Problem: Wolno schodzi z obrotów. |
Autor |
Wiadomość |
semprini
nówka sztuka ;)
Dołączył: 21 Wrz 2007 Posty: 6 Skąd: LUBLINIEC
|
Wysłany: 17-12-2007, 08:55 Problem: Wolno schodzi z obrotów.
Bolid: seicento |
|
|
Witam wszystkich.
Mam problem, który pojawił się wczoraj. Przyszybkiej zmianie biegów np.przy wyprzedzaniu bardzo mi wyje silnik... Na luzie też próbowałem wciskać gaz i po puszczeniu też bardzo wolno schodzi z obrotów... Na gazie jest to bardziej odczuwalne niż na bezynie. Co moze byc powodem? I jak to zrobić?
Z góry dzieki za pomoc. |
_________________ nadzieja umiera ostatnia... |
|
|
|
 |
jerzyk
Loża szyderców

Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-12-2007, 09:04
Bolid: Audi |
|
|
jeżeli silnik pracuje równo i bez szarpnieć to b. pradowpoodbnie jest blokowanie linki gazu lub problem ze sprężyną na przepustnicy
spróbuj poruszać dżwignią od przepustnicy, prawidłowo działająca po puszczeniu powinna się błyskawicznie zamknąć |
|
|
|
 |
semprini
nówka sztuka ;)
Dołączył: 21 Wrz 2007 Posty: 6 Skąd: LUBLINIEC
|
Wysłany: 17-12-2007, 09:31
Bolid: seicento |
|
|
Jeżeli chodzi o prace silnika, to wszystko w porzadku... Tylko te duze obroty. Dodam, ze wczoraj przez moment bylo dobrze, a dzisiaj znowu to samo...
Spróbuje zrobic, jak radzisz... |
_________________ nadzieja umiera ostatnia... |
|
|
|
 |
ADAMSKY
Nocny zwiadowca Nadworny Akustyk

Pomógł: 130 razy Wiek: 51 Dołączył: 05 Paź 2006 Posty: 547 Skąd: Pleszew
|
Wysłany: 17-12-2007, 15:19
Bolid: SC 1.1 SPI |
|
|
jerzyk ma racje - jak zawsze - zaczac trzeba od najprostrzych rzeczy.
Jesli jednak okaze sie , ze linka jest ok - to polecam poczytac:
http://www.seicento.pl/te...ighlight=obroty |
_________________
 |
|
|
|
 |
bartoszkowalski
nówka sztuka ;)

Wiek: 37 Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 22 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17-12-2007, 15:37
Bolid: Seicento 900 00' |
|
|
mam to samo jak mam dobrze wyregulowany gaz i pali mi ok 8-9 top bardzo wolno zchodzi z obrotow.. ale pytalem sie azownika czemu tak sie dzieje, a uzyskalem taka odowied: malo pali?? jezdzi>?>??? no to widocznie tak musi byc no i mnie ta odpowiedz zadowolila.. powiem ze jak kiedys rozkrcilem srobke z gazem to schodzil szybko z obrotow ale palil 18.. wiec podejrzewam ze to zwizane cos z mieszanka:) ale jak chodzi to nie ruszac... |
|
|
|
 |
jerzyk
Loża szyderców

Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-12-2007, 16:43
Bolid: Audi |
|
|
dobrze założony i wyregulowany gaz zachowuje się jak auto na Pb |
|
|
|
 |
semprini
nówka sztuka ;)
Dołączył: 21 Wrz 2007 Posty: 6 Skąd: LUBLINIEC
|
Wysłany: 18-12-2007, 09:17
Bolid: seicento |
|
|
Nie no mi pali w miare dobrze. Mam gaz i wszystko bylo ok, do przedwczoraj.
Jak by mi tak gazownik powiedział, to bym go chyba wysmiał, no bo jak mozna jezdzic po miescie i za kazdym razem przy zmianie biegów (np z 2 na 3) wyje jak cholera. Wczesniej spalal 8-9 gazu i obroty miał dobre, wiec znaczy ze nie jest to normalne i jest to do zrobienia, tylko jak?...
Linka odbija dobrze i przepustnica też. |
_________________ nadzieja umiera ostatnia... |
|
|
|
 |
gumiś
nówka sztuka ;)
Wiek: 43 Dołączył: 15 Sty 2007 Posty: 2 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 07-02-2010, 12:09
Bolid: seicento 1,1 Mpi |
|
|
kolego ustaw na kompie (cut off) jest odpowiedzialny za szybkość spadania obrotów (dławienia ) |
_________________ MB |
|
|
|
 |
ARCHICAR
nówka sztuka ;)
Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 1 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03-06-2010, 02:44
Bolid: Panda 1,0 Fire IAW |
|
|
Dokładnie! CutOff to jedno a jeszcze wywal z wtrysku taką podkładkę z małą dziurką (dolot powietrza do krokowca Pb). Ponadto w Fiata z wtryskiem IAW emulacja sondy lambda MUSI być ustawiona na masę!
Przerabiałem ten temat kilka miesięcy ale w Pandzie 1,0Fire z monowtryskiem Marelli i komputerem IAW 6FSH (bliźniaczy systemjak w SC900 czy 1100) |
|
|
|
 |
|