Seicento / Cinquecento 899 - różnice |
Autor |
Wiadomość |
Jar
nówka sztuka ;)
Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 3 Skąd: Polska
|
Wysłany: 18-04-2010, 07:45 Seicento / Cinquecento 899 - różnice
Bolid: Fiat Seicento 900 |
|
|
Witam.
Chciałbym dowiedzieć się czym różnią się Fiaty Seicento z silnikiem z jednopunktowym wtryskiem, 899 od Cinquecento z jednopunktowym wtryskiem, 899 (czyli te produkowane po 1994). Poza tak oczywistymi rzeczami takimi jak wygląd, kształt itp?
Czy w Cinquecento 899 SPI z 1994 znajduje się taki sam silnik jak w Seicento 899 SPI z 2001? Czy jednak wprowadzono jakieś zmiany?
I najważniejsze - biorąc na przykład Seicento 899 SPI z 1998 roku i Cinquecento 899 SPI z 1998 roku jaki jest sens kupować dwa razy droższe Seicento? Pomijając, jak wcześniej wspomniałem wygląd, kształt itp, a skupiając się na atrybutach technicznych.
Pytam, bo poważnie zastanawiam się nad kupnem, ale widzę, że ludzie dają po 4000 zł i więcej za takiego Seja z 1998, podczas gdy za połowę tej ceny można dostać podobne Cinquecento - więc coś w tym musi być, ale czy to naprawdę tylko to, że ma nowocześniejszy wygląd, że jest ładniejszy (nie ukrywam) i to że to nowszy model i w ogóle, czy jednak są jakieś konkretne ulepszenia i unowocześnienia?
Z góry dziękuję. |
|
|
|
 |
kocio6
Forumowy Połeta

Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2009 Posty: 184 Skąd: CentoWrocław
|
Wysłany: 18-04-2010, 08:25
Bolid: szeroki, niski i głośny |
|
|
Technicznie ci nie mogę dokładnie powiedzieć, ale sej jest po prostu nowszą techniką
jest lepiej wykończony i lepiej sie prowadzi, bo to auto w którym naprawili to, co w CC było złe |
_________________ Toyota - today, tomorrow, to service |
|
|
|
 |
=Miro=
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 26 Skąd: Krk
|
Wysłany: 18-04-2010, 08:38
Bolid: PANDA 1.1 MPI 2010 |
|
|
np Sej ma poduszkę kierowcy
btw Ja przesiadłem się z CC 0.7 na SC 1.1.
Z oczywistych różnic zauważyłem też że mój sej ma jakiś poprzeczny drążek stabilizujący z przodu ale może to cecha tylko wersji 1.1 ... |
|
|
|
 |
przemek82
Nałogowiec

Pomógł: 20 razy Wiek: 43 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 137 Skąd: Brunatna Stolica
|
Wysłany: 18-04-2010, 08:56
Bolid: ZFA187 | SUF178 | KLAS T200 1.4 16V |
|
|
Jaka technika? To samo zawieszenie, hamulce, silnik... A poducha w 900 w 98 roku - bardzo wątpię. |
_________________
 |
|
|
|
 |
radiator
Bywalec
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Mar 2007 Posty: 86 Skąd: lublin
|
Wysłany: 18-04-2010, 09:09
Bolid: SC 1,1 MPI |
|
|
Jestem jednym z tych któzy z CC 700 przesiedli się na SC 1.1 MPI. początkowo różnica zauważalna, jednak stopniowo hm.... napewno lepszy silnik co do blachy myslę że chyba nie lepiej niż w CC.
wracając jednak do pytania silnik z tego co pamiętam jest identyczny a płaci się więcej bo zapewne nowsza buda w młodszym roczniku. |
_________________ http://www.polskajazda.pl.../Seicento/80466
 |
|
|
|
 |
saimon500
nówka sztuka ;)

Pomógł: 22 razy Dołączył: 11 Lut 2007 Posty: 39 Skąd: z północy
|
Wysłany: 18-04-2010, 13:20
Bolid: seicento 0,9 PB95 |
|
|
Jakieś tam różnice są bo pamiętam jak kupowałem termostat to koleś się pytał czy seicento czy ciniasek, (chodzi tam o czujnik), i gdyby poszukać to na pewno jakieś detale by się znalazło, a jeśli chodzi o różnice samochodów to seicento (chyba każdy to widział) jest nowocześniejsze i po prostu ładniejsze w środku zwłaszcza, ale w ogólnie pojętej technice całości rewolucji nie ma. |
_________________ LOTOS semisyntetic 10W40 ThermalControl
HIPOLź semisyntetic GL-5 75W-90 MIL-L-2105 D.

 |
|
|
|
 |
Jar
nówka sztuka ;)
Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 3 Skąd: Polska
|
Wysłany: 18-04-2010, 14:00
Bolid: Fiat Seicento 900 |
|
|
Czyli jednak właściwie 2000 zł za wygląd. No to już wszystko wiem, jednak wolę CC za 2000, a za te drugie porządnie go zrobić. Dzięki. |
|
|
|
 |
saimon500
nówka sztuka ;)

Pomógł: 22 razy Dołączył: 11 Lut 2007 Posty: 39 Skąd: z północy
|
Wysłany: 18-04-2010, 14:12
Bolid: seicento 0,9 PB95 |
|
|
Jar napisał/a: | Czyli jednak właściwie 2000 zł za wygląd. No to już wszystko wiem, jednak wolę CC za 2000, a za te drugie porządnie go zrobić. Dzięki. |
Dokładnie zrobiłbym tak samo za 2000, można kupić nowe zawieszenie (amorki, sprężyny, wahacze, tuleje,) dobry olej 10w40, filtry i co tam jeszcze trzeba będzie i masz sprawne fajne i ładne rozsądne autko, a w dobie kryzysu i mody na ekologię, trendy w motoryzacji (małe miejskie samochody zyskują coraz większe zainteresowanie) jest na czasie. |
_________________ LOTOS semisyntetic 10W40 ThermalControl
HIPOLź semisyntetic GL-5 75W-90 MIL-L-2105 D.

 |
|
|
|
 |
|