Akumulator 40AH czy 44Ah |
Autor |
Wiadomość |
stiepanek
Nałogowiec

Wiek: 34 Dołączył: 30 Cze 2008 Posty: 264 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 08-09-2010, 15:14 Akumulator 40AH czy 44Ah
Bolid: Fiat Seicento BRUSH 1.1cm3 |
|
|
Witam.
Mam pytanko, wiem wiem było już wałkowane kilka tysięcy razy, ale czytając tematy, które mi szukajka podała to nie uzyskałem z nich żądanej odpowiedzi.
Otóż w moim sejku powoli kończy sie akuś poprzedni własciciel chciał oszczędzic i kupił badziew który sie zwie "4MAX". I zastanawiam sie nad dwoma akusiami ze stajni Centry. Tj.
Centra PLUS 40Ah i Centra PLUS 44Ah. I tak Centra 40Ah wiem ze taka była fabryczna i bez namysłu można smiało brać. Ale w sklepie zaraz obok 40Ah stał 44Ah nieduzą różnica cenowa. Czy alternator w seju da rade ładować tego 44Ah? Te 4Ah wiecej na coś sie przydadzą, czy później mogą być problemy z doładowaniem go podczas jazdy?
Pozdrawiam i Dzięki z góry za odpowiedzi. |
_________________ Obecny Dupowóz:
http://www.polskajazda.pl.../Seicento/97577
http://www.seicento.com.p...p=469051#469051
 |
Ostatnio zmieniony przez stiepanek 08-09-2010, 16:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 08-09-2010, 15:40
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
ja mam 44 i smiga |
_________________
 |
|
|
|
 |
anathema4
Nałogowiec

Wiek: 41 Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 677 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 08-09-2010, 16:06
Bolid: Był SC 1.1SPI. Jest Panda II 1.2 Dynamic. |
|
|
Alternator jest na 40 Ah więc taki powinien być akumulator. Oczywiście jak włożysz większy to nic się nie stanie ale istnieje ryzyko, że nie doładuje się w trakcie jazdy tak jak powinien. Zwłaszcza jeśli autko często ma długie przestoje. W sumie - działało będzie to tak samo tylko właśnie, ten 44Ah jest ciut droższy. Czy warto skoro wyjdzie na to samo?
PS. Też mam 44... Śmiga... |
_________________ Być latarnią dla innych... |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 08-09-2010, 16:28
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
40-44 jeden grzyb. ale np 65 bym nie włozyl |
_________________
 |
|
|
|
 |
stiepanek
Nałogowiec

Wiek: 34 Dołączył: 30 Cze 2008 Posty: 264 Skąd: Katowice
|
|
|
|
 |
sejomaniak
Nałogowiec

Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 302 Skąd: Ruda ?ląska
|
Wysłany: 08-09-2010, 18:01
Bolid: F/I/A/T Seicento BRUSH 1.1MPI |
|
|
dokładnie roznicy nei widac ale jednak 44aH to juz 44 ale kosztuja swoje $$$
Ale jaka jest roznica w cenie?? |
_________________ Seicento
 |
|
|
|
 |
stiepanek
Nałogowiec

Wiek: 34 Dołączył: 30 Cze 2008 Posty: 264 Skąd: Katowice
|
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 08-09-2010, 20:03
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
stiepanek napisał/a: | fulara napisał/a: | 40-44 jeden grzyb. ale np 65 bym nie włozyl |
Fulara czyli najlepiej włożyć taki jak ma być tj. 40Ah, a to co miałbym dołozyć do tego 44Ah to przeznaczyć na bene?
Jak nie widać różnicy to po co przepłacać. |
dokładnie tak. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|