FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Chrobotanie w układzie kierowniczym
Autor Wiadomość
Raptor_Posla 
nówka sztuka ;)

Wiek: 42
Dołączył: 16 Sie 2012
Posty: 45
Skąd: Puck
Wysłany: 08-04-2014, 23:37   Chrobotanie w układzie kierowniczym
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


Witam. W zeszłym roku latem dały się odczuć i słyszeć dzwięki chrobotania w układzie kierowniczym. Niedługo potem przyszły chłodne dni i zjawisko ustało, więc myślałem że coś chwilowego mi się przytrafiło.
Lecz teraz kiedy temp znów powoli wstępuję na wyższe wartości chrobotanie powraca.
Może ktoś miał podobne problemy i może mnie nakierować, za co się zabrać.
Dziękuję za uwagę, jeśli temat już był, przepraszam za zaśmiecanie i proszę o link.

Mój pojazd to: seicento 900, rocznik 2000, 172 tys przebiegu
_________________
Seicento 1.1 MPI
 
 
automaniak126 
Nałogowiec


Pomógł: 25 razy
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 285
Skąd: z rodziny Fiata
Wysłany: 09-04-2014, 23:17   Re: Chrobotanie w układzie kierowniczym
   Bolid: Seicento


Raptor_Posla napisał/a:
Witam. W zeszłym roku latem dały się odczuć i słyszeć dzwięki chrobotania w układzie kierowniczym. Niedługo potem przyszły chłodne dni i zjawisko ustało, więc myślałem że coś chwilowego mi się przytrafiło.
Lecz teraz kiedy temp znów powoli wstępuję na wyższe wartości chrobotanie powraca.
Może ktoś miał podobne problemy i może mnie nakierować, za co się zabrać.
Dziękuję za uwagę, jeśli temat już był, przepraszam za zaśmiecanie i proszę o link.

Mój pojazd to: seicento 900, rocznik 2000, 172 tys przebiegu


a opony to czasami nie zimowe???
_________________
Kupujesz auto, ale nie do końca ogarniasz temat? Chętnie pomogę w mojej okolicy. Mogę dojechać. Info na pw.
 
 
Raptor_Posla 
nówka sztuka ;)

Wiek: 42
Dołączył: 16 Sie 2012
Posty: 45
Skąd: Puck
Wysłany: 10-04-2014, 09:08   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


mam już opony letnie
_________________
Seicento 1.1 MPI
 
 
Znakomity 
Nałogowiec

Pomógł: 54 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 184
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-04-2014, 10:53   
   Bolid: Był 1.1 SPI


Raptor_Posla, któraś ruchoma część w zawieszeniu a najczęściej jest to końcówka drążka kierowniczego lub sworzeń wahacza, ma pękniętą gumową osłonkę, woda wypłukała smar i jak jest mokro/wilgotno to jest cisza ale jak tylko temperatura wzrasta to woda wysycha i elementy pracują na sucho. Dopóki nie ma luzów nie jest to zjawisko niebezpieczne tylko upierdliwe dla ucha ale elementy pracując na sucho szybciej się zużyją. Czasem potrafi też takie dziwne dźwięki wydawać łożysko w górnym mocowaniu mcphersona a czasem nawet sam amortyzator... Trzeba zdjąć koła, wsadzić łeb i słuchać, dotykać, oglądać a druga osoba robi lekkie ruchy kierownicą żeby dźwięk był słyszalny.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
Raptor_Posla 
nówka sztuka ;)

Wiek: 42
Dołączył: 16 Sie 2012
Posty: 45
Skąd: Puck
Wysłany: 11-04-2014, 00:08   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


ok. W weekend prześledzę w/w elementy. Mam nadzieję że, ewentualna naprawa nie będzie skomplikowana
_________________
Seicento 1.1 MPI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum