wałek rozrządu z 1,1spi do 1,1 mpi |
Autor |
Wiadomość |
majster77
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 3 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 06-11-2015, 22:31 wałek rozrządu z 1,1spi do 1,1 mpi
Bolid: seicento 1,1 |
|
|
Witajcie
Szukałem jakiś informacji,ale nie znalazłem nic konkretnego.Z racji tego że wymiany wałków macie w jednym palcu to myślę że będzie dla was przysłowiowa "bułka z masłem".
Mam do wymiany wałek rozrządu w 1,1 mpi i chciałbym założyć od 1,1 spi bo akurat taki dostałem.I tu mam pytanie,czy nie będzie problemu z silnikiem?nie zależy mi na osiągach bo rzekomo ma dłuższe czasy otwarcia zaworów, a na bezproblemowej eksploatacji silnika.
Co o tym sądzicie?czy można zamienić wałki?czy całe sterowanie silnikiem dostosuje się do tego wałka? |
|
|
|
 |
Maro96
Nałogowiec

Dołączył: 16 Wrz 2015 Posty: 136 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 07-11-2015, 15:46
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
Wszystko będzie pasować, tylko trzeba ustawić luzy zaworowe takie jak w spi. |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-11-2015, 19:17
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
I czasami przy wysokich obrotach może zapalić się chec engine-co pod kompem odczytał byś jako błąd czujnika poł. wałka-ale to abstrakcja jak już pisałem i nie ma wpływu na parametry, nie da się tego w MPI obejść.
Wałki pasują wszyskie zamiennie-uno 1.0 fire:-), 176, 4x4 876, 866 do każdego silnika fire 8v, kwestia, że w niektórych się nie sprawdzą. |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 08-11-2015, 11:28
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
u mnie przy zmianie wałka w 1.1 MPI na 866 zmieniła sie praca silnika na wolnych...
pozdro |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
majster77
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 3 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 08-11-2015, 17:22
Bolid: seicento 1,1 |
|
|
Dzięki za informacje
sprawdziłem jaki mam wałek i wychodzi że 176,
jestem ciekaw czy będzie jakaś różnica |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-11-2015, 17:32
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
dyzio_abarth napisał/a: | u mnie przy zmianie wałka w 1.1 MPI na 866 zmieniła sie praca silnika na wolnych...
A luz zmiejszyłeś też z wymianą wałka? 866 ma największy wzios i współotwarcie wiec w Mpi może na seryjnym sofcie lekko chodzić nierówno, podobnie jak 176 z spi 1.1 różnicy nie poczujesz , będzię ciut mniej z dołu chciał jechać, a górą ciut lepiej.
pozdro |
|
|
|
|
 |
majster77
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Paź 2014 Posty: 3 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 08-11-2015, 20:27
Bolid: seicento 1,1 |
|
|
Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI |
|
|
|
 |
Maro96
Nałogowiec

Dołączył: 16 Wrz 2015 Posty: 136 Skąd: Małopolskie
|
Wysłany: 10-11-2015, 12:43
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
A wałek 866 do 1.1 spi? Ma ktoś? Są jakieś widoczne przyrosty? |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 10-11-2015, 14:50
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Mój znajomy miał wałek 866 w 1.1mpi i odczuwał jakiś przyrost mocy, ale bardziej odczuł dużo większe spalanie |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-11-2015, 15:53
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Maro96 napisał/a: | A wałek 866 do 1.1 spi? Ma ktoś? Są jakieś widoczne przyrosty? |
5-7km i ze 2 nm i lepsza praca na wyższych jak sobie dokładnie luz zaworowy ustawisz i wałek ma dobre krzywki. |
|
|
|
 |
|