FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: fender
01-04-2009, 17:43
shell V-power racing vs shell V-power 95 vs eurosuper 95
Autor Wiadomość
Łukasz 
AntyToyotowy

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 04-04-2009, 13:50   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


ze czasem nie warto właśnie czytać zalecen producenta. on chce zarobic.
 
 
fender 
Nałogowiec


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 457
Skąd: Białystok
Wysłany: 04-04-2009, 13:52   
   Bolid: SC 1.1 MPI


Jasne:D Fiat ma udziały wszędzie tam gdzie sprzedają 95-kę :D
Jakby chcieli zarobić to by napisali żeby tankować wyłącznie np. Shell V-power i koniecznie pod korek (bo inaczej zbiornik zardzewieje).

Proszę Cię.. Teorie spiskowe zostaw dla Superekspresu.
_________________



A czy Ty masz już darmowe assistance?
 
 
sim_on 
nówka sztuka ;)

Wiek: 38
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 23
Skąd: s krakóff
Wysłany: 04-04-2009, 20:28   
   Bolid: seicento rally


wszystkim, ktorzy zzastanawiaja sie nad paliwem 95/98/101 racing, rowniez polecam artykuł fender-a, to co najistotniejsze jest na koncu;p
_________________
fiat i jego brat;D
 
 
Sonic 
Bywalec


Wiek: 42
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 54
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-04-2009, 08:57   
   Bolid: Renaul Megane Coupe Cabrio 1.6


artykuł artykułem ale czy takie rozwodzenie nie ma łatwiejszego rozwiązania??
jedz zatankuj PB 95 zjedz cały bak a później zatankuj V-power'a i sam przekonaj sie czy widzisz różnice,

ze swojego doświadczenia powiem ze jeśli chodzi o osiągi nie widziałem żadnej różnicy miedzy tymi rodzajami paliwa.

Jedynie ciekawi mnie jedno - jeśli masz auto na gaz, benzyna jest tylko po to zeby rozgrzać auto, jak wiemy rozgrzewanie ciagnie najwiecej benzyny zeby osiagnąć odpowiednią temperature silnika. Skoro benzyna V-power ma wiecej oktanów i spala sie wolniej i bodaj z wyzsza temperatura to wydawać się moze ze jednak warto dołożyć te 5zł różnicy (przy 10l jakie tankuje majac gaz).
 
 
 
CJ_Squall 
nówka sztuka ;)


Wiek: 43
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 33
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-04-2009, 11:53   
   Bolid: "Groszek" - Brush 1.1MPI+LPG Tartar


Ja tankuję V powera do rozruchu (ok 15-20l miesięcznie) i to jest jedyny powód dla którego warto nalewać takie paliwo. Szybciej się przełącza na gaz, a do tego ma potwierdzone właściwości smarujące i czyszczące, co przy jeździe na gazie jest dość istotne.
Silnik od 120kkm zapala i gaśnie na V powerze i na moje oko super mu to robi ;)
A co do różnicy w dynamice - moim zdaniem różnica jest totalnie niemierzalna i więcej daje np. gęstość chłodniejszego powietrza niż zmiana paliwa.
Do seików bez gazu idiotyczne zalewać coś innego niż 95 :)
_________________
 
 
Czad Maska 
Nałogowiec


Wiek: 37
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 132
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-04-2009, 12:09   
   Bolid: Seicento S "Żabka"


CJ_Squall napisał/a:
do tego ma potwierdzone właściwości smarujące i czyszczące


zwykłą 95 też ma.. Z tym, że V ma z teka tego więcej.. Ale nie to jest najważniejsze. Ponoć V-Power jest jedynym paliwem w Polsce, które jest sprowadzane z Niemiec bodaj.. reszta wynalazków to z naszej Polskiej poczciwej Rozlewni. :P

Taka ciekawostka: Shell organizuje co roku taką akcję, że losuje jakieś Państwo w Europie i miasto z którego na jakiejś stacji tankują V-Powera. Tą wachę tankują bolid F1 i brykają. Rok, czy 2 lata temu wylosowali jedną z Warszawskich stacji.. Myślę, że przy V-Powerze ma się większą pewność po prostu, że to nie kaszana jakaś, jak np. w Tesco. :P
 
 
 
Gomez 
Nałogowiec

Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 110
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-04-2009, 10:21   
   Bolid: Seicento sporting '98


Czad Maska napisał/a:
to nie kaszana jakaś, jak np. w Tesco.

