FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Szarpie przy niskich obrotach
Autor Wiadomość
mati2468 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 32
Skąd: Gliwice
Wysłany: 09-07-2014, 15:53   Szarpie przy niskich obrotach
   Bolid: seicento 900


Witam posiadam seicento 900. ostatnio wystapil problem z gazem, gdy ruszam i toczy sie auto dodam gazu delikatnie to zaczyna szarpac jest tak na kazdym biegu gdy dodaje delikatnie gazu zeby auto jechalo. Obstawial bym ze to silnik krokowy i gaz do regulacji ale moze wy mi podpowiecie cos. Jesli to silniczek krokowy to gdzie takowy zdobede.
 
 
Rollo1323 
spamer team


Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 1131
Skąd: B-B/Székesfehérvár
Wysłany: 09-07-2014, 16:19   
   Bolid: Seicento Young


A na jałowym ci falują obroty?
na benzynie tak samo się dzieje ?
_________________
Mój Żółw :)
 
 
 
mati2468 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 32
Skąd: Gliwice
Wysłany: 09-07-2014, 16:30   
   Bolid: seicento 900


Tylko na gazie tak sie dzieje,obroty nie faluja.
 
 
Rollo1323 
spamer team


Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 1131
Skąd: B-B/Székesfehérvár
Wysłany: 09-07-2014, 16:41   
   Bolid: Seicento Young


zrób jeszcze taki eksperyment.. wyjmij rurę od powietrza ale PRZED filtrem
_________________
Mój Żółw :)
 
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 11-07-2014, 17:30   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Jaki przebieg seja (w ogóle/na gazie)? Jaka instalacja? Centralka, reduktor, (czy jest śruba czy silnik krokowy na wężu gazowym)?
 
 
puma_01 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 133
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 12-07-2014, 11:53   
   Bolid: 1.1 MPI


Miałem podobne objawy w 0.9 jak i 1.1. Najprawdopodobniej do wymiany świece i kable. Ale może też ciągnąć lewe powietrze lub zła regulacja gazu. Opcją zostaje ewentualnie cewka. Co do silniczka krokowego gdybyś szukał to mam w domu sprawną całą przepustnicę z silniczkiem krokowym :grin:
 
 
Rollo1323 
spamer team


Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 1131
Skąd: B-B/Székesfehérvár
Wysłany: 12-07-2014, 13:37   
   Bolid: Seicento Young


krokowiec to nie będzie bo by falował ;)
zacząłbym od tego jak pisałem wyjęcia rury dopływu powietrza przed filtrem. Jeśli objawy nie są takie same na benzynie to kable świece będą raczej ok. Przy okazji warto sprawdzić stan świec.
_________________
Mój Żółw :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum