róznica w sile hamowania- tył |
Autor |
Wiadomość |
lukalo
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 12 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20-08-2009, 21:10 róznica w sile hamowania- tył
Bolid: 9oo |
|
|
Witam
na przeglądzie wyszło mi że mam zbyt dużą różnicę w sile hamowania na tyle ponad 30%.
Wcześniej wymieniałem: płyn, cylinderki, bębny, szczęki.
Co może być tego przyczyną.
przy ostrym hamowaniu sam zauważyłem, że delikatnie ściąga na jedną strone.
pozdro |
|
|
|
 |
Wern
nówka sztuka ;)
Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-08-2009, 12:02
Bolid: Cinquecento - tylko KJS |
|
|
podpinam się, bo mam ten sam problem... U mnie geometria była zrobiona i nadal jest to samo... Dodam tylko, że jak patrze na ślady hamowania i z obserwacji innych tylko prawe tylne koło hamuje (oprócz przednich oczywiście) ... Płyn, cylinderki, bębny, okładziny, linka, rozpieraki - wszystko to było wymienione na nowe... Auto to Cinquecento Sporting 97 rok... |
|
|
|
 |
karol
wielbiciel cudzych kobiet ;)

Pomógł: 19 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 757 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 21-08-2009, 12:09
Bolid: Fiat Seicento 1.1 SPI |
|
|
hmm... a może to wina złego odpowietrzenia układu? |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 21-08-2009, 12:18
Bolid: 1E 187 |
|
|
lukalo napisał/a: | tyle ponad 30% |
to na pewno korektory siły hamowania. Są 2 - jeden odpowiada za całą stronę lewą, drugi za całą stronę prawą. |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
lukalo
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 12 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21-08-2009, 15:33
Bolid: 9oo |
|
|
korektory odpowiadają za tył czy tył i przód.???? |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 21-08-2009, 15:34
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
lukalo napisał/a: | korektory odpowiadają za tył czy tył i przód.???? |
lewa prawa |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukalo
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 12 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21-08-2009, 15:34
Bolid: 9oo |
|
|
a może to przewody????[/i] |
|
|
|
 |
lukalo
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 12 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21-08-2009, 15:37
Bolid: 9oo |
|
|
ale skoro przód jest OK a korektory odpowiadają zarówno za lewy przód i prawy, to może one są ok, nie znam się więc pytam:) |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 21-08-2009, 16:17
Bolid: 1E 187 |
|
|
a ręczny jak? |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
lukalo
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 12 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21-08-2009, 16:33
Bolid: 9oo |
|
|
o recznym nic nie wspominał więc chyba ok. tzn chamuje ale nie więm czy równo. ale skoro wymieniłem tarcze , szczęki i cylinderki to powinno być równo w przypadku ręcznego, więc sądzę że to coś innego. może to rzeczywiście te korektory. wymieniać oba czy jak? opłaca wkładac się urzywki??? |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 21-08-2009, 16:57
Bolid: 1E 187 |
|
|
lukalo napisał/a: | oba czy jak? |
oba. Gdybyś potrzebował nówek to mam w dobrej cenie.. ale to na priv. |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
lukalo
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 12 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21-08-2009, 21:28
Bolid: 9oo |
|
|
ile taki korektor może kosztować???
na allegro widziałem za ponad 200zł za szt.
trochę drogo
a da sie to zregenerować??? |
|
|
|
 |
Jarinio
nówka sztuka ;)
Dołączył: 22 Maj 2010 Posty: 28 Skąd: Nowe Kusy
|
Wysłany: 13-11-2012, 20:33
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Trochę odkopię temat. Ostatnio na przeglądzie wyszło, że prawa strona hamuje słabiej niż lewa i to dużo. Ręczny jest ok. Po przejrzeniu innych tematów doszedłem do wniosku, że może to być korektor siły hamowania ale nie jestem pewien na 100%.
Pomożecie koledzy rozwiązać ten problem
Pozdrawiam.
Jarinio |
|
|
|
 |
juniek11 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-11-2012, 23:01
|
|
|
albo zapowietrzony układ w tym słabiej hamującym kole. |
|
|
|
 |
Jarinio
nówka sztuka ;)
Dołączył: 22 Maj 2010 Posty: 28 Skąd: Nowe Kusy
|
Wysłany: 14-11-2012, 11:48
Bolid: Seicento 900 |
|
|
No dobra a jak go odpowietrzyć |
|
|
|
 |
|