Napięcie na gniezdzie przekaźnika pompy paliwa |
Autor |
Wiadomość |
muszek92
Nałogowiec

Wiek: 33 Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 130 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 30-09-2012, 16:06 Napięcie na gniezdzie przekaźnika pompy paliwa
Bolid: Seicento T-Jet 1.4 16v |
|
|
witam !
od kilku dni walcze z tematem pompy paliwowej sprawdziłem dzis napięcia na wtyczce od pompy i okazało się ze jest tam 11,2-11,4 . Podłączając pompę na krótko do akumulatora działa, podłączając przez całą instalacje, nie.
Sprawdzałem napięcie w gnieździe przekaźnika pompy paliwowej i wynosi tyle co na wtyczce koło baku czyli 11,2-11,4.
Pytanie gdzię ucieka takowe napięcie, dlaczego nie ma pełnych 12v, jaki element znajduje się miedzy przekaźnikami a akumulatorem który może takowe napięcie ograniczać <znak_zapytania>
Pozdrawiam i dzięki za pomoc! |
_________________ Włoska Grupa Trzymająca Władzę ^^
http://www.fiatwlkp.pl |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 30-09-2012, 17:53
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
na takim małym spadku itak powinna działać poprawnie... może pompa się kończy? ;> |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 30-09-2012, 18:23
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
muszek92 jaką masz oryginalną instalację elektryczną w tym samochodzie? Masz inny silnik ale oryginalna była jaka? 900 ,1.1 SPI? |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
Bombel
ZBANOWANY

Pomógł: 6 razy Wiek: 42 Dołączył: 22 Lip 2011 Posty: 1158 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30-09-2012, 18:32
Bolid: Seicento 900 Fun '02 |
|
|
Z tego co widzę w jego temacie to Fiat Seicento 900 2000r. |
_________________ Takich dwóch jak nas trzech to nie ma ani jednego
Ignorantia iuris nocet
Si vis pacem, para bellum
Najniższy sej w Poznaniu? Srebrny ajzol
 |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 30-09-2012, 18:44
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Thx Bombel Skoro to była 900setka to tak :
Od akumulatora idzie przewód do bezpieczników za akumulatorem . Z bezpiecznika EFI (20A) wychodzi przewód koloru różowego. Biegnie do złącza w komorze silnika (takie cylindryczne przymocowane poniżej komputera wtrysku) tam znajdziesz ten gruby różowy przewód. Po wyjściu ze złącza przewód biegnie m. innymi do pinu 30 przekaźnika czerwonego gdzie mierzyłeś napięcie. Przyczyna może być w utlenionym złączu przy centralce wtrysku o którym pisałem |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
muszek92
Nałogowiec

Wiek: 33 Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 130 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 30-09-2012, 23:21
Bolid: Seicento T-Jet 1.4 16v |
|
|
Dzięki jutro sprawdze! i dam znać! |
_________________ Włoska Grupa Trzymająca Władzę ^^
http://www.fiatwlkp.pl |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 01-10-2012, 07:27
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Jeśli akumulator ma ponad 12 volt i masz spadek napięcia to po kolei sprawdzaj multimetrem pomiedzy masą a bezpiecznikiem EFI (na wejściu i wyjściu z bezpiecznika bo tam też może być utlenione) za akumulatorem i następnie w tym złączu. Innych oryginalnych przeszkód na drodze akumulator-przekaźnik czerwony nie ma |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
muszek92
Nałogowiec

Wiek: 33 Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 130 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 02-10-2012, 14:09
Bolid: Seicento T-Jet 1.4 16v |
|
|
Czyli między bezpiecznikami a gniazdem przekaźnika jest jeszcze miejsce w którym moze byc takowy kabel utleniony ? ta wtyczka pod komputerem wtrysku tak ? |
_________________ Włoska Grupa Trzymająca Władzę ^^
http://www.fiatwlkp.pl |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 02-10-2012, 14:15
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Tak . Gruby różowy przewód to ten idący od bezpiecznika EFI do przekaźników. Jak rozepniesz wtyczkę to w jednej jej części na tym przewodzie powinno być stałe napięcie. Jak będzie równe akumulatorowi to do tego miejsca masz przejscie prądowe ok. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
|