FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wolne obroty
Autor Wiadomość
krzysztof2420 
nówka sztuka ;)

Wiek: 33
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-01-2012, 16:45   wolne obroty
   Bolid: seicento 187


Witam.Nie mam wolny obrotów na zimnym silniku.Pomocy
 
 
feed09 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 32
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-01-2012, 16:55   
   Bolid: Seicento 1.1 SPI '99


Możesz jakoś dokłądnie to opisać?
Zimny silnik pracuje na ssaniu więc obroty są podwyższone, jak sie troche zagrzeje to ssanie się wyłącza i obroty spadają...
_________________
Feed09
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 25-01-2012, 16:57   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


A na gorącym są? Dobrze odpala jak jest zimny?Jeśli tak to prawdopodobnie uszkodzony silniczek krokowy wolnych obrotów i zatrzymany w pozycji zamkniętej.Można go zmierzyć multimetrem w złączu silniczka. Ma 4 piny pomiędzy dwoma skrajnymi jak i dwoma wewnętrznymi powinno być około 53 omów.Samochód bez LPG i to dzieje się na benzynie tak?
 
 
krzysztof2420 
nówka sztuka ;)

Wiek: 33
Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-02-2012, 19:32   
   Bolid: seicento 187


macher napisał/a:
A na gorącym są? Dobrze odpala jak jest zimny?Jeśli tak to prawdopodobnie uszkodzony silniczek krokowy wolnych obrotów i zatrzymany w pozycji zamkniętej.Można go zmierzyć multimetrem w złączu silniczka. Ma 4 piny pomiędzy dwoma skrajnymi jak i dwoma wewnętrznymi powinno być około 53 omów.Samochód bez LPG i to dzieje się na benzynie tak?


Nie ma wolnych obrotow dopoty dopoki sie nie zgarzeje czyli trzeba przejechac jakies 10km dopiero obroty wolne sa chcociaz nie jestem pewien.Auto ma gaz.Przy odplaniu rano cos tam kichnie spanie i wchodzi na obroty ale wysokie i takie sie utrzymja, wszczesniej wolne obroty byly chwiel po odpaleniu.Silnik krokowy dobry. Pomocy
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 03-02-2012, 09:06   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Rozumiem ze w drugą stronę nie masz wolnych obrotów.Do rozgrzania są podwyższone tak?Jakaś nieszczelność w obrębie przepustnicy (pod nią). Jak odpalisz i są wysokie obroty zdejmuj wężyki i zatykaj króciec palcem . Jak obroty spadną to masz prawdopodobnego winowajcę.Najgorzej będzie z wężykiem do mapu. Jeśli go zdejmiesz samochód może zgasnąć więc sprawdzaj jak jest na LPG wtedy nie powinien zgasnąć - jego sygnał jest do ustalania dawki benzyny.Jak nie będą wężyki wszelakie przy przepustnicy (prócz paliwowych rzecz jasna) poszukaj nieszczelności w uszczelkach przepustnicy , także przy mikserze do LPG ale on jest przed przepustnicą i nie ma wielkiego wpływu na fałszywe powietrze.Popatrz również na przepustnicę czy się zamyka do końca (czy opiera się o zderzak przy zamknięciu), czy linka nie blokuje się w pancerzu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum