FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap 1,4 t jet
Autor Wiadomość
Łuka 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 143
Skąd: KOL
Wysłany: 05-07-2015, 11:18   Swap 1,4 t jet
   Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak


Jako że seicento nie doczekało swapu 1,2 16v myślę nad nowym projektem
Myślałem nad fiatem doblo malibu [wreszcie jakaś przestrzeń ładunkowa nawet bez składania foteli]
Mianowicie że nie chcę diezla myślałem o zakupie 1,4 8v i swapie na t-jeta ew w ostateczności 1,4 16v
1,6 16v ciężko spotkać w jakimś przyzwoitym stanie/pieniądzach
Auto to koszt nie całych 20 koła
I co dalej?
Skrzynka mogła by zostać?
I co z elektryka ?
Tam jest elektroniczna przepustnica i sieć can
Ile mógłby kosztować taki swap
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 05-07-2015, 19:58   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Skrzynia podejdzie, ale może czasami się coś zmielić albo ukręcić. C.514 jest z 1.4 8V
Elektryka: robisz to na jakimś starym kompie od 1.2 8V 75KM ze sieny i dokładasz DET3.
Oryginalnie jest w 1.4 8V przepustnica elektroniczna, dlatego po swapie na t-jeta musisz przerobić na linkę.
Koszt hmm.. trzeba mieć 10 000PLN żeby nie było żadnego zaskoczenia. Zależy ile zrobisz sam,a ile komuś będziesz zlecał. Ale duża dyszka to taka stawka wyjściowa. NIE myśl sobie, że zrobić to za 4-5 tyś.... chyba, że chcesz mieć kompletne druta, który nie jeździ.

I jeszcze sieć CAN... z 1.4 8V już była, także jest ryzyko, że jak przerwiesz jej ciągłość to przestanie działać reszta centralek, przede wszystkim ABS i AirBag. Nie pamiętam czy tam centralki są połączone szeregowo czy równolegle. Jeśli szeregowo, to zapomnij o swapie.
_________________
Moje Seicento
 
 
Łuka 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 143
Skąd: KOL
Wysłany: 05-07-2015, 20:26   
   Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak


Myślę o tym doblo po 2005 czyli po lift
Większość co przeglądam to diezle
A jak benzyna to właśnie 1,4 8v
A jak by było z 1,4 16v
chciałbym aby było jak najmniej przeróbek
Sprawy mechaniczne zrobię sam elektronikę muszę oddać fachowcą
 
 
nitro_trs 
Bywalec

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 65
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 14-11-2015, 07:14   
   Bolid: Alfa Romeo 156 SW


Wystarczy elektronikę oprzeć na EMU, który współpracuje z CAN i wszystko będzie dzialać.
_________________
trs-racing.pl
SWAP, przebudowa do sportu i streetracingu.
 
 
Łuka 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 143
Skąd: KOL
Wysłany: 14-11-2015, 22:16   
   Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak


Ewentualne koszty uruchomienia elektroniki silnika ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum