Przepis na tani i dobry dolot - wykres z hamowni |
Autor |
Wiadomość |
Bachor
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 201 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 29-03-2011, 22:40
Bolid: 126p / SC 900 |
|
|
letsi tak to są magnetyzery jakbyś dokładniej nie widział nie wiem po co ta ironia
Loobo no masz racje, ale póki co jest ok, w końcu silnik przy normalnej temp nie przekracza 90stopni
wracając do tematu to mam nadziej ze się rozwinie i wspolnie znjadziemy jakies rozwiazanie najlepsze |
|
|
|
 |
karan
nówka sztuka ;)
Wiek: 46 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 22 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30-03-2011, 10:37
Bolid: SC |
|
|
Loobo napisał/a: | Glowica prawdopodobnie nie jest obrobiona, ale nie wiadomo, bo jej nie zdejmowalismy.
Komp widac ze byl otwierany, ale nie wiem, czy bebechy jego sa seryjne.
Jakie dokladnie modyfikacje pozwolily Tobie osiagnac te dzisiejsze 90 HP ? |
dzisiaj to ja osiągnąłem 103KM z poprzednich 93KM...
Gościu nie wie co ma w silniku (przecież go sam nie budował/wkładał) i ma te 90KM i furka zapitala...ma wysokie ciśnienie sprężania co sugeruje modyfikacje jak i limiter obrotów
Albo ma 93KM na papierze, a auto seria z odprężonym wydechem
...wydechem w serii to można więcej napsuć niż poprawić |
|
|
|
 |
GrimlocK
nówka sztuka ;)
Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 22 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 30-03-2011, 23:19
Bolid: Fiat SC 1.1 |
|
|
Bachor napisał/a: | letsi tak to są magnetyzery jakbyś dokładniej nie widział nie wiem po co ta ironia
Loobo no masz racje, ale póki co jest ok, w końcu silnik przy normalnej temp nie przekracza 90stopni
wracając do tematu to mam nadziej ze się rozwinie i wspolnie znjadziemy jakies rozwiazanie najlepsze |
Jesteś pewien co do 90C? Tyle to ma woda w układzie chłodzenia. Kolektor wydechowy, który jest niedaleko filtra ma tych stopni znacznie wiecej, nie mowiac o temperaturze z którą zmagają się tłoki w normalnej jeździe |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bachor
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 201 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 31-03-2011, 08:52
Bolid: 126p / SC 900 |
|
|
GrimlocK, no dobra masz mnie ale narazie to nic sie nie dzieje zlego nie powinno! |
|
|
|
 |
Loobo
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 24 Skąd: WB
|
Wysłany: 31-03-2011, 13:39
Bolid: Sensej 1.2 8v |
|
|
Napisalem, ze latwopalny, ale przeciez nie zapali sie od poprawnie pracujacego silnika, tylko jesli pojawilby sie plomien pod maska.
Temperatury sa rozne:
Olej potrafi dojsc do 110, a czasem nawet 120 stopni
Wydech nawet ok. 900 stopni... |
|
|
|
 |
Bachor
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 201 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 08-04-2011, 13:23
Bolid: 126p / SC 900 |
|
|
[quote="Loobo"]Napisalem, ze latwopalny, ale przeciez nie zapali sie od poprawnie pracujacego silnika, tylko jesli pojawilby sie plomien pod maska.
No właśnie, także nie am co się bać jak narzazie
I jak temat chyba umarł bo nikt nic nie pisze ? |
|
|
|
 |
Lepo
Bywalec
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Kwi 2010 Posty: 92 Skąd: Panie prowincja
|
Wysłany: 19-04-2011, 23:42
Bolid: 1.4 T-JET |
|
|
Loobo napisał/a: | Bachor napisał/a: | elastycznosc 4bieg 60-120 |
To dobry sposob na sprawdzenie, jesli nie ma sie pod reka hamowni.
Lub na przyklad przyspieszenie na 2 biegu od np. 3000 rpm do odciecia. |
Ja proponuję inaczej:
podjadę moim cienkim, który ma wyhamowane 79PS i się sprawdzę z tym 93PS, jeśli dostanę, w co bardzo mocno wątpię, to będzie można powiedzieć, że jest te 93PS.
Albo pojedźcie na 1/4 ma foto, i sprawdźcie czas, po czym oczywiście nam opowiedzcie co i jak wyszło |
|
|
|
 |
Loobo
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 24 Skąd: WB
|
Wysłany: 20-04-2011, 03:29
Bolid: Sensej 1.2 8v |
|
|
Jesli masz S-kowa skrzynie (czyli taka jak moja) i masa Twojego auta jest taka jak mojego, to podjedz, to pojezdzimy pare razy, pozniej zamienimy sie autami i znow pojezdzimy.
Albo podjedz na hamownie do Babic.
Na 1/4 mili juz nie jezdze. Teraz juz tylko po torze. |
|
|
|
 |
Lepo
Bywalec
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Kwi 2010 Posty: 92 Skąd: Panie prowincja
|
Wysłany: 20-04-2011, 06:48
Bolid: 1.4 T-JET |
|
|
Loobo napisał/a: | Jesli masz S-kowa skrzynie (czyli taka jak moja) i masa Twojego auta jest taka jak mojego, to podjedz, to pojezdzimy pare razy, pozniej zamienimy sie autami i znow pojezdzimy.
Albo podjedz na hamownie do Babic.
Na 1/4 mili juz nie jezdze. Teraz juz tylko po torze. |
Niestety mam skrzynkę abarth, cienki waży 700kg, musimy się kiedyś złapać, w celach testowych oczywiście |
|
|
|
 |
Loobo
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 24 Skąd: WB
|
Wysłany: 21-04-2011, 07:16
Bolid: Sensej 1.2 8v |
|
|
Ok, zaraz wysle Ci PW |
|
|
|
 |
|