Wymiana zderzaków w seicento young |
Autor |
Wiadomość |
Mejtun
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 25 Skąd: Morag/Kalnik
|
Wysłany: 02-01-2016, 18:02 Wymiana zderzaków w seicento young
Bolid: Seicento Young 900 |
|
|
Witam wszystkich.
Jako że to mój pierwszy post na forum chciałbym z góry przeprosić jeśli jest w złym miejscu:)
Niebawem przejmę seicento young taty i chcę go trochę wizualnie upiększyć
Chodzi mi konkretnie o kilka szczegółów. Napisze wszytko co mnie boli tutaj żeby nie zaczynac kolejnych tematów:
A więc tak:
1: Jak jest z zakładaniem zderzaków od sportinga? chodzi mi o ten model, który z przodu ma po bokach takie wgłębienia. Czy pasuje wszystko na zatrzaski czy trzeba coś przerabiać?
2: Czy po założeniu sportowej sprężyny auto będzie mniej hałaśliwe niż na standardowych?
3: Czy jest możliwość założenia wspomagania kierownicy?
4: Który silnik wg Was jest lepszy :1.1 czy 0.9?
4: Jakie felgi polecacie? Pytanie luźne Co myślicie o szerokiej stali spolerowanej w niebieskim sejo? ^^
Jeśli jakiegoś znawce któreś pytanie irytuje to przepraszam. Ja chcę się tylko dowiedzieć kilku rzeczy interesujących mnie |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 03-01-2016, 11:08
Bolid: Seicento |
|
|
1. jeżeli masz sc young to zmiana zderzaków jest bezproblemowa
2. nie , będzie twardo ( choć amorków nie zmieniasz)
3. tak jest
4. 1.4 t-jet ...............lepszejszy jest 1.1 MPI
5. szeroka stal mnie się zawsze podobała |
_________________
 |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 03-01-2016, 11:35
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
4.
1.1 z głowicą i wałkiem od 1.2 75KM uturbiony na LPG. Mały mocny silnik i przy okazji na gazie tanio można jeździć. Marzy mi się taki <3
mam 1.2 16V, wkładałem kumplowi 1.4 16V i to nie jest to co powinno być w seju. 1.1T to jest to! |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
Mejtun
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 25 Skąd: Morag/Kalnik
|
Wysłany: 03-01-2016, 13:15
Bolid: Seicento Young 900 |
|
|
Nie no do jakiś swap'ów to ja jeszcze nie dorosłem chcę sobie nim do szkoły po prostu jeździć myślałem o jakiejś szerokiej stali tylko do tego silnika max to będzie 13" bo większej felgi silnik nie przerabia ( wiem bo sprawdzałem P ) ale pewnie trzeba będzie trochę nadkola wyciągnąć i jakiś dystans żeby fajniej siedziało |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 03-01-2016, 14:39
Bolid: Seicento |
|
|
he myślisz ze jak dasz 13 szerokie to będzie mu lżej....o jakiej szerokości mowa ??
ir3n3usz ale fundusze spore na 1.1T |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mejtun
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 25 Skąd: Morag/Kalnik
|
Wysłany: 03-01-2016, 16:28
Bolid: Seicento Young 900 |
|
|
No nie wiem w sumie jaką szerokość można założyć trochę zielony jestem w tym temacie |
|
|
|
 |
Mejtun
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 25 Skąd: Morag/Kalnik
|
Wysłany: 03-01-2016, 16:55
Bolid: Seicento Young 900 |
|
|
No nie wiem w sumie jaką szerokość można założyć trochę zielony jestem w tym temacie.
Podbije odpowiedź :
Jakie są sposoby na wyciszenie seicenta? Bo tłucze jak ruski wentylator a na naszych polskich kochanych drogach to jest po prostu masakracja |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 03-01-2016, 17:02
Bolid: Seicento |
|
|
szukaj na forum był taki temat o wygłoszeniach....co do felg to się nie znam |
_________________
 |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 03-01-2016, 18:06
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Na co dzień tylko 1.4 16v bo nie będzie tak awaryjne i paliwożerne jak 1.1T A jako zabawka to lepiej już dłubać 1.28v Turbo bo dużo większe możliwości |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
Mejtun
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 25 Skąd: Morag/Kalnik
|
Wysłany: 03-01-2016, 18:35
Bolid: Seicento Young 900 |
|
|
A dużo jest roboty ze swapem? Bo to z tego Fiata 500 silniki można wykorzystać? |
|
|
|
 |
1922
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 526 Skąd: Racibórz
|
|
|
|
 |
Mejtun
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 25 Skąd: Morag/Kalnik
|
Wysłany: 03-01-2016, 20:51
Bolid: Seicento Young 900 |
|
|
Ooo kurde ale zabawka ale póki co zostanę przy 0.9 z reguły nie wierzę ludziom ale mechanicy mówią że silniki 1.1l nie są już tak dobre jak te 0.9l kktoś tu na pewno ma. 1.1 i może coś sensownego powiedzieć |
|
|
|
 |
Minog
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy Wiek: 42 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 126 Skąd: Września
|
Wysłany: 04-01-2016, 16:43
Bolid: Seicento |
|
|
Zamiast swapować, kupić seryjne auto o większej mocy. Seicento zawsze będzie seicento, ja tak zrobiłem i jestem zadowolony |
|
|
|
 |
Kretek
nówka sztuka ;)
Wiek: 30 Dołączył: 28 Gru 2015 Posty: 21 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 04-01-2016, 18:02
Bolid: Seicento 1.1 SPi |
|
|
Co do silnika 1.1 to jeśli zadbasz i będziesz przestrzegał wymian olejów, jak nie przegrzejesz blablabla itp to silniczek na co dzień do jazdy po mieście wystarcza w zupełności. Moje 1.1 sprawuje się dobrze mimo swoich 16 lat <poprzedni właściciel nie oszczędzał za bardzo autka i musiałem go trochę poprawić>. Z drugiej strony robić swap na 1.1 z 900 się moim zdaniem nie opłaca. Lepiej już włożyć coś większego i o to coś większego zadbać |
_________________ Nie sztuka moc ogarnąć, lecz niemocą władać.
 |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 04-01-2016, 20:37
Bolid: Seicento |
|
|
Minog napisał/a: | Zamiast swapować, kupić seryjne auto o większej mocy | mam takie tez i nie jestem zadowolony....bo to tylko seryjne auto z większą mocą |
_________________
 |
|
|
|
 |
|