FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak mocy po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów
Autor Wiadomość
undefinedgod 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 7
Skąd: Sopot
Wysłany: 16-11-2012, 15:17   Brak mocy po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów
   Bolid: SC Young 0.9 98r


Witam,

Parę dni temu wymieniłem sobie uszczelkę pod pokrywą zaworów, zdemontowałem cały wtrysk, zamontowałem nowe oringi i uszczelki wtrysku, przy okazji go wyczyściłem. Problem jest taki że jak dodaje mu gazu to strasznie ciężko idzie mu przyspieszanie... rozpędza się max do 120 i to z trudem, wymieniany był też olej silnikowy z filtrem, filtr powietrza i podstawa napinacza łańcucha rozrządu.... Na jałowym pracuje trochę nierówno ale zawsze tak miał...

Dodatkowo od jakiegoś czasu słychać nieco pompę paliwa (nie tylko podczas zapłonu). Zastanawiam się zatem czy coś przestało działać poprawnie po wymianie uczelki czy może to pompa....

Cóż to może być ?
 
 
Znakomity 
Nałogowiec

Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-11-2012, 17:17   
   Bolid: Był 1.1 SPI


Sprawdź czy prawidłowo wszystko zmontowałeś a w szczególności wszystkie nieszczelności bo może przyczyną jest lewe powietrze.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 16-11-2012, 17:52   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


Znakomity napisał/a:
Sprawdź czy prawidłowo wszystko zmontowałeś a w szczególności wszystkie nieszczelności bo może przyczyną jest lewe powietrze.


dobrze kolega radzi - chodzi dokładnie o oring - duża uszczelkę pod kopułkę wtrysku

Słychac pompe paliwa ??? / znaczy piska/brzęczy nawet po rozruchu....... spada cisnienie...
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
undefinedgod 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 7
Skąd: Sopot
Wysłany: 16-11-2012, 19:00   
   Bolid: SC Young 0.9 98r


Ok, jeszcze dzisiaj sprawdzę to lewe powietrze... co do pompy to słychać ją w kabinie, ten sam dźwięk który towarzyszy przy przekręceniu kluczyka na zapłon, może troszeczkę cichszy, co prawda było to słychać przed wymianą uszczelki ale może teraz zaczyna się zacierać ?

Co do tego czyszczenia wtrysku to zrobiłem głupotę bo zamiast rozkrecić go w całości (krokowce, czujniki itp) i wtedy wymyć to wymyłem go trochę na prowizorkę z zewnątrz środkiem do czyszczenia w spreju. Może coś przytkałem ? Zastanawiam się czy jest sens wlać mu jakiegoś STP do czyszczenia wtrysku ?
 
 
Tomek16f 
Nałogowiec
Kocha Mercedesy


Pomógł: 48 razy
Wiek: 45
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 853
Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
Wysłany: 16-11-2012, 19:44   
   Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG


Cytat:
Zastanawiam się czy jest sens wlać mu jakiegoś STP do czyszczenia wtrysku ?





NIE !!! wypuka cały syf i pocisnie do wtrysku i tam zostanie ...
_________________
nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 
 
undefinedgod 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 7
Skąd: Sopot
Wysłany: 17-11-2012, 17:40   
   Bolid: SC Young 0.9 98r


Tomek16f napisał/a:
Cytat:
Zastanawiam się czy jest sens wlać mu jakiegoś STP do czyszczenia wtrysku ?





NIE !!! wypuka cały syf i pocisnie do wtrysku i tam zostanie ...


Uh, to nie wleję :D

Sprawdziłem czy nie ma lewego powietrza i w sumie nic nie znalazłem... jakieś porady jak dokładnie to sprawdzić ?

Przy okazji sprawdziłem też ładowanie, 14,2V przy wyłączonych światłach.

Zauważyłem coś nowego: Dodaje gazu przez jakiąś chwilę, potem puszczam i zza silnika nad kolektorem ucieka trochę spalin.... kolektor i środkowa rura od wydechu nigdy nie demontowana, może gdzieś jest jakaś nieszczelność ?

Silnik pracuje nierówno zarówno przy wciśniętym sprzęgle jak i przy puszczonym...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum