|
Swap 900 na 1.1 |
| Autor |
Wiadomość |
white902
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 23 Lut 2009 Posty: 6 Skąd: Pułtusk
|
Wysłany: 30-03-2009, 13:50
Bolid: seicento |
|
|
| dziękować.. |
_________________ white
 |
|
|
|
 |
Albin
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 136 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 19-04-2009, 12:21
Bolid: Seicento 0.9 |
|
|
To jak to w końcu jest? Najpierw napisaliście, że wystarczy zmienić kompa a potem całą masę innych rzeczy.
Tak się ostatnio zastanawiałem co by było jakby silnik mi padł. Cena silnika do 900 jest podobna do 1.1 spi. Wystarczy zmienić silnik i komputer czy faktycznie pompę i wszystkie inne rzeczy? |
_________________
 |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 19-04-2009, 13:08
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
| poczytaj poszukaj a nie po jednym temacie na forum piszesz ze jak to wkoncu jest, bylo troszke na ten temat z 900 nie pasuja w pip rzeczy! |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 19-04-2009, 15:19
Bolid: 1E 187 |
|
|
Albin potrzebujesz skrzynie z polosiami od sc/cc 1,1 wybierak skrzyni, lewarek zmiany biegow z linkamiod 1,1, kompa od 1,1, przewody wodne od 1,1, łapy silnika i skrzyni, linki sprzegla, gazu, predkosciomierza, wiazka silnikowa, altek, rozrusznik i chyba wszystko |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
damian83d
Mordenator

Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Cze 2007 Posty: 492 Skąd: KNurów
|
Wysłany: 23-04-2009, 12:34
Bolid: SEICENTO |
|
|
a nie lepie odrazu 1,2 8v cena praktycznie ta sama a efekt o niebo lepiej |
_________________ bo Pamiętaj że,Gdy Uderzysz mnie-Oddam tak by Zabolało.! _ |
|
|
|
 |
Albin
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 136 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 23-04-2009, 14:27
Bolid: Seicento 0.9 |
|
|
| Niby tak. Nie znam się na tym zbytnio i myślałem, że skoro jest ten sam pojedynczy wtrysk a nie mpi to wystarczy zmienić sam silnik, ewentualnie z komputerem. Teraz dopiero się dowiedziałem, że w zasadzie większość trzeba zmieniać. Dzięki za informacje. |
_________________
 |
|
|
|
 |
2rotor
nówka sztuka ;)
Wiek: 46 Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 8 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 24-04-2009, 13:45
Bolid: Fiat Seicento 899cc 1998 |
|
|
| Panowie konkretne pytanie: mam zeswapowane 900 na 1,1 SPI, wtrysk jest w obu identyczny natomiast krokowiec w 900 to B01 a w 1,1 to B12. Auto ma podwyższone wolne i zastanawiam się właśnie czy to może być tym spowodowane. Dodam ze ten do 1,1 kosztuje ponad 300 zeta a do 900tki coś ok 100. |
_________________ Fiat Punto GT 1,4T 1996 232Nm/184HP
Fiat Seicento 899cc@1108cc 176B2000...MPI |
|
|
|
 |
|
|