Od czego zaczac tuning mechaniczny...?? |
Autor |
Wiadomość |
pirelli0
nówka sztuka ;)

Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 29 Kwi 2006 Posty: 44 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-09-2006, 21:05
Bolid: S klasa |
|
|
A wy od czego zaczynaliscie modernizacje u siebie?? |
_________________ Powered by
 |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 36 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 19-09-2006, 21:25 Re: Od czego zaczac tuning mechaniczny...??
Bolid: 1E 187 |
|
|
jataman napisał/a: | z papierem silnik bez osprzetu juz za 1500zl mozna dostac... |
Kurde to już niedługo pokuszę się chyba o swap'a a tak przybliżony koszt z osprzętem? |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
jataman
Turbomasta

Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19-09-2006, 23:54
Bolid: seicento |
|
|
pirelli0 napisał/a: | A wy od czego zaczynaliscie modernizacje u siebie?? |
ja zaczelem od turbo kitu home made przez siebie
teraz mam juz ponad 120km i ganiam sie z 160km vtecami ale to juz raczej gruba przerobka |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
 |
Loozak [Usunięty]
|
Wysłany: 21-09-2006, 10:03
|
|
|
o ile masz znajomości na przeglądach i chcesz aby był bardzo głośny to zrób pełną przelotówke bez wymiany kolektora wydechowego.
ja za rurę '50 na całej długości i za tłumik końcowy (przelotowy) dałem 300 zł wraz z montażem.
kumpel wydał 600 zł za jakiś oryginalny tłumik a chodzi mu to prawie jak seria a jara sie jak głupi
moje motto - jak robić to na maxa |
|
|
|
 |
jataman
Turbomasta

Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21-09-2006, 13:25
Bolid: seicento |
|
|
Loozak napisał/a: | o ile masz znajomości na przeglądach i chcesz aby był bardzo głośny to zrób pełną przelotówke bez wymiany kolektora wydechowego.
ja za rurę '50 na całej długości i za tłumik końcowy (przelotowy) dałem 300 zł wraz z montażem.
kumpel wydał 600 zł za jakiś oryginalny tłumik a chodzi mu to prawie jak seria a jara sie jak głupi
moje motto - jak robić to na maxa |
tylko czy srednica nie za duza? bo mi sie wydaje ze 50 to troche duzo jak na niedlubane 1.1 moze byc luzno |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
 |
ZMIENNIK1313
konto ograniczone
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 16 Maj 2006 Posty: 25 Skąd: MAŁA WIE?
|
Wysłany: 21-09-2006, 15:18
Bolid: VOLKSWAGEN PASSAT 1.9TDI 110 2000ROK & sc 1,1 |
|
|
pirelli0 napisał/a: | A to jak bedzie bez tlumika, to nie bedzie straszny huk?? |
da czadu na osiedlu tak że stare babki zaraz zadzwonią po policję aby cię uciszyła! pozdro! |
|
|
|
 |
gregor [Usunięty]
|
Wysłany: 22-09-2006, 16:39
|
|
|
ja u siebie w 1,1 SPI zalozylem koletor wydechowy od Punto 1,2 wraz z dwururka (koszt okolo 200 zl) do tego rura o srednicy 50 i strumienica a na koncu tlumki a'la mugen (wiem ze niektory moze to nie masowac, wola michasia WS ale za ten basowy pomruk w mugenach oddalbym nawet supersprinta , uwielbim ten dzwiek, powyzej 4000 ryczy i czuc roznice w zbieraniu sie |
|
|
|
 |
pirelli0
nówka sztuka ;)

Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 29 Kwi 2006 Posty: 44 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-09-2006, 10:16
Bolid: S klasa |
|
|
Tlumiki ktorej firmy daja lepsze efekty szczegolnie w mocy: Remus czy Ulter. Mam namiary na kolesia, ktory montuje ultery i moglby mi wywalic srodkowy. Wiec co lepsze Remus czy Ulter, bo nie wiem czy jechac do niego. |
_________________ Powered by
 |
|
|
|
 |
gregor [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2006, 14:07
|
|
|
jak dla mnie lepszy remus, ulter to tylko dziwek, prawie zadnych osiagow, najlepiej supersprint |
|
|
|
 |
irman23
nówka sztuka ;)

Wiek: 41 Dołączył: 05 Lip 2006 Posty: 7 Skąd: wielkopolska - ?rem
|
Wysłany: 14-10-2006, 13:47
Bolid: sc sporting |
|
|
witam, czy wymiana kolektora wydechowego z punta 1,2 przy sc 1,1 wiąże sie z jakimiś wiekszymi przeróbkami czy tez może polega to na odkręceniu seryjnego i przykręceniu nowego, i czy mozna to zrobić samemu w garażu?
pozdrawiam |
|
|
|
 |
DRIVER
Bywalec

Zaproszone osoby: Most Wanted SQUAD
Pomógł: 26 razy Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 91 Skąd: www.seicento.pl
|
Wysłany: 14-10-2006, 14:25
Bolid: SCS ABARTH 1.1 SPI |
|
|
nie ma dużych problemów możn a samemu ale co Ci to da efekty niezauważalne a będzie siedział nisko i możesz przyhaczyć dołem kolektora |
_________________
ZŁO?NIK CLUB
W?CIEKLE CZERWONY SCS ABARTH |
|
|
|
 |
irman23
nówka sztuka ;)

Wiek: 41 Dołączył: 05 Lip 2006 Posty: 7 Skąd: wielkopolska - ?rem
|
Wysłany: 15-10-2006, 13:12
Bolid: sc sporting |
|
|
tylko wymiana samego wydechu za kolektorem coś daje, bo wg mnie jak chce się wymienić część wydechu to lepiej wymienić już od silnika całość, tak mi się wydaje, nie wiem co wy na to |
|
|
|
 |
DRIVER
Bywalec

Zaproszone osoby: Most Wanted SQUAD
Pomógł: 26 razy Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 91 Skąd: www.seicento.pl
|
Wysłany: 15-10-2006, 13:14
Bolid: SCS ABARTH 1.1 SPI |
|
|
chyba mnie nie rozumiesz chodziło mi o to że ten kolektor z punto Ci praktycznie nic nie da jak chcesz 4-2-1 to kup jakiegoś michaela,vige,albo supersprinta i wtedy coś sie polepszy odczuwalnie |
_________________
ZŁO?NIK CLUB
W?CIEKLE CZERWONY SCS ABARTH |
|
|
|
 |
irman23
nówka sztuka ;)

Wiek: 41 Dołączył: 05 Lip 2006 Posty: 7 Skąd: wielkopolska - ?rem
|
Wysłany: 15-10-2006, 13:17
Bolid: sc sporting |
|
|
ok. rozumiem dzięki |
|
|
|
 |
yuby
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 23 Lis 2006 Posty: 7 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-01-2007, 10:40
Bolid: Fiat Seicento Sporting '98 |
|
|
Żeby nie zakładać nowego wątka. Odnośnie kolektora 4-2-1... Jak wygląda montaż sondy lambda? Jaka jest średnica od strony wydechu (seryjna czy większa)? Wspawuje się go przed plecionka (wypadało by)? Czy jest różnica w trwałości między kolektorem ze zwykłej stali, a nierdzewka (różnica w cenie Viga to 350,-)? |
|
|
|
 |
|