Twardy pedał hamulca - wymienione serwo, zawory, rurka |
Autor |
Wiadomość |
Kiszot
nówka sztuka ;)
Dołączył: 04 Maj 2016 Posty: 3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-05-2016, 16:47 Twardy pedał hamulca - wymienione serwo, zawory, rurka
Bolid: Seicento |
|
|
Tak jak w temacie. Seicento 0.9
Dzisiaj wywaliłem kasę na serwo i wymianę. Przewód serwa i zawory wymieniłem jakiś czas temu a pedał przy zapalaniu silnika schodzi jakieś 1cm i nie chce niżej.
Hamowanie w aucie wygląda tak. Naciskam lekko hamulec jest prawie nic a potem troszkę więcej i jesteśmy prawie ryjem na szybie przedniej.
Na stacji diagnostycznej dystrybucja hamowania wynosi 1600 przód i 500 tył po równo na strony więc podobno prawidłowo.
Płyn hamulcowy wymieniłem jak tylko wsiadłem do niego i zobaczyłem co i jak.
Auto zanim go dostałem bardzo długo stało, czy to w jakiś sposób mogło wpłynąć na pompę, przewody cokolwiek innego co może dać taki efekt ?
Po wymianie serwa i przewodu oraz przy wymianie klocków z przodu i tarcz nie było kompletnie poprawy.
Co polecacie jeszcze sprawdzić ? Może być to problem cylindrów z tyłu lub czegoś podobnego ? |
|
|
|
 |
jędrek
Nałogowiec
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Cze 2014 Posty: 702 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 04-05-2016, 20:01
Bolid: seicento 899 |
|
|
Odpowietrzałeś układ ? |
|
|
|
 |
Kiszot
nówka sztuka ;)
Dołączył: 04 Maj 2016 Posty: 3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-05-2016, 20:27
Bolid: Seicento |
|
|
Oczywiście.
Zresztą zapowietrzenie daje efekt zapadania i trzeba pompować, u mnie nie ma co pompować że tak powiem, twardo i hardo
A miałeś taki przypadek ? Może ktoś to źle zrobił czy jak... |
|
|
|
 |
jędrek
Nałogowiec
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Cze 2014 Posty: 702 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 04-05-2016, 20:44
Bolid: seicento 899 |
|
|
Kiszot napisał/a: | A miałeś taki przypadek ? Może ktoś to źle zrobił czy jak... |
Szerze to nie miałem z tym problemu, po wymianie klocków hamulce mam żylety bez zapiętych pasów wybijam szybę łbem jak lekko depnę. |
|
|
|
 |
pwwp
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Cze 2012 Posty: 42 Skąd: stąd
|
Wysłany: 04-05-2016, 21:49
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
A to nie będzie wina korektorów siły hamowania ?
Kiedyś był podobny temat i chyba właśnie wymiana korektorów poskutkowała |
|
|
|
 |
Kiszot
nówka sztuka ;)
Dołączył: 04 Maj 2016 Posty: 3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-05-2016, 21:53
Bolid: Seicento |
|
|
pwwp napisał/a: | A to nie będzie wina korektorów siły hamowania ? |
Skoro na diagnostyce mam lewo z prawym równo, i przód 1600, tył 500 to może to być korektor ? |
|
|
|
 |
|