FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Seicento / Cinquecento 899 - różnice
Autor Wiadomość
Jar 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 3
Skąd: Polska
Wysłany: 18-04-2010, 07:45   Seicento / Cinquecento 899 - różnice
   Bolid: Fiat Seicento 900


Witam.

Chciałbym dowiedzieć się czym różnią się Fiaty Seicento z silnikiem z jednopunktowym wtryskiem, 899 od Cinquecento z jednopunktowym wtryskiem, 899 (czyli te produkowane po 1994). Poza tak oczywistymi rzeczami takimi jak wygląd, kształt itp?

Czy w Cinquecento 899 SPI z 1994 znajduje się taki sam silnik jak w Seicento 899 SPI z 2001? Czy jednak wprowadzono jakieś zmiany?

I najważniejsze - biorąc na przykład Seicento 899 SPI z 1998 roku i Cinquecento 899 SPI z 1998 roku jaki jest sens kupować dwa razy droższe Seicento? Pomijając, jak wcześniej wspomniałem wygląd, kształt itp, a skupiając się na atrybutach technicznych.

Pytam, bo poważnie zastanawiam się nad kupnem, ale widzę, że ludzie dają po 4000 zł i więcej za takiego Seja z 1998, podczas gdy za połowę tej ceny można dostać podobne Cinquecento - więc coś w tym musi być, ale czy to naprawdę tylko to, że ma nowocześniejszy wygląd, że jest ładniejszy (nie ukrywam) i to że to nowszy model i w ogóle, czy jednak są jakieś konkretne ulepszenia i unowocześnienia?

Z góry dziękuję.
 
 
kocio6 
Forumowy Połeta


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 184
Skąd: CentoWrocław
Wysłany: 18-04-2010, 08:25   
   Bolid: szeroki, niski i głośny


Technicznie ci nie mogę dokładnie powiedzieć, ale sej jest po prostu nowszą techniką :wink:
jest lepiej wykończony i lepiej sie prowadzi, bo to auto w którym naprawili to, co w CC było złe
_________________
Toyota - today, tomorrow, to service
 
 
 
=Miro= 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 26
Skąd: Krk
Wysłany: 18-04-2010, 08:38   
   Bolid: PANDA 1.1 MPI 2010


np Sej ma poduszkę kierowcy :)

btw Ja przesiadłem się z CC 0.7 na SC 1.1.

Z oczywistych różnic zauważyłem też że mój sej ma jakiś poprzeczny drążek stabilizujący z przodu ale może to cecha tylko wersji 1.1 ...
 
 
przemek82 
Nałogowiec


Pomógł: 20 razy
Wiek: 43
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 137
Skąd: Brunatna Stolica
Wysłany: 18-04-2010, 08:56   
   Bolid: ZFA187 | SUF178 | KLAS T200 1.4 16V


Jaka technika? To samo zawieszenie, hamulce, silnik... A poducha w 900 w 98 roku - bardzo wątpię.
_________________
 
 
 
radiator 
Bywalec

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 86
Skąd: lublin
Wysłany: 18-04-2010, 09:09   
   Bolid: SC 1,1 MPI


Jestem jednym z tych któzy z CC 700 przesiedli się na SC 1.1 MPI. początkowo różnica zauważalna, jednak stopniowo hm.... napewno lepszy silnik co do blachy myslę że chyba nie lepiej niż w CC.
wracając jednak do pytania silnik z tego co pamiętam jest identyczny a płaci się więcej bo zapewne nowsza buda w młodszym roczniku.
_________________
http://www.polskajazda.pl.../Seicento/80466
 
 
saimon500 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 39
Skąd: z północy
Wysłany: 18-04-2010, 13:20   
   Bolid: seicento 0,9 PB95


Jakieś tam różnice są bo pamiętam jak kupowałem termostat to koleś się pytał czy seicento czy ciniasek, (chodzi tam o czujnik), i gdyby poszukać to na pewno jakieś detale by się znalazło, a jeśli chodzi o różnice samochodów to seicento (chyba każdy to widział) jest nowocześniejsze i po prostu ładniejsze w środku zwłaszcza, ale w ogólnie pojętej technice całości rewolucji nie ma.
_________________
LOTOS semisyntetic 10W40 ThermalControl
HIPOLź semisyntetic GL-5 75W-90 MIL-L-2105 D.

 
 
Jar 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 3
Skąd: Polska
Wysłany: 18-04-2010, 14:00   
   Bolid: Fiat Seicento 900


Czyli jednak właściwie 2000 zł za wygląd. No to już wszystko wiem, jednak wolę CC za 2000, a za te drugie porządnie go zrobić. Dzięki.
 
 
saimon500 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 39
Skąd: z północy
Wysłany: 18-04-2010, 14:12   
   Bolid: seicento 0,9 PB95


Jar napisał/a:
Czyli jednak właściwie 2000 zł za wygląd. No to już wszystko wiem, jednak wolę CC za 2000, a za te drugie porządnie go zrobić. Dzięki.


Dokładnie zrobiłbym tak samo za 2000, można kupić nowe zawieszenie (amorki, sprężyny, wahacze, tuleje,) dobry olej 10w40, filtry i co tam jeszcze trzeba będzie i masz sprawne fajne i ładne rozsądne autko, a w dobie kryzysu i mody na ekologię, trendy w motoryzacji (małe miejskie samochody zyskują coraz większe zainteresowanie) jest na czasie.
_________________
LOTOS semisyntetic 10W40 ThermalControl
HIPOLź semisyntetic GL-5 75W-90 MIL-L-2105 D.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum