FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Legalizacja silnika po SWAPie
Autor Wiadomość
Łukasz 
AntyToyotowy

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 24-05-2016, 11:30   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


a jak to jest jeśli w pojeździe jest seryjnie z tyłu i bębny i np w tych samych silnikach tarcze.
nie wiadomo jak i co - może od wyposażenia zależy.

jeśli fabrycznie pojazd zjeżdza z bębnami i mam w homologacji to wbite, to zmiana na tarcze to trzeba legalizować ? powtarzam, że na takie tarcze, które jest w drugim bracie i który poprostu miał tarcze

moim zdaniem trzeba, gdyż przy śmiertelnym wypadku jak rzeczoznawca stwierdzi że w homologacji są bębny a na kołach tarcze - będzie problem
_________________

 
 
X-raT 
Nałogowiec


Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-05-2016, 12:52   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


W jakim aucie są zamiennie montowbe bębny i tarcze, przy tym samym samym silniku pod maską ?
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 24-05-2016, 13:26   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


dokładnie tak, są focusy mk1 1.6 z bębnami z tyłu oraz z tarczami

co decydowało ? chyba wyposażenie, te z rajchu mają prawie wszystkie tarcze, w polsce prawie wszystkie bębny

ale i tak uważam, że zmiana nawet na coś, co w innym aucie seryjnie siedzi, to ingerencja w TWOJĄ osobistą homologację auta
_________________

 
 
X-raT 
Nałogowiec


Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-05-2016, 14:19   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


A widzisz. Niemiec to Niemiec, nie porównuj bo to nie ma sensu.
Po2 wiadomo że przednie tarcze są inne w wersji z bębnem a inne z tarczą.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
MetfaN 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Lis 2014
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-06-2016, 23:54   
   Bolid: Biały


Jak rozmawiałem z diagnostami na skp to mówili mi, że muszę mieć fv na wymianę silnika z zakładu mechaniki pojazdowej + przegląd rozszerzony u nich i do wydziału komunikacji i powinno być ok.
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 05-06-2016, 16:41   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


MetfaN napisał/a:
... muszę mieć fv na wymianę silnika z zakładu mechaniki pojazdowej ...
Że skąd? :))
Przegląd rozszerzony jest po to żeby sprawdzić czy całość ma ręce i nogi, a silnik nie wisi na srubkach 5.8 zawieszony na przycheftanym pręcie zbrojeniowym.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
barkor 
spamer team


Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-06-2016, 18:04   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Kolejny diagnosta ze swoim wymysłem, trzeba szukać innego i tyle :) Zapewne chcą mieć jakąś podkładkę w razie czego żeby móc zrzucić z siebie odpowiedzialność, tylko gdzie są takie przepisy, które mówią o konieczności posiadania takiej faktury?
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 08-06-2016, 11:53   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


faktury nie musisz miec, trzeba mieć przegląd, który masz na papierze że jest wszystko OK z silnikiem, wagą, heblami itp

mało kto sie tego podejmuje, bo bierzesz odpowiedzialność za dłubanie w gó...nie
_________________

 
 
r0gal 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2018
Posty: 10
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-03-2018, 11:26   
   Bolid: sejak


Podbijajac z tego co wiem silnik to czesc zamienna jak zmienjsz na inny to tylko zglaszasz w wk zeby ci przerobili dowod i do ubezpieczyciela do przelicxenia skladki
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 01-04-2018, 07:26   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


no niekoniecznie
jak sobie zmienisz na 1.4 to takiego nie było w serii

niestety, trzeba przerabiać układ hamulcowy bo seryjny jest za słaby

kto się pod rzeźbą podpisze, w razie wypadku i kalectwa kogoś ?
płacić miliony odszkodowania ? + dożywotnia renta

nikt
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime - Mapa Forum