FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Planowanie glowicy i koła zamachowego
Autor Wiadomość
Sejo 
nówka sztuka ;)


Wiek: 36
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 22
Skąd: Tychy
Wysłany: 31-10-2006, 16:41   Planowanie glowicy i koła zamachowego
   Bolid: Sejo 1100 Van


Witam
Mam pytanie ile moze dac takie planowanie glowicy oraz kola zamachowego ? O ile moze mi to zwiekszyc moc mam seja 1,1 :D

Pzdr. Sejo
_________________

 
 
Oscar
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2006, 18:43   

samo splanowanie glowicy niewiele da, a stoczenie kola zamachowego niedaj przyrostu km tylko sprawia ze auto szybciej wkreca sie na obroty
 
 
Bart_82 
Nałogowiec
stajenny :)

Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 804
Skąd: Rybnik
Wysłany: 03-11-2006, 22:32   
   Bolid: Seicento 1,1 SPI


czasem zdarza sie nawet tak ze splanowanie kola zamachowego daje odwrotny efekt od zamierzonego...
 
 
 
diter
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2006, 22:54   

bart_82 napisał/a:
czasem zdarza sie nawet tak ze splanowanie kola zamachowego daje odwrotny efekt od zamierzonego...


dokładnie :mrgreen:
 
 
Sejo 
nówka sztuka ;)


Wiek: 36
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 22
Skąd: Tychy
Wysłany: 04-11-2006, 12:08   
   Bolid: Sejo 1100 Van


Witam

Twierdzicie ze "samo planowanie glowicy nic nie da" wiec co byscie proponowali ?

Kasy na swap'a brak myslalem w tym kierunku zeby splanowac glowice i zamach .

PZdr. Sejo
_________________

 
 
SiDoR 
Nadworny Mechanik
AngelInADevil'sSuit


Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 900
Skąd: Miasto Europa
Wysłany: 04-11-2006, 12:34   
   Bolid: SIGNUM Z20NET '03, VB Caravan X16XEL '99


ogólnie błądny kierunek myślenia

po pierwsze goła się nie planuje tylko toczy

po drugie to co uzyskasz na planowaniu głowicy to nawet nie odczujesz oczywiście daje to minimalnie wiekszy stopień kompresji ale to nie duży fiat zeby można było splanować 3mm co było odczuwalne w jeździe.

proponuje zalej za tą kase paliwo lotnicze lub VPOWER i ciesz się jazdą
_________________
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae
Ostatnio zmieniony przez SiDoR 04-11-2006, 12:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Oscar
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2006, 13:59   

Sejo napisał/a:
Witam

Twierdzicie ze "samo planowanie glowicy nic nie da" wiec co byscie proponowali ?

Kasy na swap'a brak myslalem w tym kierunku zeby splanowac glowice i zamach .

PZdr. Sejo


powiem ci tak jak niemasz kasy to lepiej sie niebierz za przerobki mechaniczne :roll:
niemysl ze jestem zloscliwy, ale dobrze ci radze, wiem posobie ze grzebanie w silniku tanie niejest :idea:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum