Hamulce Tył |
Autor |
Wiadomość |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 12-10-2013, 21:10 Hamulce Tył
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Witam...
podpowiedzcie jakie szczęki zakupić na tył? Czy warto coś jeszcze zwrócić uwagę przy wymianie szczęk?( nie wspominając o bębnach - toczenie czy nie wyjdzie po ściągnięciu). |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 12-10-2013, 21:16
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
należy zwrócić uwage na to zeby szczęki były do seicento/cinquecento a nie do 126p ze względu na różnice w materiale okładziny:) ja polecam ferodo Sprawdzić warto rozpierak ręcznego bo lubi się zapiekać. Wyjąć wyczyścić przesmarować jeżeli będzie rant na bębnie a sama średnica bębna bedzie w tolerancji sam rant możesz potraktować szlifierką kontową |
_________________ >>>>>>Moje wozidło<<<<<<
900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 12-10-2013, 21:36
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
dzieki za info.. dobrze że spytałem bo mechanik powiedział ze od 126p będą pasować hehe...:P:P ale różnie to bywa i tak jak myślałem 126p to 126p a sej to sej heh:D Rozpierak przesmaruje:). ( a podlega tez wymianie?) A może ma ktoś jakieś info o tarczach na tył?:D duzo roboty? Jakie koszty?:D Pytam z ciekawości:D |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
gajowwy
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 27 Sie 2011 Posty: 123 Skąd: dokładnie
|
Wysłany: 12-10-2013, 21:40
Bolid: seicento 900 |
|
|
dyzio_abarth, szczęki od 126p pasują, tyle że mają inną okładzinę cierną i po ich zamontowaniu tył dosyć mocno hamuje - zdarza się że zablokuje przed przedniki kołami. Co do rozpieraków wydaje mi się że warto je wymienić na nowe. Koszty niewielkie a jednak nie ma problemów z ręcznym później. |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 12-10-2013, 21:44
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
gajowwy, nio teraz rozumiem heh...Patrzę na internecie i cena nie jest wysoka i chyba lepiej nie bawić sie w czyszczenie tylko wymienić:)).. |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
wojtek12321
Nałogowiec
Pomógł: 65 razy Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 443 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 12-10-2013, 21:56
Bolid: Fiat seicento 900 SX |
|
|
dyzio_abarth napisał/a: | A może ma ktoś jakieś info o tarczach na tył? |
Z tyłu nie ma tarcz hamulcowych tylko bębny, chyba że chodzi ci o tarcze kotwiczne, czyli te na których trzymają się szczęki. |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 12-10-2013, 22:00
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
źle sformułowałem:P. Chodziło mi o temat innego użytkownika który montował tarcze na tył i opisał co jak i jakie koszty?:P |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
DeVILBISS [Usunięty]
|
Wysłany: 12-10-2013, 22:01
|
|
|
wojtek12321 napisał/a: | Z tyłu nie ma tarcz hamulcowych tylko bębny, chyba że chodzi ci o tarcze kotwiczne, czyli te na których trzymają się szczęki. |
Aleś zabłynął, jak chiński ksenon.
Jest opcja tarcz do seja na tył...
Odezwij się do goscia KYNIU on montował tarcze na tył. |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 12-10-2013, 22:09
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
DeVILBISS, ok dziekuje za info:)) |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
stopa15
Nałogowiec

Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 364 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 12-10-2013, 23:49
Bolid: seicento 1.4 t-jet |
|
|
tylko po co te tarcze do tylu ja sie pytam? |
_________________ >>>>>>Moje wozidło<<<<<<
900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 |
|
|
|
 |
Bombell
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Lut 2012 Posty: 342 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 13-10-2013, 12:40
Bolid: Cinquecento |
|
|
No właśnie jeśli przód zostawiasz serie to na tył nie ma sensu tarcz dawać bo na zakrętach tyłek będzie ci uciekał przy hamowaniu. Dość niebezpieczne, nie polecam
Jeśli chcesz tarcze na tył to przód albo 257 went albo 240 went z dobrym klockiem. |
|
|
|
 |
|