FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba o pomoc - dzwon i problem z zawieszeniem
Autor Wiadomość
Tasiemiec 
Nałogowiec


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 207
Skąd: RWJ
Wysłany: 27-11-2018, 15:19   Prośba o pomoc - dzwon i problem z zawieszeniem
   Bolid: sc 900 1999


Witam Koledzy

Potrzeba pomoc, próbując uniknąć zderzenia - gość wyjechał mi z podporządkowanej musiałem się ratować i niestety obróciło mnie i zaliczyłem krawężnik lewą stroną, prędość ok 40, może mniej bo wyhamowane, ale do rzeczy:

- oberwała lewa strona

- przód wskoczył na krawężnik 15 cm - felga bez uszkodzeń - sprawdzana na wyważarce na '0'

- tył dobił do krawężnika - felga delikatnie uszkodzona - odrapany rant - dało się wyważyć,

- auto ściąga w prawo

- sprawdzone na 2 stacjach diagnostycznych, nie widać żadnych uszkodzeń - nie ma luzów w zawieszeniu

- wulkanizacja - felgi wyważone (1 szt uderzona potrzebowała poprawki), ciśnienie ok

- warsztat - geometria (skan w załączniku), poprawili delikatnie i ściąga mniej, ale nadal ściąga w prawo

- nie ma bicia na kierownicy

- przy hamowaniu nie ściąga auta na boki - idzie "na wprost"


https://naforum.zapodaj.net/e92561384b6b.jpg.html
_________________
http://www.tasiemiec-workshop.blogspot.com/
 
 
 
Tasiemiec 
Nałogowiec


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 207
Skąd: RWJ
Wysłany: 27-11-2018, 15:35   
   Bolid: sc 900 1999


Dodam jeszcze - felgi 14 abarth, dystanse ori abarth przód i na tył, sprężyny sporting
_________________
http://www.tasiemiec-workshop.blogspot.com/
 
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 28-11-2018, 00:06   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


W optymistycznym wariancie-drążek kierowniczy i amor do wymiany z przodu(czylix2)+ z tyłu też przestawione-wahacz/czop piasty belka. To nie pomoże zbadać trzeba punkty stałe-podłużnice przednie,ew. całą tylną belkę zmienić. Sei to miękka kasta i nawet niewielkie uderzenia ją deformują. zacznik od tego dopiero później zbieżność i sprawdzenie geometrii-z wykresu widać,że jest krzywo....Kąt pochylenia w plusie za bardzo-przód i ściąga w przeciwną.,analogicznie z tyłem w tej konstrukcji.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum