FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana zderzaków w seicento young
Autor Wiadomość
Mejtun 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 25
Skąd: Morag/Kalnik
  Wysłany: 02-01-2016, 18:02   Wymiana zderzaków w seicento young
   Bolid: Seicento Young 900


Witam wszystkich.
Jako że to mój pierwszy post na forum chciałbym z góry przeprosić jeśli jest w złym miejscu:)
Niebawem przejmę seicento young taty i chcę go trochę wizualnie upiększyć :))
Chodzi mi konkretnie o kilka szczegółów. Napisze wszytko co mnie boli tutaj żeby nie zaczynac kolejnych tematów:
A więc tak:

1: Jak jest z zakładaniem zderzaków od sportinga? chodzi mi o ten model, który z przodu ma po bokach takie wgłębienia. Czy pasuje wszystko na zatrzaski czy trzeba coś przerabiać?


2: Czy po założeniu sportowej sprężyny auto będzie mniej hałaśliwe niż na standardowych?

3: Czy jest możliwość założenia wspomagania kierownicy?

4: Który silnik wg Was jest lepszy :1.1 czy 0.9?

4: Jakie felgi polecacie? Pytanie luźne :P Co myślicie o szerokiej stali spolerowanej w niebieskim sejo? ^^

Jeśli jakiegoś znawce któreś pytanie irytuje to przepraszam. Ja chcę się tylko dowiedzieć kilku rzeczy interesujących mnie :)
 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 03-01-2016, 11:08   
   Bolid: Seicento


1. jeżeli masz sc young to zmiana zderzaków jest bezproblemowa :wink:

2. nie , będzie twardo ( choć amorków nie zmieniasz)

3. tak jest
4. 1.4 t-jet :)) ...............lepszejszy jest 1.1 MPI


5. szeroka stal mnie się zawsze podobała
_________________

 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 03-01-2016, 11:35   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


4.

1.1 z głowicą i wałkiem od 1.2 75KM uturbiony na LPG. Mały mocny silnik i przy okazji na gazie tanio można jeździć. Marzy mi się taki <3

mam 1.2 16V, wkładałem kumplowi 1.4 16V i to nie jest to co powinno być w seju. 1.1T to jest to! :))
_________________
Moje Seicento
 
 
Mejtun 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 25
Skąd: Morag/Kalnik
Wysłany: 03-01-2016, 13:15   
   Bolid: Seicento Young 900


Nie no do jakiś swap'ów to ja jeszcze nie dorosłem chcę sobie nim do szkoły po prostu jeździć :P myślałem o jakiejś szerokiej stali tylko do tego silnika max to będzie 13" bo większej felgi silnik nie przerabia ( wiem bo sprawdzałem :P P ) ale pewnie trzeba będzie trochę nadkola wyciągnąć i jakiś dystans żeby fajniej siedziało :P
 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 03-01-2016, 14:39   
   Bolid: Seicento


he myślisz ze jak dasz 13 szerokie to będzie mu lżej....o jakiej szerokości mowa ??
ir3n3usz ale fundusze spore na 1.1T :znudzony:
_________________

 
 
Mejtun 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 25
Skąd: Morag/Kalnik
Wysłany: 03-01-2016, 16:28   
   Bolid: Seicento Young 900


No nie wiem w sumie jaką szerokość można założyć :/ trochę zielony jestem w tym temacie
 
 
Mejtun 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 25
Skąd: Morag/Kalnik
Wysłany: 03-01-2016, 16:55   
   Bolid: Seicento Young 900


No nie wiem w sumie jaką szerokość można założyć :/ trochę zielony jestem w tym temacie. :/

Podbije odpowiedź :
Jakie są sposoby na wyciszenie seicenta? Bo tłucze jak ruski wentylator a na naszych polskich kochanych drogach to jest po prostu masakracja :D
 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 03-01-2016, 17:02   
   Bolid: Seicento


szukaj na forum był taki temat o wygłoszeniach....co do felg to się nie znam :]
_________________

 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 03-01-2016, 18:06   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Na co dzień tylko 1.4 16v bo nie będzie tak awaryjne i paliwożerne jak 1.1T :)) A jako zabawka to lepiej już dłubać 1.28v Turbo bo dużo większe możliwości :))
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
Mejtun 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 25
Skąd: Morag/Kalnik
Wysłany: 03-01-2016, 18:35   
   Bolid: Seicento Young 900


A dużo jest roboty ze swapem? Bo to z tego Fiata 500 silniki można wykorzystać? :)
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 03-01-2016, 19:20   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Tu masz zobrazowany SWAP z 900cc na 1.4 tjet tak mniejwięcej możesz sobie ocenić :

http://trs-racing.pl/fiat...-montaz-t-jeta/ :wink:
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
Mejtun 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 25
Skąd: Morag/Kalnik
Wysłany: 03-01-2016, 20:51   
   Bolid: Seicento Young 900


Ooo kurde ale zabawka ale póki co zostanę przy 0.9 :D z reguły nie wierzę ludziom ale mechanicy mówią że silniki 1.1l nie są już tak dobre jak te 0.9l kktoś tu na pewno ma. 1.1 i może coś sensownego powiedzieć :)
 
 
Minog 
Nałogowiec


Pomógł: 8 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 126
Skąd: Września
Wysłany: 04-01-2016, 16:43   
   Bolid: Seicento


Zamiast swapować, kupić seryjne auto o większej mocy. Seicento zawsze będzie seicento, ja tak zrobiłem i jestem zadowolony :grin:
 
 
Kretek 
nówka sztuka ;)

Wiek: 30
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 21
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 04-01-2016, 18:02   
   Bolid: Seicento 1.1 SPi


Co do silnika 1.1 to jeśli zadbasz i będziesz przestrzegał wymian olejów, jak nie przegrzejesz blablabla itp to silniczek na co dzień do jazdy po mieście wystarcza w zupełności. Moje 1.1 sprawuje się dobrze mimo swoich 16 lat <poprzedni właściciel nie oszczędzał za bardzo autka i musiałem go trochę poprawić>. Z drugiej strony robić swap na 1.1 z 900 się moim zdaniem nie opłaca. Lepiej już włożyć coś większego i o to coś większego zadbać :)
_________________
Nie sztuka moc ogarnąć, lecz niemocą władać.
 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 04-01-2016, 20:37   
   Bolid: Seicento


Minog napisał/a:
Zamiast swapować, kupić seryjne auto o większej mocy :grin:
mam takie tez i nie jestem zadowolony....bo to tylko seryjne auto z większą mocą :roll:
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum