FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przepis na tani i dobry dolot - wykres z hamowni
Autor Wiadomość
Bachor 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 201
Skąd: Chełm
Wysłany: 29-03-2011, 22:40   
   Bolid: 126p / SC 900


letsi tak to są magnetyzery jakbyś dokładniej nie widział :) nie wiem po co ta ironia :)
Loobo no masz racje, ale póki co jest ok, w końcu silnik przy normalnej temp nie przekracza 90stopni
wracając do tematu to mam nadziej ze się rozwinie i wspolnie znjadziemy jakies rozwiazanie najlepsze :)
 
 
 
karan 
nówka sztuka ;)

Wiek: 46
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 22
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-03-2011, 10:37   
   Bolid: SC


Loobo napisał/a:
Glowica prawdopodobnie nie jest obrobiona, ale nie wiadomo, bo jej nie zdejmowalismy.
Komp widac ze byl otwierany, ale nie wiem, czy bebechy jego sa seryjne.

Jakie dokladnie modyfikacje pozwolily Tobie osiagnac te dzisiejsze 90 HP ?


dzisiaj to ja osiągnąłem 103KM z poprzednich 93KM...
Gościu nie wie co ma w silniku (przecież go sam nie budował/wkładał) i ma te 90KM i furka zapitala...ma wysokie ciśnienie sprężania co sugeruje modyfikacje jak i limiter obrotów

Albo ma 93KM na papierze, a auto seria z odprężonym wydechem :))
...wydechem w serii to można więcej napsuć niż poprawić
 
 
 
GrimlocK 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 22
Skąd: Toruń
Wysłany: 30-03-2011, 23:19   
   Bolid: Fiat SC 1.1


Bachor napisał/a:
letsi tak to są magnetyzery jakbyś dokładniej nie widział :) nie wiem po co ta ironia :)
Loobo no masz racje, ale póki co jest ok, w końcu silnik przy normalnej temp nie przekracza 90stopni
wracając do tematu to mam nadziej ze się rozwinie i wspolnie znjadziemy jakies rozwiazanie najlepsze :)



Jesteś pewien co do 90C? Tyle to ma woda w układzie chłodzenia. Kolektor wydechowy, który jest niedaleko filtra ma tych stopni znacznie wiecej, nie mowiac o temperaturze z którą zmagają się tłoki w normalnej jeździe ;)
_________________

 
 
Bachor 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 201
Skąd: Chełm
Wysłany: 31-03-2011, 08:52   
   Bolid: 126p / SC 900


GrimlocK, no dobra masz mnie :P ale narazie to nic sie nie dzieje zlego :) nie powinno!
 
 
 
Loobo 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 24
Skąd: WB
Wysłany: 31-03-2011, 13:39   
   Bolid: Sensej 1.2 8v


Napisalem, ze latwopalny, ale przeciez nie zapali sie od poprawnie pracujacego silnika, tylko jesli pojawilby sie plomien pod maska.

Temperatury sa rozne:
Olej potrafi dojsc do 110, a czasem nawet 120 stopni
Wydech nawet ok. 900 stopni...
 
 
Bachor 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 201
Skąd: Chełm
Wysłany: 08-04-2011, 13:23   
   Bolid: 126p / SC 900


[quote="Loobo"]Napisalem, ze latwopalny, ale przeciez nie zapali sie od poprawnie pracujacego silnika, tylko jesli pojawilby sie plomien pod maska.

No właśnie, także nie am co się bać jak narzazie :P
I jak temat chyba umarł bo nikt nic nie pisze ?
 
 
 
Lepo 
Bywalec

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 92
Skąd: Panie prowincja
Wysłany: 19-04-2011, 23:42   
   Bolid: 1.4 T-JET


Loobo napisał/a:
Bachor napisał/a:
elastycznosc 4bieg 60-120

To dobry sposob na sprawdzenie, jesli nie ma sie pod reka hamowni.
Lub na przyklad przyspieszenie na 2 biegu od np. 3000 rpm do odciecia.


Ja proponuję inaczej:
podjadę moim cienkim, który ma wyhamowane 79PS i się sprawdzę z tym 93PS, jeśli dostanę, w co bardzo mocno wątpię, to będzie można powiedzieć, że jest te 93PS.

Albo pojedźcie na 1/4 ma foto, i sprawdźcie czas, po czym oczywiście nam opowiedzcie co i jak wyszło :smile:
 
 
Loobo 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 24
Skąd: WB
Wysłany: 20-04-2011, 03:29   
   Bolid: Sensej 1.2 8v


Jesli masz S-kowa skrzynie (czyli taka jak moja) i masa Twojego auta jest taka jak mojego, to podjedz, to pojezdzimy pare razy, pozniej zamienimy sie autami i znow pojezdzimy.

Albo podjedz na hamownie do Babic.

Na 1/4 mili juz nie jezdze. Teraz juz tylko po torze.
 
 
Lepo 
Bywalec

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 92
Skąd: Panie prowincja
Wysłany: 20-04-2011, 06:48   
   Bolid: 1.4 T-JET


Loobo napisał/a:
Jesli masz S-kowa skrzynie (czyli taka jak moja) i masa Twojego auta jest taka jak mojego, to podjedz, to pojezdzimy pare razy, pozniej zamienimy sie autami i znow pojezdzimy.

Albo podjedz na hamownie do Babic.

Na 1/4 mili juz nie jezdze. Teraz juz tylko po torze.


Niestety mam skrzynkę abarth, cienki waży 700kg, musimy się kiedyś złapać, w celach testowych oczywiście :wink:
 
 
Loobo 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 24
Skąd: WB
Wysłany: 21-04-2011, 07:16   
   Bolid: Sensej 1.2 8v


Ok, zaraz wysle Ci PW
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum