FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Mocne szarpniencie przy gwaltownym przyspieszeniu
Autor Wiadomość
kaczy15 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 378
Skąd: Białogard
Wysłany: 07-09-2014, 22:59   Mocne szarpniencie przy gwaltownym przyspieszeniu
   Bolid: Fiat Seicento 1.1


Witam.I have a problem :)
Gdy auto się nagrzjeje przy przyspieszeniu następuje gwałtowne zatrzymanie ,obroty spadają do zera i wszystko gaśnie.Miał ktoś taki przypadek?? Nie będę wspominał że mam lpg kontorllka silnika sie pali od zawsze, ale wcześniej auto się tak nie zachowywalo
 
 
redbike 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 3
Skąd: Zabrze
Wysłany: 07-11-2014, 11:11   
   Bolid: Seicento Schumacher


Teraz mam podobnie. Przyspiesza normalnie...Jednak nie mogę ruszyć z "piskiem" albo na biegach 1,2,3 a nawet na 4 jak gwałtownie depnę w dywanik auto mocno szarpie i zapala się kontrolka bloku silnika ;/ W takiej sytuacji muszę go od razu wysprzęglić, żeby nie zatrzymał się.

Na dniach mam podjechać do znajomego który jest mistrzem jeśli chodzi o mechanikę Seicento (Sam ma ponad 200KM) :))
Więc jak coś będę wiedział to napiszę. Pozdro
_________________

 
 
kaczy15 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 378
Skąd: Białogard
Wysłany: 07-11-2014, 14:51   
   Bolid: Fiat Seicento 1.1


Problem już rozwiązany-zaśniedziały przewód od masy głównej
 
 
redbike 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 3
Skąd: Zabrze
Wysłany: 19-11-2014, 08:37   
   Bolid: Seicento Schumacher


Muszę podpiąć się pod temat. Może ktoś pomoże albo nakieruje na rozwiązanie.

Bez różnicy czy silnik nagrzany czy zimny, przy gwałtownym depniąciu bądź chęci ruszenia z "piskiem" pojawia się tylko pomarańczowa kontrolka bloku silnika "check", samochodem mocno szarpie...trzeba wysprzęglać by nie zgasł podczas tracenia prędkości. Defekt dzieje się na biegu 1, 2, 3 i niekiedy 4.

Dodam, że przez pół dnia było wszystko w normie ponieważ tego samego dnia przeczyściłem przepustnicę, wypiąłem i wpiąłem kable zapłonowe, upuściłem trochę paliwa z małego zaworu przy świecach (po lewej stronie od pierwszej świecy) i tyle.

proszę o pomoc :)
_________________

 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19-11-2014, 10:02   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


A byłeś u tego kolegi, o którym pisałeś we wcześniejszym poście? Skoro taki spec to pewnie ma możliwość podpięcia Twojego seja pod komputer i wtedy pewnie by wyszło co jest przyczyną zapalania się check'a. Pewnie jakaś kostka od któregoś czujnika jest poluzowana i przy nagłym zrywie silnika nie łączy np. czujnik temperatury, map sensor... Sprawdź też czujnik położenia wału, szczególnie stan przewodu przy samym czujniku bo tam lubi się przecierać i może ma przebicie.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
redbike 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 3
Skąd: Zabrze
Wysłany: 19-11-2014, 10:16   
   Bolid: Seicento Schumacher


Ok, dzięki. Posprawdzam :)

Byłem u kolegi i posprawdzaliśmy cewki które na szczęście są dobre. Niestety nie ma już pinów do seja, żeby podpiąć.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum