HAMOWNIA |
Autor |
Wiadomość |
saper1985 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-09-2009, 16:19
|
|
|
irekg napisał/a: | vtech w rybniku (chyba) i eko-car w jastrzębiu - ale eko własnie chyba też już tylko produkują hamownie - ale mogę sie mylić..
a umnie: program napisany działa wykresy powstają - problem zebrania danych teraz z koła łożyskowania itd itp.. |
vtech jest w Jastrzębiu |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 01-09-2009, 21:02
Bolid: sc A0 |
|
|
zatem eko przeszło w vtecha
No i post Myśki potwierdza moje zdanie o 1,1 dużo bardziej podatny silnik...zwłaszcza w mpi... (gdzies tam wkoncu uzyłem glowy i wszedlem na profil w pj )
najlepsze: Vti club sie o mnie (albo o hamowaniu) dowiedział telefony są - zainteresowanie wzrastające - ale ja raczej będę chciał te urządzenia certyfikować (CE) i sprzedawać ale pomimo wszystko zaskoczony jestem
a kolega z Żor sie nie chwalił wynikiem (bo obstawał przy dolotach "markowych" i o "programach" wspomina.. )
Panie Saper co tam pokazało |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
saper1985 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-09-2009, 21:16
|
|
|
irekg napisał/a: | zatem eko przeszło w vtecha
No i post Myśki potwierdza moje zdanie o 1,1 dużo bardziej podatny silnik...zwłaszcza w mpi... (gdzies tam wkoncu uzyłem glowy i wszedlem na profil w pj )
najlepsze: Vti club sie o mnie (albo o hamowaniu) dowiedział telefony są - zainteresowanie wzrastające - ale ja raczej będę chciał te urządzenia certyfikować (CE) i sprzedawać ale pomimo wszystko zaskoczony jestem
a kolega z Żor sie nie chwalił wynikiem (bo obstawał przy dolotach "markowych" i o "programach" wspomina.. )
Panie Saper co tam pokazało |
62 kunie pokazało tylko ja nie mam ssącego i przepustnicy z 1.2 ale to na marginesie...
a ja zawsze myślałem że to SPI jest bardziej podatne na tuning niż MPI no ale trudno
...i nadal obstaje przy "markowych" dolotach i programach bo to "coś" daje drogi kolego
pozatym te wyniki z pomiarów grupowych można sobie wsadzić w "d!@#" wahania momentu w dwóch pomiarach są tak gigantyczne że sam nie wiem co mam o tym myśleć...
a co do "programów" to niestety ale wiem jak wygląda sprawa ze strojeniem 1.1 MPI i przez to kierowałem do Ciebie te pytania na PW... a więc zadam Tobie teraz krótkie pytanie drogi Irku, np. podstawiam na dniach do Ciebie sportinga 1.1 MPI na wałku 372 świątka (teraz auto totalnie nie jedzie na tym wałku) i kilku innych bzdetach (m.in. rozwierconej przepustnicy, dolot węglarskiego i kolektorze 4-2-1), dasz rade go wystroić w max 5 godzin ?! mam na myśli dobry programik który "działa" i wypluje około 80 kucy na hamowni...
pozdrawiam |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 01-09-2009, 22:27
Bolid: sc A0 |
|
|
zaden komputer euro 3 nie ogarnie tego wałka to nie jest wałek do 1,1 mpi...372 ma graniczne 260 chyba no i owk takie ze moze z regulowanym kolem by jechało ale tylko dołem...
2 wyjscia jak budżet "domowy":
- przejscie na walek dedykowany do mpi...
- przejscie na ssący 1,2 + komputer euro 2 - odpadnie przy okazji problem drugiej sondy i sygnału z czujnika wałka rozrządu (bardzo istotny w euro3...w euro 2 nie ujęty..)
Ja powiem tak: 75Km robie na zwykłej hybrydzie..i to zgodnie z homologacją (1146)
a koło wałka macie oryginalne z mpi? (magnetyczne)
80 wypluje ale z elektroniką euro2 ..ale bedzie stukał w euro 3 stukania nie ma
no..chyba ze podjedziecie do goduli - i to (ponownie) Ci polecam Przyjacielu..
nie rozwodźmy się w tym temacie nie na temat
temat jest o hamowni...
Twoje problemy z momentem: - zamach..
- dolot (za krótki..zlikwiduj strumienicę i sprawdz efekt..))
|
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 03-09-2009, 21:07
Bolid: sc A0 |
|
|
jutro pierwsze testy układu pomiarowego i samego programu...
producent czujników w holandii robi na Nasze zamówienie porządny enkoder dlatego testy realnego układu jeszcze przed nami..
na pewno zbuduję hamownię stacjonarną - wszystkie elementy mamy "ogarnięte"
pochwalić się chciałem:] |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 03-09-2009, 21:18
Bolid: 1E 187 |
|
|
irekg napisał/a: | pochwalić się chciałem:] |
15-740 |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
|