Tyrkoli 1,2 8v.. |
Autor |
Wiadomość |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 02-02-2010, 20:27 Tyrkoli 1,2 8v..
Bolid: 1E 187 |
|
|
Pacjent 1,2 8V 75km z punto. Objaw: z bardzo duzym bufforem wkreca się na obroty niczym 1,2 16V ale jeszcze z dłuższym 'mysleniem'. Oprócz tego trzymam pedał gazu wcisniety do polowy, po kilku sekundach wskoczy na obroty np. 4 tys. i za chwilę same spadają mimo iż ciągle podtrzymuję pedał gazu w tym samym położeniu. Jaki czujnik przekłamuje? |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 02-02-2010, 20:33
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
Hmm ja bym pomierzył czy zmienia się napięcie wyjściowe z TPS`a podawane na ECU...Jak tu ok to szukać dalej |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 02-02-2010, 20:44
Bolid: 1E 187 |
|
|
właśnie tps jest obstawiany jako główny podejrzany.. jakieś prawidłowe zakresy są w książce sam naprawiam? |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 02-02-2010, 21:32
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
Nie wiem, ale to zobaczysz czy Ci się wskazanie będzie wahać. TPS jest zasilany z +5V. Napięcie wyjściowe zmienia się proporcjonalnie do położenia pedału, nie wiem dokładnie jest jest czujnik w 1.2 (pewnie taki sam)... |
|
|
|
 |
Rafałeksejo
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 10 Sty 2009 Posty: 16 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 02-02-2010, 21:44
Bolid: Seicento 1,2 8V |
|
|
o mamoooooooo Szymon weź mnie ratuj bo ja nawet nie wiem ubierz mi to w słowa moje bo ja niewiem ja kto i co sprawdzić. musze jeszcze sie pouczyć |
_________________ Życie dopiero zaczyna sie przy 200km/h ;D
http://www.polskajazda.pl.../Seicento/88642
 |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 02-02-2010, 21:49
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
Na środkowym pinie +5V, na skrajnych mierzymy, przy włączonej stacyjce... |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 02-02-2010, 22:09
Bolid: 1E 187 |
|
|
Rafałeksejo napisał/a: | o mamoooooooo Szymon weź mnie ratuj bo ja nawet nie wiem ubierz mi to w słowa moje bo ja niewiem ja kto i co sprawdzić. musze jeszcze sie pouczyć |
przyjade w piątek i pomierzę |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
Rafałeksejo
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 10 Sty 2009 Posty: 16 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 03-02-2010, 08:24
Bolid: Seicento 1,2 8V |
|
|
to fajnie to i ja nawych rzeczy sie dowiem. ale moj bum bum musi stac do zobaczenia w piatek |
_________________ Życie dopiero zaczyna sie przy 200km/h ;D
http://www.polskajazda.pl.../Seicento/88642
 |
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 04-02-2010, 02:36
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
zakres TPS waha sie od 0.47V na zamkniętej przepustnicy do 4.76 przy pełnym otwarciu
odłącz tpsa wo gule komp przejdzie w tryb serwisowy i zobacz czy objawy będą takie same
na odpalonym silniku zatkaj dolot i zobacz czy zgaśnie czy będzie ciągnął gdzieś lewe powietrze |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
Rafałeksejo
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 10 Sty 2009 Posty: 16 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 06-02-2010, 17:02
Bolid: Seicento 1,2 8V |
|
|
samochod zgasł przy takim zabiegu wymienilem tez czyjnik temperatury ten przy wtryskach i dalej jest cos nie tak. co robic dalej |
_________________ Życie dopiero zaczyna sie przy 200km/h ;D
http://www.polskajazda.pl.../Seicento/88642
 |
|
|
|
 |
|