FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Napięcie na gniezdzie przekaźnika pompy paliwa
Autor Wiadomość
muszek92 
Nałogowiec


Wiek: 33
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 130
Skąd: Poznan
Wysłany: 30-09-2012, 16:06   Napięcie na gniezdzie przekaźnika pompy paliwa
   Bolid: Seicento T-Jet 1.4 16v


witam !

od kilku dni walcze z tematem pompy paliwowej sprawdziłem dzis napięcia na wtyczce od pompy i okazało się ze jest tam 11,2-11,4 . Podłączając pompę na krótko do akumulatora działa, podłączając przez całą instalacje, nie.

Sprawdzałem napięcie w gnieździe przekaźnika pompy paliwowej i wynosi tyle co na wtyczce koło baku czyli 11,2-11,4.

Pytanie gdzię ucieka takowe napięcie, dlaczego nie ma pełnych 12v, jaki element znajduje się miedzy przekaźnikami a akumulatorem który może takowe napięcie ograniczać <znak_zapytania>

Pozdrawiam i dzięki za pomoc!
_________________
Włoska Grupa Trzymająca Władzę ^^

http://www.fiatwlkp.pl
 
 
 
saper94 
spamer team
motórzysta


Pomógł: 47 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 1572
Skąd: Malbork
Wysłany: 30-09-2012, 17:53   
   Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0


na takim małym spadku itak powinna działać poprawnie... może pompa się kończy? ;>
_________________
"Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."


Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 30-09-2012, 18:23   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


muszek92 jaką masz oryginalną instalację elektryczną w tym samochodzie? Masz inny silnik ale oryginalna była jaka? 900 ,1.1 SPI?
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
Bombel 
ZBANOWANY


Pomógł: 6 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 1158
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-09-2012, 18:32   
   Bolid: Seicento 900 Fun '02


Z tego co widzę w jego temacie to Fiat Seicento 900 2000r.
_________________
Takich dwóch jak nas trzech to nie ma ani jednego :))
Ignorantia iuris nocet
Si vis pacem, para bellum :hyhy:

Najniższy sej w Poznaniu? Srebrny ajzol
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 30-09-2012, 18:44   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Thx Bombel Skoro to była 900setka to tak :
Od akumulatora idzie przewód do bezpieczników za akumulatorem . Z bezpiecznika EFI (20A) wychodzi przewód koloru różowego. Biegnie do złącza w komorze silnika (takie cylindryczne przymocowane poniżej komputera wtrysku) tam znajdziesz ten gruby różowy przewód. Po wyjściu ze złącza przewód biegnie m. innymi do pinu 30 przekaźnika czerwonego gdzie mierzyłeś napięcie. Przyczyna może być w utlenionym złączu przy centralce wtrysku o którym pisałem
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
muszek92 
Nałogowiec


Wiek: 33
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 130
Skąd: Poznan
Wysłany: 30-09-2012, 23:21   
   Bolid: Seicento T-Jet 1.4 16v


Dzięki jutro sprawdze! i dam znać!
_________________
Włoska Grupa Trzymająca Władzę ^^

http://www.fiatwlkp.pl
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 01-10-2012, 07:27   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Jeśli akumulator ma ponad 12 volt i masz spadek napięcia to po kolei sprawdzaj multimetrem pomiedzy masą a bezpiecznikiem EFI (na wejściu i wyjściu z bezpiecznika bo tam też może być utlenione) za akumulatorem i następnie w tym złączu. Innych oryginalnych przeszkód na drodze akumulator-przekaźnik czerwony nie ma
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
muszek92 
Nałogowiec


Wiek: 33
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 130
Skąd: Poznan
Wysłany: 02-10-2012, 14:09   
   Bolid: Seicento T-Jet 1.4 16v


Czyli między bezpiecznikami a gniazdem przekaźnika jest jeszcze miejsce w którym moze byc takowy kabel utleniony ? ta wtyczka pod komputerem wtrysku tak ?
_________________
Włoska Grupa Trzymająca Władzę ^^

http://www.fiatwlkp.pl
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 02-10-2012, 14:15   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Tak . Gruby różowy przewód to ten idący od bezpiecznika EFI do przekaźników. Jak rozepniesz wtyczkę to w jednej jej części na tym przewodzie powinno być stałe napięcie. Jak będzie równe akumulatorowi to do tego miejsca masz przejscie prądowe ok.
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum