FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tyrkoli 1,2 8v..
Autor Wiadomość
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 02-02-2010, 20:27   Tyrkoli 1,2 8v..
   Bolid: 1E 187


Pacjent 1,2 8V 75km z punto. Objaw: z bardzo duzym bufforem wkreca się na obroty niczym 1,2 16V ale jeszcze z dłuższym 'mysleniem'. Oprócz tego trzymam pedał gazu wcisniety do polowy, po kilku sekundach wskoczy na obroty np. 4 tys. i za chwilę same spadają mimo iż ciągle podtrzymuję pedał gazu w tym samym położeniu. Jaki czujnik przekłamuje?
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
luki55 
Nałogowiec


Pomógł: 67 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 262
Skąd: Bolęcin
Wysłany: 02-02-2010, 20:33   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986


Hmm ja bym pomierzył czy zmienia się napięcie wyjściowe z TPS`a podawane na ECU...Jak tu ok to szukać dalej
 
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 02-02-2010, 20:44   
   Bolid: 1E 187


właśnie tps jest obstawiany jako główny podejrzany.. jakieś prawidłowe zakresy są w książce sam naprawiam?
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
luki55 
Nałogowiec


Pomógł: 67 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 262
Skąd: Bolęcin
Wysłany: 02-02-2010, 21:32   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986


Nie wiem, ale to zobaczysz czy Ci się wskazanie będzie wahać. TPS jest zasilany z +5V. Napięcie wyjściowe zmienia się proporcjonalnie do położenia pedału, nie wiem dokładnie jest jest czujnik w 1.2 (pewnie taki sam)...
 
 
 
Rafałeksejo 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Suwałki
Wysłany: 02-02-2010, 21:44   
   Bolid: Seicento 1,2 8V


o mamoooooooo Szymon weź mnie ratuj :-? :-? bo ja nawet nie wiem ubierz mi to w słowa moje bo ja niewiem ja kto i co sprawdzić. musze jeszcze sie pouczyć :roll:
_________________
Życie dopiero zaczyna sie przy 200km/h ;D



http://www.polskajazda.pl.../Seicento/88642
 
 
 
luki55 
Nałogowiec


Pomógł: 67 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 262
Skąd: Bolęcin
Wysłany: 02-02-2010, 21:49   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986


Na środkowym pinie +5V, na skrajnych mierzymy, przy włączonej stacyjce...
 
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 02-02-2010, 22:09   
   Bolid: 1E 187


Rafałeksejo napisał/a:
o mamoooooooo Szymon weź mnie ratuj :-? :-? bo ja nawet nie wiem ubierz mi to w słowa moje bo ja niewiem ja kto i co sprawdzić. musze jeszcze sie pouczyć :roll:


przyjade w piątek i pomierzę ;)
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
Rafałeksejo 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Suwałki
Wysłany: 03-02-2010, 08:24   
   Bolid: Seicento 1,2 8V


to fajnie to i ja nawych rzeczy sie dowiem. ale moj bum bum musi stac :cry: do zobaczenia w piatek :wesoly:
_________________
Życie dopiero zaczyna sie przy 200km/h ;D



http://www.polskajazda.pl.../Seicento/88642
 
 
 
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 04-02-2010, 02:36   
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


zakres TPS waha sie od 0.47V na zamkniętej przepustnicy do 4.76 przy pełnym otwarciu

odłącz tpsa wo gule komp przejdzie w tryb serwisowy i zobacz czy objawy będą takie same

na odpalonym silniku zatkaj dolot i zobacz czy zgaśnie czy będzie ciągnął gdzieś lewe powietrze
_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
Rafałeksejo 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Suwałki
Wysłany: 06-02-2010, 17:02   
   Bolid: Seicento 1,2 8V


samochod zgasł przy takim zabiegu wymienilem tez czyjnik temperatury ten przy wtryskach i dalej jest cos nie tak. co robic dalej :-?
_________________
Życie dopiero zaczyna sie przy 200km/h ;D



http://www.polskajazda.pl.../Seicento/88642
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum