|
FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl
|
Swap 1,4 t jet |
Autor |
Wiadomość |
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 05-07-2015, 10:18 Swap 1,4 t jet
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
Jako że seicento nie doczekało swapu 1,2 16v myślę nad nowym projektem
Myślałem nad fiatem doblo malibu [wreszcie jakaś przestrzeń ładunkowa nawet bez składania foteli]
Mianowicie że nie chcę diezla myślałem o zakupie 1,4 8v i swapie na t-jeta ew w ostateczności 1,4 16v
1,6 16v ciężko spotkać w jakimś przyzwoitym stanie/pieniądzach
Auto to koszt nie całych 20 koła
I co dalej?
Skrzynka mogła by zostać?
I co z elektryka ?
Tam jest elektroniczna przepustnica i sieć can
Ile mógłby kosztować taki swap |
|
|
|
|
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 05-07-2015, 18:58
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Skrzynia podejdzie, ale może czasami się coś zmielić albo ukręcić. C.514 jest z 1.4 8V
Elektryka: robisz to na jakimś starym kompie od 1.2 8V 75KM ze sieny i dokładasz DET3.
Oryginalnie jest w 1.4 8V przepustnica elektroniczna, dlatego po swapie na t-jeta musisz przerobić na linkę.
Koszt hmm.. trzeba mieć 10 000PLN żeby nie było żadnego zaskoczenia. Zależy ile zrobisz sam,a ile komuś będziesz zlecał. Ale duża dyszka to taka stawka wyjściowa. NIE myśl sobie, że zrobić to za 4-5 tyś.... chyba, że chcesz mieć kompletne druta, który nie jeździ.
I jeszcze sieć CAN... z 1.4 8V już była, także jest ryzyko, że jak przerwiesz jej ciągłość to przestanie działać reszta centralek, przede wszystkim ABS i AirBag. Nie pamiętam czy tam centralki są połączone szeregowo czy równolegle. Jeśli szeregowo, to zapomnij o swapie. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
|
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 05-07-2015, 19:26
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
Myślę o tym doblo po 2005 czyli po lift
Większość co przeglądam to diezle
A jak benzyna to właśnie 1,4 8v
A jak by było z 1,4 16v
chciałbym aby było jak najmniej przeróbek
Sprawy mechaniczne zrobię sam elektronikę muszę oddać fachowcą |
|
|
|
|
nitro_trs
Bywalec
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 17 Kwi 2006 Posty: 65 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 14-11-2015, 07:14
Bolid: Alfa Romeo 156 SW |
|
|
Wystarczy elektronikę oprzeć na EMU, który współpracuje z CAN i wszystko będzie dzialać. |
_________________ trs-racing.pl
SWAP, przebudowa do sportu i streetracingu.
|
|
|
|
|
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 14-11-2015, 22:16
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
Ewentualne koszty uruchomienia elektroniki silnika ? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
| |
|