FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Odpala za drugim, trzecim razem :/
Autor Wiadomość
magic1986 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 10
Skąd: WOJ. ?LˇSKIE
Wysłany: 20-04-2011, 22:31   Odpala za drugim, trzecim razem :/
   Bolid: Seicento 1.1


Witam

Problem polega na tym, że sejek odpala za drugim, trzecim razem. Za pierwszym też mu się od czasu do czasu zdarzy odpalić. W czym może być problem? Myślałem o pompce paliwa, może woda w baku? Jest to seicento 1.1MPI 2005 LPG. Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o pomoc.

Pozdrawiam!
_________________

 
 
magic1986 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 10
Skąd: WOJ. ?LˇSKIE
Wysłany: 21-04-2011, 08:47   
   Bolid: Seicento 1.1


Zapomniałem dodać, że po odpaleniu muszę dodać gazu bo inaczej samochód gaśnie, po 2-3 sekundach wskakuje na obroty i wszystko jest ok.
_________________

 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 21-04-2011, 09:11   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Jeszcze dodaj czy zimny czy ciepły tak odpala bo to ważne w diagnozie. Jak zimny to możliwe ze oszukuje czujnik temperatury silnika (termistor może źle podawać ale jakby całkiem padł to kontrolka "silniczek" pomarańczowy by się paliła)
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
magic1986 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 10
Skąd: WOJ. ?LˇSKIE
Wysłany: 21-04-2011, 10:00   
   Bolid: Seicento 1.1


Dokładnie na zimny częściej się to zdarza, chociaż w zimie przy minusowych temperaturach po przejechaniu 20 km i zgaszeniu silnika też mu się zdarzało odpalać za 2-3 razem. Zastanawia mnie to, że przy każdym odpaleniu trzeba dodać gazu bo inaczej gaśnie.
_________________

 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 21-04-2011, 11:59   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Przeczyść styki masy na silniku i nadwoziu oraz usuń wszelkie opiłki metalu z czujnika położenia i prędkości wału korbowego. Problemy powinny zniknąć :) Miałem kiedyś podobnie i po takich zabiegach jak ręką odjął :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum