotax24 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-07-2016, 12:28
|
|
|
mateusz0739 napisał/a: | A gdy mam w seicento 900 lpg przy przebiegu 250tyś? Jaki olej wlać? Polsyntetyk czy syntetyk. Silnik bierze na 2 tyś może z 0.5litra oleju mineralnego. Ale z lotosami tak jest wcześniej miałem fiata i polsytentyku ubywala minimalna ilość po przejściu na mineralny pochłanial więcej. |
Zalej bez płukanki - https://www.najlepszeolej...W40-4L-2016r/49 - przy LPG i tym przebiegu cudów już nie uzyskasz |
|
|
|
 |
tomek_1998
nówka sztuka ;)
Wiek: 46 Dołączył: 28 Cze 2015 Posty: 20 Skąd: Łowiczek
|
Wysłany: 18-07-2016, 14:55
Bolid: Sc 900 SX |
|
|
A z innej beczki czy istnieje możliwość przy wytartych prowadnicach zaworów że nimi przedostaje się olej na tłoki i wtedy dymi i ubywa oleju nawet przy wymienionych uszczelniaczach zaworowych. |
|
|
|
 |
mateusz0739
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 20 Maj 2016 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-07-2016, 02:27
Bolid: Seicento 900 |
|
|
10w40 Polsyntetyk? Filtr oleju już nam byle by olej jakiś w miarę dobry kupić. Nie miałem jednej śruby na kolektorze i filtr oleju był zachlapany olej wydobywal się jakoś przy kolektorze. Gdy na benzynie jadę na wyższych obrotach po wciśnięciu sprzęgła samochód gaśnie ale odpala od razu. Winna sonda? Jak jadę na niskich obrotach nie gaśnie albo przy podjezdzaniu w korku. |
|
|
|
 |
rotax24 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-07-2016, 09:04
|
|
|
mateusz0739 napisał/a: | 10w40 Polsyntetyk | tylko z nazwy |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-07-2017, 22:07
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Zwykle się nie wypowiadam jak widzę lpg i problemy-ale szczerze nic mu nie pomorze jak buda się trzyma jakos jeździj,jak gnija elementy nośne zmień to szybko-szczerze...szkoda grosza na to jak juz zajechane i oszczędzane było na wszystkim.Ostatnio miałem 900 z lpg którego nie dotykałem-zwykły wąz w przepustice,gośc chciał wymienić amory-nie dotykałem bo kielichy na rdzy sie trzymały. |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28-07-2017, 12:26
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
mateusz0739 napisał/a: | seicento 900 lpg przy przebiegu 250tyś? Jaki olej wlać? | Ja bym wlał cokolwiek Żadnej różnicy nie uzyskasz na + czego byś tam nie wlał. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
|