Biegi 1 i 2 |
Autor |
Wiadomość |
cedric
Nałogowiec
Pomógł: 15 razy Wiek: 43 Dołączył: 01 Mar 2008 Posty: 304 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 20-11-2009, 08:13 Biegi 1 i 2
Bolid: Punto 1.1 1999 r. SOLE |
|
|
Mam coraz większy problem z biegami pierwszym i drugim.
Jedynka wbija się ładnie, ale nie chce " wypuścić" drążka do dwójki, tzn przejście między 1 a 2 jest z dużym oporem. Z kolei kiedy redukuję z jakiegoś biegu do 2 to jest zdecydowanie lepiej. Co jest grane??
Dodam że jestem po wymianie uszczelniaczy półosi i jest wlany olej Esso 75W/80. |
_________________ FIAT FAMILY: 126p, Uno1.0 Fire, Punto I, Seicento 900, Seicento MPI, Punto I, cdn..... |
|
|
|
 |
Danielek
Nałogowiec
Pomógł: 21 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 447 Skąd: WWL
|
Wysłany: 20-11-2009, 08:50
Bolid: Toledo 1.8 20V |
|
|
Może spróbuj wymienić te plastyki co są w środku bo one się wyrabiaja i biegi ciężko chodza a ten zestaw naprawczy kosztuje chyba 40 zł |
|
|
|
 |
cedric
Nałogowiec
Pomógł: 15 razy Wiek: 43 Dołączył: 01 Mar 2008 Posty: 304 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 20-11-2009, 09:17
Bolid: Punto 1.1 1999 r. SOLE |
|
|
Danielek napisał/a: | te plastyki co są w środku |
możesz sprecyzować gdzie one się znajdują?? |
_________________ FIAT FAMILY: 126p, Uno1.0 Fire, Punto I, Seicento 900, Seicento MPI, Punto I, cdn..... |
|
|
|
 |
Danielek
Nałogowiec
Pomógł: 21 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 447 Skąd: WWL
|
|
|
|
 |
cedric
Nałogowiec
Pomógł: 15 razy Wiek: 43 Dołączył: 01 Mar 2008 Posty: 304 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 20-11-2009, 11:04
Bolid: Punto 1.1 1999 r. SOLE |
|
|
Dzięki...skomplikowana jest wymiana tych dupereli???? |
_________________ FIAT FAMILY: 126p, Uno1.0 Fire, Punto I, Seicento 900, Seicento MPI, Punto I, cdn..... |
|
|
|
 |
Danielek
Nałogowiec
Pomógł: 21 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 447 Skąd: WWL
|
Wysłany: 20-11-2009, 11:07
Bolid: Toledo 1.8 20V |
|
|
Kolega kiedyś to wymieniał mial podobny problem do twojegu tyle że R mu ciężko wchodził i jak był bieg wbity to drażek latał na boki i kupił coś takiego i sam to wymieniał ale czy jest to skomplikowane to nie jestem w stanie ci pow ale wydaje mi się że skoro jest to zestaw naprawczy to nie powinno być zbyt trudne. |
|
|
|
 |
owen
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 216 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: 20-11-2009, 12:00
Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka. |
|
|
cedric napisał/a: | Dzięki...skomplikowana jest wymiana tych dupereli???? |
Prostota Tylko przyda się 2 człowiek żeby przytrzymać Ci śrubki od spodu jak będziesz korpus odkręcał I zobacz jeszcze na wybierak na skrzyni czy tam nie pękła ta blaszka trzymająca pancerze linek...
Jak co to mam nówka sztuka taki zestaw naprawczy za kilka srebrników |
|
|
|
 |
|