Głowica z punto 1.2 8v |
Autor |
Wiadomość |
modell1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 2 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 01-03-2009, 23:22 Głowica z punto 1.2 8v
Bolid: SEICENTO SPORTING |
|
|
Mam pytanko odnośnie przekładki głowicy z punto 1.2 8v do seja sportinga. Dokładnie jaki przyrost mocy. Może ktos cos takiego robił. Lub co dają poszczególne etapy. Jak głowica stożek kolektor 4 2 1 . Wielkie dzieki z góry. Mam ochotę pobawić w sportingu i szukam pomocy i rad. |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 02-03-2009, 07:54
Bolid: 1E 187 |
|
|
da Ci to przyrost równy 10,78654 konika
modell1 napisał/a: | poszczególne etapy |
wyjać starą
włożyć nową
podpiąc wszystko
zmienić kompa lub program
modell1 napisał/a: | Wielkie dzieki z góry |
nmzc |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
jerzyk
Loża szyderców

Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-03-2009, 08:59
Bolid: Audi |
|
|
szymonek cycu jeden, zdaje się ze on pytał jaki przyrost mocy dadza poszczególne etapy a nie jak wyglądają :padłem:
teoretycznie wymiana głowicy powinna ci dać około 60-65 KM
do tego stozek i kpl wydech około 65/70 KM
tyle teorii, rzeczywisty wynik pokaze hamownia |
_________________
 |
|
|
|
 |
woytek9
nówka sztuka ;)
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 44 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 02-03-2009, 11:18
Bolid: całkiem szybka vanna |
|
|
jerzyk napisał/a: | eoretycznie wymiana głowicy powinna ci dać około 60-65 KM
do tego stozek i kpl wydech około 65/70 KM |
oczywiście zakładając że jest "zdrowy" dół silnika |
_________________ www.autotek.pl
ewyciagarki.eu |
|
|
|
 |
jataman
Turbomasta

Pomógł: 21 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-03-2009, 11:44
Bolid: seicento |
|
|
jerzyk napisał/a: | szymonek cycu jeden, zdaje się ze on pytał jaki przyrost mocy dadza poszczególne etapy a nie jak wyglądają :padłem:
teoretycznie wymiana głowicy powinna ci dać około 60-65 KM
do tego stozek i kpl wydech około 65/70 KM
tyle teorii, rzeczywisty wynik pokaze hamownia |
zawsze mnie zadziwia jak ten tjuning prosty
sama wymiana glowicy nie da takich przyrostow
wydech i stozek tez nie chyba ze wszystko ladnie wystroisz na koniec
aaa i jeszcze jest cos takiego jak roznica miedzy poszczegolnymi silnikami, to ze raz komus to dalo tyle nie znaczy ze zawsze bedzie dawalo.
Prosty przyklad dwa Evo 9 te same modyfikacje jeden 340km drugi 370km i jak wytlumaczysz klientowi ze to damo zostalo zrobione?
pozdrawiam |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 02-03-2009, 17:42
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
Amen zawsze mi sie podoba dolot + kompletny wydech i masz 5 KM lol warto dopisac ze kompletny wydech taki tak z 1500/2000 pln
glowica ale do tego tak 866 by sie przydal zeby jakos to odczuc |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 02-03-2009, 18:01
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Nie polecam bawienia się z głowicą, mi taki swap dał może z 5km więcej, a "zabawy" i kosztów było sporo przy tym. Gdybym miał jeszcze raz kombinować to bym bez wahania pozbierał troche więcej kasy i wstawił 1.2 75KM. Tyle w temacie |
|
|
|
 |
PiQ
nówka sztuka ;)
Dołączył: 19 Wrz 2008 Posty: 6 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 05-03-2009, 15:26
Bolid: Seicento 1.2 |
|
|
jataman napisał/a: |
zawsze mnie zadziwia jak ten tjuning prosty
sama wymiana glowicy nie da takich przyrostow
wydech i stozek tez nie chyba ze wszystko ladnie wystroisz na koniec
aaa i jeszcze jest cos takiego jak roznica miedzy poszczegolnymi silnikami, to ze raz komus to dalo tyle nie znaczy ze zawsze bedzie dawalo.
Prosty przyklad dwa Evo 9 te same modyfikacje jeden 340km drugi 370km i jak wytlumaczysz klientowi ze to damo zostalo zrobione?
pozdrawiam |
dokladnie tak jak piszesz - gadalem z mechanikiem ktory juz nie jedno cc/sc z przeroznymi konfiguracjami wysuscil ze swojego warsztatu i (przynajmniej z tego co on mowi) to wkladanie gory od 1.2 do 1.1 nastrecza duzo wiecej problemow w pozniejszym wystrojeniu tegno niz pelna przekladka na 1.2 czy nawet 1.4. I nie mozna tez twardy sie trzymac tego samego programu. Pdobno jeszcze zadne 1.1 z gora 1.2 nie mialo identycznych parametrow jesli chodzi o moc, moment, spalanie, kulture pracy........ |
_________________ SC 1.2 + 6 shifts gearbox - nie ważne ile pali ważne jak zapier....
 |
|
|
|
 |
modell1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 2 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 16-03-2009, 17:37
Bolid: SEICENTO SPORTING |
|
|
i jeszcze jedno małe pytanko jak bym został przy głowicy 1.1 tylko zmienil walek na
WAŁEK 866 do tego dolot i zmiana mapy. I co daje ten walek 866. pozdrawiam |
|
|
|
 |
Roberto212
Bywalec
Pomógł: 5 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Lut 2006 Posty: 56 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 16-03-2009, 21:00
Bolid: Seicento S |
|
|
modell1 napisał/a: | i jeszcze jedno małe pytanko jak bym został przy głowicy 1.1 tylko zmienil walek na
WAŁEK 866 do tego dolot i zmiana mapy. I co daje ten walek 866. pozdrawiam |
Poprawia elastycznośc |
_________________ Seria - 1,2 16V -nie tyrkotajaca .
Mały killerek. !! |
|
|
|
 |
|