Mocne szarpniencie przy gwaltownym przyspieszeniu |
Autor |
Wiadomość |
kaczy15
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 378 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 07-09-2014, 22:59 Mocne szarpniencie przy gwaltownym przyspieszeniu
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
Witam.I have a problem
Gdy auto się nagrzjeje przy przyspieszeniu następuje gwałtowne zatrzymanie ,obroty spadają do zera i wszystko gaśnie.Miał ktoś taki przypadek?? Nie będę wspominał że mam lpg kontorllka silnika sie pali od zawsze, ale wcześniej auto się tak nie zachowywalo |
|
|
|
 |
redbike
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Maj 2014 Posty: 3 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 07-11-2014, 11:11
Bolid: Seicento Schumacher |
|
|
Teraz mam podobnie. Przyspiesza normalnie...Jednak nie mogę ruszyć z "piskiem" albo na biegach 1,2,3 a nawet na 4 jak gwałtownie depnę w dywanik auto mocno szarpie i zapala się kontrolka bloku silnika W takiej sytuacji muszę go od razu wysprzęglić, żeby nie zatrzymał się.
Na dniach mam podjechać do znajomego który jest mistrzem jeśli chodzi o mechanikę Seicento (Sam ma ponad 200KM)
Więc jak coś będę wiedział to napiszę. Pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
kaczy15
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 378 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 07-11-2014, 14:51
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
Problem już rozwiązany-zaśniedziały przewód od masy głównej |
|
|
|
 |
redbike
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Maj 2014 Posty: 3 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 19-11-2014, 08:37
Bolid: Seicento Schumacher |
|
|
Muszę podpiąć się pod temat. Może ktoś pomoże albo nakieruje na rozwiązanie.
Bez różnicy czy silnik nagrzany czy zimny, przy gwałtownym depniąciu bądź chęci ruszenia z "piskiem" pojawia się tylko pomarańczowa kontrolka bloku silnika "check", samochodem mocno szarpie...trzeba wysprzęglać by nie zgasł podczas tracenia prędkości. Defekt dzieje się na biegu 1, 2, 3 i niekiedy 4.
Dodam, że przez pół dnia było wszystko w normie ponieważ tego samego dnia przeczyściłem przepustnicę, wypiąłem i wpiąłem kable zapłonowe, upuściłem trochę paliwa z małego zaworu przy świecach (po lewej stronie od pierwszej świecy) i tyle.
proszę o pomoc |
_________________
 |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 19-11-2014, 10:02
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
A byłeś u tego kolegi, o którym pisałeś we wcześniejszym poście? Skoro taki spec to pewnie ma możliwość podpięcia Twojego seja pod komputer i wtedy pewnie by wyszło co jest przyczyną zapalania się check'a. Pewnie jakaś kostka od któregoś czujnika jest poluzowana i przy nagłym zrywie silnika nie łączy np. czujnik temperatury, map sensor... Sprawdź też czujnik położenia wału, szczególnie stan przewodu przy samym czujniku bo tam lubi się przecierać i może ma przebicie. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
redbike
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Maj 2014 Posty: 3 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 19-11-2014, 10:16
Bolid: Seicento Schumacher |
|
|
Ok, dzięki. Posprawdzam
Byłem u kolegi i posprawdzaliśmy cewki które na szczęście są dobre. Niestety nie ma już pinów do seja, żeby podpiąć. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|