wydech przelotowy :) |
Autor |
Wiadomość |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 17-01-2007, 16:16 wydech przelotowy :)
Bolid: 1E 187 |
|
|
Czy do MPI 1,1 z głowiną, z kolektorem ssącym i wydechowym od punto, można dać taki przelotowy wydech ze stali nierdzewnej (KWASÓWKI, zaznaczony na czerwono) o średnicy wewnętrznej 46mm? Czy warto jest usunąć kata czy tylko zrobić wydmuszke?
KLIKNIJ aby zobaczyć zdjęcie
 |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
Ciacho
Skoda Lover
Pomógł: 76 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2755 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 17-01-2007, 17:12
Bolid: Skoda Octavia II FL 1.6 TDI Greenline |
|
|
zdjęcie nie teges bo kat w mpi jest tuż przy silniku, tak jakby zintegrowany z kolektorem... A poza tym to sie nie znam |
_________________
 |
|
|
|
 |
jataman
Turbomasta

Pomógł: 21 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 17-01-2007, 17:54
Bolid: seicento |
|
|
lepiej wymienic kolektor i w ten sposob pozbyc sie kata, sa juz takie gdzie mozna wkrecic 2 sondy, po co niszczyc kolektor z katem ktory w aso jest wart 3000zl
wlaczy sie check ale nie wplynie to na osiagi. |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 17-01-2007, 18:14
Bolid: 1E 187 |
|
|
jataman napisał/a: | lepiej wymienic kolektor i w ten sposob pozbyc sie kata, sa juz takie gdzie mozna wkrecic 2 sondy |
Na jaki? Jakieś namiary? A co do rury do może być ta średnica? |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
fryzo [Usunięty]
|
Wysłany: 17-01-2007, 19:57
|
|
|
a mam 1.1 mpi i kolektpr od 1.1 spi zeby niebyło katalizatora i jedna sonde [były 2] i mi kontrolka nie swieci bo jak gaz zakładałem to wsadzili jak dobrze pamietam emulator obd . a co do kontrolki to słyszałem ze jakby sie długo swieci ze 2 miechy to komp sie spali |
|
|
|
 |
Stefan_KTP [Usunięty]
|
Wysłany: 17-01-2007, 20:51
|
|
|
Ja myślałem nad kompletnym wydechem Supersprinta łącznie z kolektorem i zastanawiam się co wówczas z 2 sondą - 1,1 MPI kat. zaraz za kolektorem |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 17-01-2007, 22:24
Bolid: 1E 187 |
|
|
To ma ktoś jakieś konkretne pomysły co zrobić z tymi sondami i katem? |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
DRIVER
Bywalec

Zaproszone osoby: Most Wanted SQUAD
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sie 2005 Posty: 91 Skąd: www.seicento.pl
|
Wysłany: 17-01-2007, 22:33
Bolid: SCS ABARTH 1.1 SPI |
|
|
widze nikt wam odpowiedzieć nie może to zrobie to ja 1 sonde wkręcacie normalnie i w odległości 10-15cm za nią wkręcacie drugą(ważne by 2 sonda nie była bezpośrednio w strumieniu spalin umieszcza sięją na tulejce) i po problemie 2 sonda w mpi to sonda uszkodzenia katalizatora jeśli dostanie zbyt zanieczyszczone spaliny będzie łapać błędy pare osób ma w taki sposób rozwiązane i działa..pozdr |
_________________
ZŁO?NIK CLUB
W?CIEKLE CZERWONY SCS ABARTH |
Ostatnio zmieniony przez DRIVER 17-01-2007, 22:36, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 17-01-2007, 23:09
Bolid: 1E 187 |
|
|
DRIVER napisał/a: | ważne by 2 sonda nie była bezpośrednio w strumieniu spalin umieszcza sięją na tulejce | Czyli drugą wkręca sie w tulejkę, nałożoną na rurę - dobrze zrozumiałem? I ona ma jak najmniej być w spalinach? |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
jataman
Turbomasta

Pomógł: 21 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-01-2007, 11:18
Bolid: seicento |
|
|
fryzo napisał/a: | a mam 1.1 mpi i kolektpr od 1.1 spi zeby niebyło katalizatora i jedna sonde [były 2] i mi kontrolka nie swieci bo jak gaz zakładałem to wsadzili jak dobrze pamietam emulator obd . a co do kontrolki to słyszałem ze jakby sie długo swieci ze 2 miechy to komp sie spali |
kto ci taki bzdur nagadal?
ja smigalem pol roku na sondach wkreconych poprostu w przelot 2" i nic sie nie dzialo |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
 |
DRIVER
Bywalec

Zaproszone osoby: Most Wanted SQUAD
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sie 2005 Posty: 91 Skąd: www.seicento.pl
|
Wysłany: 18-01-2007, 15:24
Bolid: SCS ABARTH 1.1 SPI |
|
|
ta.. |
_________________
ZŁO?NIK CLUB
W?CIEKLE CZERWONY SCS ABARTH |
|
|
|
 |
fryzo [Usunięty]
|
Wysłany: 18-01-2007, 20:04
|
|
|
to jak sie wywali katalizator i załozy wydech z michaela ze strumienica to niby ile ma byc kucyków |
|
|
|
 |
DRIVER
Bywalec

Zaproszone osoby: Most Wanted SQUAD
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sie 2005 Posty: 91 Skąd: www.seicento.pl
|
Wysłany: 19-01-2007, 12:51
Bolid: SCS ABARTH 1.1 SPI |
|
|
150 masz na początek.... 200 po założeniu magnetyzera na końcówke wydechu |
_________________
ZŁO?NIK CLUB
W?CIEKLE CZERWONY SCS ABARTH |
Ostatnio zmieniony przez DRIVER 19-01-2007, 12:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Kroopek
za dużo się czepia do forum SILESIA TEAM

Pomógł: 36 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 1296 Skąd: Mierzecice
|
Wysłany: 19-01-2007, 15:32
Bolid: SC 900 ;> toczy siem |
|
|
jeszcze diody w spryskiwacze
i ocelot na siedzenia i jestes najszybszy w klasie mini na cwiartke |
_________________
Szydzisz ze mnie ?? No to chodź tu, weź ze sobą swoich chłopców! - chyba że pękasz jak kondomy z kiosku
 |
Ostatnio zmieniony przez Kroopek 19-01-2007, 15:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
DRIVER
Bywalec

Zaproszone osoby: Most Wanted SQUAD
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sie 2005 Posty: 91 Skąd: www.seicento.pl
|
Wysłany: 19-01-2007, 15:34
Bolid: SCS ABARTH 1.1 SPI |
|
|
bez mi tu tylko... |
_________________
ZŁO?NIK CLUB
W?CIEKLE CZERWONY SCS ABARTH |
|
|
|
 |
|