FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Biegi 1 i 2
Autor Wiadomość
cedric 
Nałogowiec

Pomógł: 15 razy
Wiek: 43
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 304
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20-11-2009, 08:13   Biegi 1 i 2
   Bolid: Punto 1.1 1999 r. SOLE


Mam coraz większy problem z biegami pierwszym i drugim.
Jedynka wbija się ładnie, ale nie chce " wypuścić" drążka do dwójki, tzn przejście między 1 a 2 jest z dużym oporem. Z kolei kiedy redukuję z jakiegoś biegu do 2 to jest zdecydowanie lepiej. Co jest grane??
Dodam że jestem po wymianie uszczelniaczy półosi i jest wlany olej Esso 75W/80.
_________________
FIAT FAMILY: 126p, Uno1.0 Fire, Punto I, Seicento 900, Seicento MPI, Punto I, cdn.....
 
 
Danielek 
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 447
Skąd: WWL
Wysłany: 20-11-2009, 08:50   
   Bolid: Toledo 1.8 20V


Może spróbuj wymienić te plastyki co są w środku bo one się wyrabiaja i biegi ciężko chodza a ten zestaw naprawczy kosztuje chyba 40 zł
 
 
cedric 
Nałogowiec

Pomógł: 15 razy
Wiek: 43
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 304
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20-11-2009, 09:17   
   Bolid: Punto 1.1 1999 r. SOLE


Danielek napisał/a:
te plastyki co są w środku


możesz sprecyzować gdzie one się znajdują??
_________________
FIAT FAMILY: 126p, Uno1.0 Fire, Punto I, Seicento 900, Seicento MPI, Punto I, cdn.....
 
 
Danielek 
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 447
Skąd: WWL
Wysłany: 20-11-2009, 10:22   
   Bolid: Toledo 1.8 20V


http://www.allegro.pl/ite...t_seicento.html to jest coś takiego
 
 
cedric 
Nałogowiec

Pomógł: 15 razy
Wiek: 43
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 304
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20-11-2009, 11:04   
   Bolid: Punto 1.1 1999 r. SOLE


Dzięki...skomplikowana jest wymiana tych dupereli????
_________________
FIAT FAMILY: 126p, Uno1.0 Fire, Punto I, Seicento 900, Seicento MPI, Punto I, cdn.....
 
 
Danielek 
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 447
Skąd: WWL
Wysłany: 20-11-2009, 11:07   
   Bolid: Toledo 1.8 20V


Kolega kiedyś to wymieniał mial podobny problem do twojegu tyle że R mu ciężko wchodził i jak był bieg wbity to drażek latał na boki i kupił coś takiego i sam to wymieniał ale czy jest to skomplikowane to nie jestem w stanie ci pow ale wydaje mi się że skoro jest to zestaw naprawczy to nie powinno być zbyt trudne.
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 20-11-2009, 12:00   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


cedric napisał/a:
Dzięki...skomplikowana jest wymiana tych dupereli????


Prostota :) Tylko przyda się 2 człowiek żeby przytrzymać Ci śrubki od spodu jak będziesz korpus odkręcał ;) I zobacz jeszcze na wybierak na skrzyni czy tam nie pękła ta blaszka trzymająca pancerze linek...

Jak co to mam nówka sztuka taki zestaw naprawczy za kilka srebrników :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum