Mokro w Silniku |
Autor |
Wiadomość |
Eldenor
Y.M.C.A Zielony

Pomógł: 13 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 358 Skąd: Wrocław/Elbląg(NE)
|
Wysłany: 15-05-2009, 18:00 Mokro w Silniku
Bolid: Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD |
|
|
Witam.
Kilka dni temu zauważyłem że mam mokry silnik.
Prześledziłem uszczelkę i nigdzie się nie poci ani nie przecieka...
Z góry wygląda to tak jak na zaznaczonym polu
Z bliska wygląda to trochę gorzej... a wszystko jakby olej spod dołu silnika się wydostawał... im niżej tym wygląda na świeższy...
Jakieś pomysły? Ja się na tym nie znam i liczę że ktoś mi pomoże |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 15-05-2009, 18:02
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
Wygląda na to, ze leje na oringu na korpusie cewek... |
|
|
|
 |
Eldenor
Y.M.C.A Zielony

Pomógł: 13 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 358 Skąd: Wrocław/Elbląg(NE)
|
Wysłany: 15-05-2009, 18:06
Bolid: Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD |
|
|
Cytat: | Wygląda na to, ze leje na oringu na korpusie cewek... |
a jak mogę to we własnym zakresie potwierdzić? |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 15-05-2009, 18:07
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
bardziej to przypomina pocenie niz wyciek. podobnie mialem, ale wyzej - uszczelka pod kopułą |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 15-05-2009, 18:11
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
Na uszczelkę pod deklem mi to nie wygląda(chociaż też może minimalnie puszczać bo góra głowicy jest minimalnie mokra)...odkręć korpus od silnika, i wymień po prostu ten oring(sprawy groszowe), u mnie tez się pociło dość mocno ale ja dałem sylikonu ( bo nie chciało się biegać do sklepu) i trzyma już ponad 3 lata... |
|
|
|
 |
kwpkielce
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 15-05-2009, 18:24
Bolid: seico 1.1 hobby |
|
|
polecam sposób kolegi wyżej, silikon forever miałem to samo w 1.1 SPI i pomogło. |
_________________
 |
|
|
|
 |
marcin'ek
nówka sztuka ;)

Pomógł: 10 razy Wiek: 43 Dołączył: 27 Sie 2006 Posty: 43 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 15-05-2009, 20:26
Bolid: SC 1,1 Sporting |
|
|
jesli to ten oring to kosztuje grosze, wymien go + silikon i bedzie trzymac ale moze to byc tez uszczelka pokrywy bo lubi wlasnie od tej strony przepuszczac - zobacz od tylu silnika, najlepiej odkrec obudowe filtra i zerknij czy tam nie poci sie uszczelka |
_________________ Pozdrawiam
marcin'ek
SF itak bedzie mistrzem
 |
|
|
|
 |
Eldenor
Y.M.C.A Zielony

Pomógł: 13 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 358 Skąd: Wrocław/Elbląg(NE)
|
Wysłany: 15-05-2009, 22:16
Bolid: Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD |
|
|
Dzięki za pomoc, spróbuję tak jak piszecie i zobaczymy |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 15-05-2009, 22:40
Bolid: sc A0 |
|
|
oring pod cewkami - zdejmij to i potraktuj np reinzosilem |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
TOMASZ 27
Smakosz ... z dziurk? ...
Pomógł: 36 razy Wiek: 43 Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 152 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 15-05-2009, 22:59
Bolid: sc 1.1 MPi Safety Car |
|
|
Typowe w sc 1.1 ciekło cieknie i bedzie ciekło ja uszczelniałem ze 3 razy na wszelkie sposoby oringi silikony itp i nadal sie poci. Moim zdaniem nie ma sie czym martwić |
_________________ Uważam,że Polskie Kobiety są Najpiękniejsze |
|
|
|
 |
Kosiar
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 42 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 16-05-2009, 10:36
Bolid: Fiat Bravo II |
|
|
pocenie nie jest groźne.
mi w alfie się skrzynia pociła i nic z tym nie robiłem.
jak chcesz dla własnej satysfakcji i dobrego snu to możesz to uszczelnić a nóż pomoże.
jednak ja bym się tym nie przejmował |
_________________ Fiat Bravo 1.9 MultiJet -jest
Fiat Uno 1.4 IES - jest
Alfa Romeo 156 2.0 TS - było
Fiat Seicento Go! 0.9 - było |
|
|
|
 |
Eldenor
Y.M.C.A Zielony

Pomógł: 13 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 358 Skąd: Wrocław/Elbląg(NE)
|
Wysłany: 16-05-2009, 10:40
Bolid: Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD |
|
|
No to na razie zostawię to tak jak jest...
Dzięki za pomoc, jak będzie gorzej to się tym zajmę |
|
|
|
 |
ŁukaszW
nówka sztuka ;)
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Kwi 2008 Posty: 44 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 16-05-2009, 10:45
Bolid: 1.1 MPi 2002 |
|
|
U mnie jest to samo, w tym samym miejscu - daj sobie spokój. |
|
|
|
 |
marcin'ek
nówka sztuka ;)

Pomógł: 10 razy Wiek: 43 Dołączył: 27 Sie 2006 Posty: 43 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 17-05-2009, 14:04
Bolid: SC 1,1 Sporting |
|
|
jesli chodzi o oring to go wymienilem i dodatkowo dalem silikon (czerwony) i tam jest sucho, jedynie uszczelka pod pokrywa znowu zaczyna sie pocic ale tam nie dawalem silikonu tylko oryginalna uszczelke - jak bedzie znowu cala dookola spocona od oleju to wtedy wymienie |
_________________ Pozdrawiam
marcin'ek
SF itak bedzie mistrzem
 |
|
|
|
 |
|