FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zawieszenie prawa strona problem
Autor Wiadomość
Kron22 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 35
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 29-04-2008, 16:01   zawieszenie prawa strona problem
   Bolid: Seicento 1.1 SPI


A wiec od razu powiem ze mam wywalona koncówke drazka ale jezeli mi mozecie powiedziec co jeszcze to bylbym wdzieczny.A teraz do sedna:
jak jade po nierownosciach to wiadomo kierownica drży i slychac stuki ale jak jade po prostej drodze asfaltowej to tez zdarza sie ze slychac dzwiek jak by cos sie niby polusowalo powiem ze to dosyc glosno slychac i zastanawia mnie to co to moze byc.Dodam ze jak podniose auto i zaczne ruszac prawym przednim kolem to moge nim poruszyc w dwoch plaszczyznach tzn poziomie noi pionie (chodzi mi o nie cale zawieszenie tylko samo kolo).Amorki sa sprawne Prosze o pomoc !!
 
 
 
niemiec 
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"


Pomógł: 62 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 222
Skąd: LHR/WWE
Wysłany: 29-04-2008, 16:15   
   Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00


Jest kilka rzeczy, które mogą się popsuć:
1 - wahacz (tuleje wahacza/sworzeń wahacza). Jeśli to sworzeń, to lepiej wymienić cały wahacz - mam u siebie w firmie po 70zł.
2- mocowania górne amortyzatora - po 60zł.
3- końcówka drążka, ale wtedy koło nie chodziło by w płaszczyźnie góra/dół.

Odżałuj parę dyszek i wal do mechanika, niech obejrzy dokładnie co jest do wymiany.
_________________
Nie ma mnie na forum
 
 
 
Kron22 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 35
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 29-04-2008, 16:33   
   Bolid: Seicento 1.1 SPI


tzn kolo nie chodzi góra dól tylko jak je sie chyci na górze i na dole i zacznie pchac do przodu i do tylu to o ta plaszczyzne mi chodzi
 
 
 
niemiec 
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"


Pomógł: 62 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 222
Skąd: LHR/WWE
Wysłany: 29-04-2008, 18:04   
   Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00


Tzn. że wykonuje ruch jak podczas jazdy? Kręci się w przó i w tył? Jeśli tak, to byłoby to mocowanie amortyzatora.
_________________
Nie ma mnie na forum
 
 
 
Kron22 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 35
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 29-04-2008, 18:35   
   Bolid: Seicento 1.1 SPI


nie kreci sie tylko telepie w plaszczyznie poziomej no nie wiem jak to opisac :?: :oops: np lapiesz kolo na górze i nim telepiesz do srodka w kierunku silnika i na zewnatrz do siebie tak kolo wlasnie lata
 
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 29-04-2008, 18:45   
   Bolid: 1E 187


niemiec napisał/a:
1 - wahacz (tuleje wahacza/sworzeń wahacza). Jeśli to sworzeń, to lepiej wymienić cały wahacz - mam u siebie w firmie po 70zł.

to raczej jest to - miałęm to samo.
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
niemiec 
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"


Pomógł: 62 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 222
Skąd: LHR/WWE
Wysłany: 29-04-2008, 19:07   
   Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00


Dokładnie tak - to tuleje wahacza lub sworzeń. Tylko w kanale można sprawdzić gdzie jest luz. A jeśli nie znasz się na tymk dobrze, to daj zarobić dwie dychy mechanikowi, niech ci obejrzy zawieszenie i powie, co jest do wymiany.
_________________
Nie ma mnie na forum
 
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 29-04-2008, 19:27   
   Bolid: 1E 187


na trzepaki wrzuci i powie gdzie luz. Ale sej jest tak skonstruowany, że nie wymienia się tulejek ani gum tylko od razu cały wahacz ;)
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
niemiec 
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"


Pomógł: 62 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 222
Skąd: LHR/WWE
Wysłany: 29-04-2008, 20:55   
   Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00


szymonek napisał/a:
Ale sej jest tak skonstruowany, że nie wymienia się tulejek ani gum tylko od razu cały wahacz
i tu niespodzianka szymonek, osobiście dokonałem trzy dni temu wymiany dwóch tulejek (środkowej i końcowej) w przednim wahaczu. Tulejki kosztowały 15zł, a wymiana była tak banalnie prosta w porównaniu z tylnymi wahaczami, że szkoda mi było wydać 70zł na wahacz.. Niestety w drugim tak łatwo nie poszło, bo ukręciłem gwint na śrubie sworznia i tu zonk - sworznia nie kupisz w Inter Carsie więc kupiłem nowy wahacz. Poza tym wprasowanie sworznia kosztuje ok. 50zł więc i tak byłaby skórka za wyprawkę.
Ale wymienia się tulejki, wymienia.. ;)
_________________
Nie ma mnie na forum
 
 
 
cedric 
Nałogowiec

Pomógł: 15 razy
Wiek: 43
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 304
Skąd: WLKP.
Wysłany: 30-04-2008, 07:45   
   Bolid: Punto 1.1 1999 r. SOLE


to na pewno tuleje... po wymianie luz znika...miałem ostatnio to samo...
_________________
FIAT FAMILY: 126p, Uno1.0 Fire, Punto I, Seicento 900, Seicento MPI, Punto I, cdn.....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime - Mapa Forum