Przy tesco wcale nie są takie złe wachy. Przynajmniej w mojej okolicy wszystkojest ok.
_________________
Seicento Sporting
V max 163km/h
0-100 14,3s (G-tech)
miasto 6,0 - 9,3l
trasa4,4 - 5,6l
 
 
gonzo 
Bywalec


Wiek: 35
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 95
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-04-2009, 14:02   
   Bolid: SC 900


Ja od czasu do czasu leje V-powera, po to aby przeciścić trochę uklad paliwowy.
Tak 1 na 4 tankowania to V-Power.
Nie ma sensu lać cały czas V-Powera, bo Sej to nie Ferrari, które smiga tylko na takim paliwku. :twisted:
 
 
Czad Maska 
Nałogowiec


Wiek: 37
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 132
Skąd: Szczecin
Wysłany: 08-04-2009, 17:06   
   Bolid: Seicento S "Żabka"


gonzo, Jak to nie? Moje to małe Ferrari, tylko, ze zielone :rotfl: Ale dobrze robisz. Chyba to najlepszy pomysł, żeby od czas do czasu V zaparkować.
 
 
 
Kosiar 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 42
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 08-04-2009, 17:38   
   Bolid: Fiat Bravo II


ja leję ON V-power , przyrost mocy żaden ale robię więcej km niż np na Ultimade On
_________________
Fiat Bravo 1.9 MultiJet -jest
Fiat Uno 1.4 IES - jest
Alfa Romeo 156 2.0 TS - było
Fiat Seicento Go! 0.9 - było
 
 
saper1985
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2009, 18:11   

bakol napisał/a:
saper1985 napisał/a:
ja zauważyłem jedynie różnice na dynamicie 98 ale...w spalaniu, auto poprostu mniej pali


niemożliwe, żeby na 98 spalił mniej niż na 95 ;) ewentualnie ciut więcej :P

PS. kolejny temat 95/98 - który to już ??


a co w tym niemożliwego ?! :roll:
pali mniej 98 i jest to zauważalne...
 
 
Alina 
nówka sztuka ;)

Wiek: 44
Dołączyła: 11 Lut 2009
Posty: 2
Skąd: 3miasto
Wysłany: 08-04-2009, 19:56   
   Bolid: siecento young 900


ja tankuje 95 czasem V, pzdr :smile:
 
 
 
bakol 
Nałogowiec


Wiek: 41
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 271
Skąd: Ruda ?ląska
Wysłany: 08-04-2009, 23:28   
   Bolid: stilo 3D 1.8


saper1985 napisał/a:
a co w tym niemożliwego ?!


fizyki nie oszukasz. 95-ka jest (zawsze) ciut bardziej kaloryczna niż 98. Dając samochodowi tak samo w palnik zużywasz tyle samo energii. A skoro 95 ma wyższą wartość opałową (powtarzam po raz kolejny - odrobinę !) to zużyjesz jej mniej niż w przypadku 98 dla osiągnięcia tego samego efektu.

Skłaniał bym się bardziej do teorii, że wciągnęło Ci mniej 98 bo:
- wajzer trochę oszukał (a jak wiadomo nie jest zbyt dokładny)
- inne warunki atmosferyczne
- inne warunki jazdy
- inny styl jazdy

PS. wg badań 80% pacjentów leczy się za pomocą placebo (z wymiernymi skutkami !!) - moim zdaniem można to porównać do tego.
_________________
Pokaż cycki - dam Ci jabłko !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum