wałek 866+szybki dolot+wydech odetkany |
Autor |
Wiadomość |
olosc11mpi
Nałogowiec
Pomógł: 20 razy Wiek: 52 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 189 Skąd: Legionowo/W-wa
|
Wysłany: 19-09-2007, 19:42 wałek 866+szybki dolot+wydech odetkany
Bolid: sc 1.1 MPI 2002 |
|
|
jesli tak to na jakie? zimniejsze o stopień i jakie najlepiej zeby gwint pasował
V12 czy te od punto 1 75 km - czy jeszce na inne żeby jak najlepiej spalic mieszankę?? |
|
|
|
|
ADAMSKY
Nocny zwiadowca Nadworny Akustyk
Pomógł: 130 razy Wiek: 51 Dołączył: 05 Paź 2006 Posty: 547 Skąd: Pleszew
|
Wysłany: 19-09-2007, 19:59
Bolid: SC 1.1 SPI |
|
|
olosc11mpi no ja mysle ze sensu nie ma ze zmiana bo nie widze zeby ktos zmienial swiece przy takich modach - ale moze zapytaj w dziale Tuning bo tam sa fachury od takich spraw.
pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
olosc11mpi
Nałogowiec
Pomógł: 20 razy Wiek: 52 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 189 Skąd: Legionowo/W-wa
|
Wysłany: 19-09-2007, 20:04
Bolid: sc 1.1 MPI 2002 |
|
|
pytam bo czytałem, że jak zmieniamy proces spalania to nalezy tez zmienic żródło. Po pierwsze wałek ma inne czasy a po drugie dostaje więcej powietrza - a po trzecie gubi mi czasem zapłony.
Stad pytanie bo czytałem tez że te gubienie to przyczyna miedzy innymi zbyt dużej przerwy na świecy i takie tam pierdoły.
Czy inne świece by coś pomogły???? Dział tuning to sprawa umowna - wielu fachowców skacze po tematach |
Ostatnio zmieniony przez olosc11mpi 19-09-2007, 20:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
tonku
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 3 Skąd: dolny slask
|
Wysłany: 20-09-2007, 05:50
Bolid: CC 1,1 mpi |
|
|
wykręć świece i sprawdz jak wygląda.po kolorze sprawdzisz jak ma się ona do spalania.
(pod warunkiem,że silnik jest w dobrym stanie i nie wciąga płynów).możesz spróbować regulować przerwe,jeżeli to ci nie da żądanych rezultatów to zmień świece.przy prawidłowym spalaniu jest jasnowiśniowa,za "zimna"będzie czarna,a za "ciepla"bardzo jasna i mogą powstawać samozapłony. |
_________________ TIGRA 1,4
CC 1,1
UNO 1,4 TURBO było |
|
|
|
|
Łajka
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 4 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-09-2007, 09:19
Bolid: Kilka starych gratów |
|
|
Gubienie zapłonu / nierówna praca - to typowy skutek uboczny wzmacniania silników.
Rzadko która rajdówka chodzi równo.
Co do świec - ...to nie one decydują kiedy dać iskrę - więc jeśli zapłon gubi się z ich powodu...to tylko dla tego że są "stare"...innego wpływu ja nie widzę.
Świece zimne / ciepłe - też nie mają tutaj znaczenia.
Zimne lepiej sprawują się na wysokich obrotach (pozwalają lepiej utrzymać moc)....ciepłe na niskich.
Jeśli jeździsz autem na codzień - to na zimę proponuje cieplejsze świece - nie będziesz miał problemu z odpalaniem.
Jak zwykle - optymalnym wyjściem jest standardowa świeca...i szukanie przyczyn w innej części silnika. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Łajka 20-09-2007, 09:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|