FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie n/t kompresora
Autor Wiadomość
Łukasz_900 
nówka sztuka ;)


Wiek: 37
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 25
Skąd: Orzesze
Wysłany: 28-12-2009, 20:39   Pytanie n/t kompresora
   Bolid: Seicento SX 900


Witam
Mam kompresor do ogólnego użytku made in DDR. Na wyjściu z kompresora mam reduktor, zawór i wylot. Wylot to tuleja z gwintem zewnętrznym M16 metrycznym.
Jako że mam parę narzędzi na szybkozłączki, chciałem dać na wyjście szybkozłączkę, ale się okazało, że są tylko takie z gwintem calowym, nie produkują w ogóle z gwintem metrycznym.

No i teraz mam kłopot bo z jednej strony mam gwint M16 z kompresora, z drugiej calowy, np. 3/8" z szybkozłączki. Jak to połączyć ze sobą?
Dodam, że szukałem różnych muf, przejściówek i redukcji i nie ma z metrycznych na calowe, są tylko calowe na calowe, albo metryczne na metryczne. Może słabo szukałem?
Help!
_________________
Pozdrawiam
Łukasz
 
 
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 29-12-2009, 15:15   
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


miałem podobny dylemat jakiś czas temu, kupiłem hamerykanski kompresor na allegro z gwintem o bliżej nie określonym rozmiarze i chciałem połączyć z butla na gwincie 3/4

ja pojechałem do zakładu zajmującego się hydraulika przemysłowa i na zamówienie zakuli mi waz o ciśnieniu roboczym do 30atm :)) zapłaciłem 110zl za 1,5m przewód z dwoma końcówkami ale szczerze powiem nie żałuje

namiarów mogę poszukać a tak na szybko znalazłem coś podobnego: http://dprs.pl/

zawsze możesz próbować kupić od nich same końcówki

pozdr.
_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
Łukasz_900 
nówka sztuka ;)


Wiek: 37
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 25
Skąd: Orzesze
Wysłany: 29-12-2009, 18:47   
   Bolid: Seicento SX 900


Dzięki za namiar, odwiedziłem dziś kilka sklepów sprzedających tylko pneumatykę i nikt nie miał gadżetów na gwint metryczny. Doradzono mi dospawać nakrętkę metryczną do szybkozłączki albo wytoczyć tuleję - mufę z gwintem po jednej stronie z metrycznym, po drugiej z calowym i na to szybkozłączka. Na razie przychylam się do opcji drugiej i od jutra szukam kogoś kto mi coś takiego zrobi.

Najlepsze jest to, że niektórzy mają już wyposażenie na gwint "chiński" nikt nie wie jaki to ale wszyscy wiedzą o jaki chodzi i do czego pasuje :grin:
_________________
Pozdrawiam
Łukasz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum