FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie bębny kamulcowe?
Autor Wiadomość
Obywatel 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 80
Skąd: Słupsk
Wysłany: 16-06-2010, 18:44   Jakie bębny kamulcowe?
   Bolid: PASSAT B5FL, CLIO III, było SC 900


Witam po dłuższej przerwie. Muszę zmienić bębny hamulcowe. Problem w tym, że rozpiętość cenowa jest w ich przypadku ogromna. W sklepach na mieście można dostać od 43 zł za sztukę niewiadomego pochodzenia, poprzez ABE za 76 zł sztuka, LPR za 110 zł aż po totalną kosmologię w rodzaju Brembo, ATE, BOSCH za ponad 200 zł.

Na Allegro zetknąłem się z takimi oto "oryginałami"
http://www.allegro.pl/ite...o_orig_b76.html

Co o tym wszystkim myśleć? Co polecacie? Czy te oryginały to autentyk?
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 16-06-2010, 18:47   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


ja zakładałem ostatnio oryginały jak w aukcji i są rewelacyjne, 2 klupnięcia młotkiem i weszly na nowe szczęki, a teraz schodzą jak po masle
_________________

 
 
Obywatel 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 80
Skąd: Słupsk
Wysłany: 16-06-2010, 19:17   
   Bolid: PASSAT B5FL, CLIO III, było SC 900


Dzięki za odpowiedź. Chyba kupię 2 sztuki tych bębnów z Allegro i spokój.
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 16-06-2010, 19:44   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


nie baw sie w zamienniki, kup tanie i tak oryginały i bedzie hulac

przy okazji pomysl sobie, ze zamiennik piasty tył nie ma tych "wżłobień" i wymiana szczęk raczej wymaga wyjęcia piasty :znudzony:

nie ma sie co bawic w zamienniki przy cenach smiesznych
_________________

 
 
wojti1988 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 3
Skąd: police
Wysłany: 16-06-2010, 19:48   
   Bolid: seicento 99r 1.1 poj


Własnie tez zastaniawiam sie nad wymiana tylnich hamulcow i za bebny oryginalne fiatowskie 47 zl a zamiennik 40zl wiec wole wymienic na oryginalne !! :)
 
 
Obywatel 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 80
Skąd: Słupsk
Wysłany: 16-06-2010, 20:51   
   Bolid: PASSAT B5FL, CLIO III, było SC 900


fulara napisał/a:
nie baw sie w zamienniki, kup tanie i tak oryginały i bedzie hulac

przy okazji pomysl sobie, ze zamiennik piasty tył nie ma tych "wżłobień" i wymiana szczęk raczej wymaga wyjęcia piasty :znudzony:

nie ma sie co bawic w zamienniki przy cenach smiesznych


A czy za oryginały można uznać te z Allegro?
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 16-06-2010, 20:53   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


Obywatel napisał/a:
fulara napisał/a:
nie baw sie w zamienniki, kup tanie i tak oryginały i bedzie hulac

przy okazji pomysl sobie, ze zamiennik piasty tył nie ma tych "wżłobień" i wymiana szczęk raczej wymaga wyjęcia piasty :znudzony:

nie ma sie co bawic w zamienniki przy cenach smiesznych


A czy za oryginały można uznać te z Allegro?


na allegro handlują normalnie ASO fiata. w ASO dasz 200 za bęben a na allegro 40 zł.

poza tym, na bębnie jest odlane Fiat Lancia
_________________

 
 
Obywatel 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 80
Skąd: Słupsk
Wysłany: 16-06-2010, 21:01   
   Bolid: PASSAT B5FL, CLIO III, było SC 900


I jeszcze jedno. Właściwie jestem tego pewien, ale na wszelki wypadek spytam: nie ma rozróżnienia lewy prawy?
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 16-06-2010, 21:09   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


nie ma najmniejszej roznicy jaki gdzie wlozysz... przynajmniej ja nie zauwazyłem zadnej :wink: jak zmieniasz tez szczeki to pewnie ci nie wejdzie na poczatku, wez kawałek drewienka i delikatny młotek i po szczękach leciutko popukac punktowo przez drewno. wejdzie bez problemu. potem sie ułozy :wesoly:
_________________

 
 
Obywatel 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 80
Skąd: Słupsk
Wysłany: 16-06-2010, 21:11   
   Bolid: PASSAT B5FL, CLIO III, było SC 900


Wielkie dzięki za wszystkie porady. Idę na Allegro :grin:
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 16-06-2010, 21:13   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


wymien od razu rozpieraki jak robisz w hamulcach jesli ich stan na to wskazuje

http://allegro.pl/item104...icento_nh7.html
_________________

 
 
Obywatel 
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 80
Skąd: Słupsk
Wysłany: 16-06-2010, 21:18   
   Bolid: PASSAT B5FL, CLIO III, było SC 900


fulara napisał/a:
wymien od razu rozpieraki jak robisz w hamulcach jesli ich stan na to wskazuje

http://allegro.pl/item104...icento_nh7.html

OK, tak też zrobię.
 
 
lukaszt112233 
Bywalec

Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 96
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-08-2014, 15:36   
   Bolid: Seicento 1.1 kat MPI


A jaka przekątna bębna oznacza bęben zużyty, a jaka przekątna jeszcze prawidłowy? Znacie jakieś widełki?

Jakiej firmy zamienne bębny kupić, jakie szczęki?

Pozdrawiam.
_________________
Seicento 1.1 KAT MPI
Rok: 2003
Przebieg: 144300km
LPG: Stag 4 plus
?rednie Spalanie LPG: 6.0 - przy średniej nodze
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-08-2014, 22:38   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


lukaszt112233 napisał/a:
A jaka przekątna bębna oznacza bęben zużyty, a jaka przekątna jeszcze prawidłowy? Znacie jakieś widełki?

Jakiej firmy zamienne bębny kupić, jakie szczęki?

Pozdrawiam.

Testowane chyba wszystkie przez 13 lat z sejami- :mg:
Co polecam napiszę i do czego;
Bębny+szczęki TRW automotive-wchodzą schodzą ręką,bicie minimalne niewyczuwalne, nożny nie blokuje tyłu, jak jest mokro itd.
ręczny na rozpierakach i lince ori pali tylne koła bez problemu
-wady-cena i dosyć długie docieranie-raj na długi czas-do tego wszyskie sprężyny ori+ cylinderki skf i jak nie upalasz na KJS-ch to masz tył na bardzo długo bezproblemowy.
Bębny ori fiat allegro-jak trafisz-1/10 biją powyżej 100-120km/h, szybko się scierają-a nie koniecznie mają współczynnik tarcia taki dobry.Po 20 tys. robi się rant jak nie przeszlifujesz po 5tys. np i zdejmowanie młotkiem.
Zaleta-cena,produkowane w Polsce.
Reszta jaką miałem na tyle albo nie jest warta ceny, albo jakość tragegia. :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum