wolne obroty |
Autor |
Wiadomość |
krzysztof2420
nówka sztuka ;)
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lis 2010 Posty: 2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-01-2012, 16:45 wolne obroty
Bolid: seicento 187 |
|
|
Witam.Nie mam wolny obrotów na zimnym silniku.Pomocy |
|
|
|
 |
feed09
nówka sztuka ;)

Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 32 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-01-2012, 16:55
Bolid: Seicento 1.1 SPI '99 |
|
|
Możesz jakoś dokłądnie to opisać?
Zimny silnik pracuje na ssaniu więc obroty są podwyższone, jak sie troche zagrzeje to ssanie się wyłącza i obroty spadają... |
_________________ Feed09 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 25-01-2012, 16:57
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
A na gorącym są? Dobrze odpala jak jest zimny?Jeśli tak to prawdopodobnie uszkodzony silniczek krokowy wolnych obrotów i zatrzymany w pozycji zamkniętej.Można go zmierzyć multimetrem w złączu silniczka. Ma 4 piny pomiędzy dwoma skrajnymi jak i dwoma wewnętrznymi powinno być około 53 omów.Samochód bez LPG i to dzieje się na benzynie tak? |
|
|
|
 |
krzysztof2420
nówka sztuka ;)
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lis 2010 Posty: 2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-02-2012, 19:32
Bolid: seicento 187 |
|
|
macher napisał/a: | A na gorącym są? Dobrze odpala jak jest zimny?Jeśli tak to prawdopodobnie uszkodzony silniczek krokowy wolnych obrotów i zatrzymany w pozycji zamkniętej.Można go zmierzyć multimetrem w złączu silniczka. Ma 4 piny pomiędzy dwoma skrajnymi jak i dwoma wewnętrznymi powinno być około 53 omów.Samochód bez LPG i to dzieje się na benzynie tak? |
Nie ma wolnych obrotow dopoty dopoki sie nie zgarzeje czyli trzeba przejechac jakies 10km dopiero obroty wolne sa chcociaz nie jestem pewien.Auto ma gaz.Przy odplaniu rano cos tam kichnie spanie i wchodzi na obroty ale wysokie i takie sie utrzymja, wszczesniej wolne obroty byly chwiel po odpaleniu.Silnik krokowy dobry. Pomocy |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 03-02-2012, 09:06
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Rozumiem ze w drugą stronę nie masz wolnych obrotów.Do rozgrzania są podwyższone tak?Jakaś nieszczelność w obrębie przepustnicy (pod nią). Jak odpalisz i są wysokie obroty zdejmuj wężyki i zatykaj króciec palcem . Jak obroty spadną to masz prawdopodobnego winowajcę.Najgorzej będzie z wężykiem do mapu. Jeśli go zdejmiesz samochód może zgasnąć więc sprawdzaj jak jest na LPG wtedy nie powinien zgasnąć - jego sygnał jest do ustalania dawki benzyny.Jak nie będą wężyki wszelakie przy przepustnicy (prócz paliwowych rzecz jasna) poszukaj nieszczelności w uszczelkach przepustnicy , także przy mikserze do LPG ale on jest przed przepustnicą i nie ma wielkiego wpływu na fałszywe powietrze.Popatrz również na przepustnicę czy się zamyka do końca (czy opiera się o zderzak przy zamknięciu), czy linka nie blokuje się w pancerzu. |
|
|
|
 |
|