FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Parzący prawy tylny HAMULEC - foty i wideo
Autor Wiadomość
ssanguszko 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Gru 2017
Posty: 4
Skąd: Malopolska
Wysłany: 12-12-2017, 17:35   Parzący prawy tylny HAMULEC - foty i wideo
   Bolid: Sc Young


Prawy tylny bęben nagrzewał się aż parzył - rozebrany, poruszany tłoczek, poklepany i w sumie spokój na chwilę, a potem znów to samo się dzieje.

Czy to przy naciskaniu pedału hanulca okładziny poruszają się na zewnatrz ciutkę i dociskają się zewnętrznej obudowy bębna (tej co się sciaga, zeby zobaczyc wnetrze)

czy tez reczny powoduje takie zaciecie?

Czemu taki dziwne korozje na krawedzi okładzin?

YT>>>>>

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be








facebook rejestracja darmowa
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-12-2017, 21:14   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Standardowo...ręczny nie za mocno naciągnięty? Rozpierak od niego się nie blokuje?,linka się nie zatarła?
Czemu korozja na rancie...bo szczęka jest węższa niz powierzchnia cierna bębna. :wink:
I górna sprężyna widzę zamiennik :wink: o nieprawidłowej konstrukcji, w oryginale czy TRW jest cieńszy i lekko wygiety,a w zamienikach jednakowe-ma to znaczenie jak chcesz długo nie mieć problemów z tyłem,podobnie rozpieraki i linka-zamienniki nigdy tu nie będą długo słuzyć a efekty są takie.
 
 
 
ssanguszko 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Gru 2017
Posty: 4
Skąd: Malopolska
Wysłany: 13-12-2017, 10:23   
   Bolid: Sc Young


A to jesli sprezyna zamiennik to juz mechanik musial taki wrzucic.

Z drugiej strony nic sie nie dzieje. Wiec nie wiem.
 
 
MichałFIAT 
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 165
Skąd: mazowsze
Wysłany: 13-12-2017, 13:41   
   Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r


Tak jak pisał kolega , sprawdź tę linkę od ręcznego a i sprężynki mogły stracić sprężystość ( u mnie tak było ) po wymianie na nowe problem zniknął koszt niewielki i auta nie zciąga przy chamowaniu . No i troszkę smaru miedziowego nie zaszkodzi byle nie za dużo.
 
 
ssanguszko 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Gru 2017
Posty: 4
Skąd: Malopolska
Wysłany: 14-12-2017, 18:33   
   Bolid: Sc Young


Paweł1984 napisał/a:
Standardowo...ręczny nie za mocno naciągnięty? Rozpierak od niego się nie blokuje?,linka się nie zatarła?
Czemu korozja na rancie...bo szczęka jest węższa niz powierzchnia cierna bębna. :wink:
I górna sprężyna widzę zamiennik :wink: o nieprawidłowej konstrukcji, w oryginale czy TRW jest cieńszy i lekko wygiety,a w zamienikach jednakowe-ma to znaczenie jak chcesz długo nie mieć problemów z tyłem,podobnie rozpieraki i linka-zamienniki nigdy tu nie będą długo słuzyć a efekty są takie.


moze na zdjeciach zle widac, ale sprezyny dzis patrzylem z obu stron na tyle sa takie same i chyba oryginalne

W sumie to z tej problematycznej strony to linka jakby nie wracala po zaciagnieciu.
 
 
Magikrealista 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 368
Skąd: Białystok
Wysłany: 14-12-2017, 23:09   
   Bolid: Ceed 1.4 DOHC


Cofnij rozpierak z tej strony, nie używaj ręcznego jakiś czas i będziesz mieć odpowiedź :wesoly:
_________________

 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-12-2017, 12:14   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Chodziło mi,że górna musi być inna niż dolna,a w zamienikach nie ma różnicy albo minimalna,stad nie działa to długo prawidłowo i są tematy koło się bolokuje na mokrym po myjni, grzeje itd..Sprawdz rozpierak czy odbija ja spuścisz z brechy...
 
 
 
ssanguszko 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Gru 2017
Posty: 4
Skąd: Malopolska
Wysłany: 16-12-2017, 13:24   
   Bolid: Sc Young


ten rozpierak na koncu linki recznego, który wchodzi do srodka bebna - on zardzewial i sie nie ruszał, przez co po zaciagnieciu recznego troche hamowalo. Po zdjeciu szczęk naprawione, nasmarowane.
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-12-2017, 23:33   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


.....i za parę miesięcy powtórka bankowo-tego skorodowanego się nie naprawia smaruje czy co tam, tylko kupuje nowy i wtedy smarem ceramicznym bądź białym....
 
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 18-12-2017, 18:33   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


a i tak na kolejną zimę się rozpierak zatrze :))
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 18-12-2017, 19:36   
   Bolid: seicento 899


Linduś napisał/a:
a i tak na kolejną zimę się rozpierak zatrze :))

Bo tak jest niestety np. w moim rzęchu, jak pojadę na rolki do diagnosty to hamulce żyleta a na drodze choćby dzisiaj przed rondem zwalniam i zablokowało tylne lewe reszta się obraca a za kilkanaście metrów hamuje przód. Wszystko odpowietrzone, wymienione.
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-12-2017, 02:06   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Linduś napisał/a:
a i tak na kolejną zimę się rozpierak zatrze :))

Z przędzy tak,ori nasmarowany smarem ceramicznym nigdy mi się nie zatarł,chociaż co wymiana szczęk lądąwał nowy,no i łapy używałem jak wiesz często:-) :))

Odpowietrzone wymienione,niedotarte i pewnie szczęki zamienniki,a w nich jest kluczowy problem-w zamiennikach sprężyny te okrągłe są za słabe,dodaj do tego sprężyny je spinające w zamienniku,zamiennik rozpierak,za mocno od razu podciągnietą linkę i to nie ma prawa działać.....
 
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 19-12-2017, 18:56   
   Bolid: seicento 899


Tyle że niema możliwości sprawdzenia czy to zamiennik czy nie.Przejechałem się chociażby na klockach TRW niby oryginał a tu chińszczyzna.Wiem jak poprzednie identyczne TRW hamowały a z tymi klapa.
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-12-2017, 01:06   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


kluczowych elementów jest,mają swoją cenę,znaczek fiata,ważne jest to przy rozpierakach,bębnach,lince-to jest na aledrogo,ma nr kat.sprzedają to ASO też wcale nie mega drogo.A do tego czy ktoś nabił na trw trw czy ATE pudełko jest italy do fiata a szczęka china ciężko.
A możliwość sprawdenia czy to zamiennik czy nie proszę Cię.... :mg:
 
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 20-12-2017, 21:22   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


No pewność czy ricambi będziesz mieć jak pójdziesz do ASiO i zamówisz taki numer 77362424 za pińcet :P
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime - Mapa Forum