Gwint z innych samochodów pasujący do sc/cc |
Autor |
Wiadomość |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 17-01-2016, 16:05 Gwint z innych samochodów pasujący do sc/cc
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Czy ktoś ma jakieś informacje o zawieszeniu gwintowanym z innych samochodów pasującym do sc/cc? Wiem, że ktoś miał zamontowany ze stilo (ale był mega beton - stilo o wiele więcej waży więc nic dziwnego), słyszałem też coś o corsie/tigrze i jakiejś hondzie civic.
Czemu kombinować jak można kupić gwint dedykowany? Otóż chciałbym mieć możliwość regulacji również w górę, tak powiedzmy do wysokości jak na seryjnej sprężynie. Dedykowane gwinty max rozkręcone stoją gdzieś na -40.
Gwinty dedykowane do samochodów z kołami o większej średnicy same w sobie powinny mieć dłuższe obudowy (chyba że się mylę), więc seja na takim gwincie powinno się udać postawić przynajmniej tak wysoko jak w serii.
Podsumowując, wie ktoś jaki gwint podejdzie do seja i jakie przeróbki będą się z tym ewentualnie wiązały (bo raczej żaden nie podejdzie plug&play) ? |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
proshotter
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 17-01-2016, 17:06
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Pasuję gwint ze Stilo nie jest jakiś mega twardy jak np. zawias pzm
Ale cały amor jest dłuższy i max zejście w dół to jakieś -6cm
Ponoć pasuję też z Punto tylko trzeba lekko "fasolki" przerobić.
Najtaniej jest chyba przerobić amorek mtsa...kupić zestaw dedykowany do zrobienia gwintu w hondzie
(tuleje sprężyny poduszki klucz nakrętki) 300zł komplet na 4 amorki.
Jak chcesz mieć spory zakres regulacji i jednocześnie mało opuszczone auto to poleciłbym przeróbkę tego ze stilo. |
_________________
Sc 1.4 16v
YT
 |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 17-01-2016, 20:54
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
proshotter napisał/a: | Pasuję gwint ze Stilo nie jest jakiś mega twardy jak np. zawias pzm
Ale cały amor jest dłuższy i max zejście w dół to jakieś -6cm
Jak chcesz mieć spory zakres regulacji i jednocześnie mało opuszczone auto to poleciłbym przeróbkę tego ze stilo. |
No to taki gwint by mi bardzo odpowiadał, myślałem, że jest twardszy, a skoro nie aż taki twardy jak pzm to mógłby być:) Z tymże akurat dostępność i cena gwintu do stilo jest kiepska. Obecnie na allegro dostępne są tylko zestawy przód i tył za 1,5tys zł. Raczej z tego względu odpada ta opcja |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
reset1981
nówka sztuka ;)
Dołączył: 17 Gru 2010 Posty: 5 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 23-01-2016, 00:06
Bolid: sc 1.2 16v |
|
|
Ja mam gwint od stilo wsadzony. Są dwa rodzaje szerokości mocowań do zwrotnic w zależności od silnika w stilo, mocowania i tak trzeba przerobić bo się otwory nie zgadzają. ja po prostu zrobiłem duże fasolki i na oryginalne mocowanie do zwrotnicy przyspawałem mocowanie z seryjnego amortyzatora. na oryginalnych wkładach fk i sprężynach z gwintu corsy b nie było jakoś przesadnie twardo, teraz mam wkłady od tatechiksa z gwintu od corsy i jest twardziej. obniżenie maksymalne jak wcześniej pisano jakieś 60mm. czyli mozna powiedzieć że mam ta techniksa w kolumnie fk z fiata stilo |
|
|
|
 |
|