FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulce Tył
Autor Wiadomość
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 12-10-2013, 21:10   Hamulce Tył
   Bolid: Abarth 1.1


Witam...

podpowiedzcie jakie szczęki zakupić na tył? Czy warto coś jeszcze zwrócić uwagę przy wymianie szczęk?( nie wspominając o bębnach - toczenie czy nie wyjdzie po ściągnięciu).
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
stopa15 
Nałogowiec


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 364
Skąd: Katowice
Wysłany: 12-10-2013, 21:16   
   Bolid: seicento 1.4 t-jet


należy zwrócić uwage na to zeby szczęki były do seicento/cinquecento a nie do 126p ze względu na różnice w materiale okładziny:) ja polecam ferodo :wink: Sprawdzić warto rozpierak ręcznego bo lubi się zapiekać. Wyjąć wyczyścić przesmarować :)) jeżeli będzie rant na bębnie a sama średnica bębna bedzie w tolerancji sam rant możesz potraktować szlifierką kontową :wink:
_________________
>>>>>>Moje wozidło<<<<<<

900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 12-10-2013, 21:36   
   Bolid: Abarth 1.1


dzieki za info.. dobrze że spytałem bo mechanik powiedział ze od 126p będą pasować hehe...:P:P ale różnie to bywa i tak jak myślałem 126p to 126p a sej to sej heh:D Rozpierak przesmaruje:). ( a podlega tez wymianie?) A może ma ktoś jakieś info o tarczach na tył?:D duzo roboty? Jakie koszty?:D Pytam z ciekawości:D
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
gajowwy 
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 123
Skąd: dokładnie
Wysłany: 12-10-2013, 21:40   
   Bolid: seicento 900


dyzio_abarth, szczęki od 126p pasują, tyle że mają inną okładzinę cierną i po ich zamontowaniu tył dosyć mocno hamuje - zdarza się że zablokuje przed przedniki kołami. Co do rozpieraków wydaje mi się że warto je wymienić na nowe. Koszty niewielkie a jednak nie ma problemów z ręcznym później.
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 12-10-2013, 21:44   
   Bolid: Abarth 1.1


gajowwy, nio teraz rozumiem heh...Patrzę na internecie i cena nie jest wysoka i chyba lepiej nie bawić sie w czyszczenie tylko wymienić:))..
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
wojtek12321 
Nałogowiec

Pomógł: 65 razy
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 443
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 12-10-2013, 21:56   
   Bolid: Fiat seicento 900 SX


dyzio_abarth napisał/a:
A może ma ktoś jakieś info o tarczach na tył?

Z tyłu nie ma tarcz hamulcowych tylko bębny, chyba że chodzi ci o tarcze kotwiczne, czyli te na których trzymają się szczęki.
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 12-10-2013, 22:00   
   Bolid: Abarth 1.1


źle sformułowałem:P. Chodziło mi o temat innego użytkownika który montował tarcze na tył i opisał co jak i jakie koszty?:P
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
DeVILBISS
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2013, 22:01   

wojtek12321 napisał/a:
Z tyłu nie ma tarcz hamulcowych tylko bębny, chyba że chodzi ci o tarcze kotwiczne, czyli te na których trzymają się szczęki.



Aleś zabłynął, jak chiński ksenon.

Jest opcja tarcz do seja na tył...


Odezwij się do goscia KYNIU on montował tarcze na tył.
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 12-10-2013, 22:09   
   Bolid: Abarth 1.1


DeVILBISS, ok dziekuje za info:))
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
stopa15 
Nałogowiec


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 364
Skąd: Katowice
Wysłany: 12-10-2013, 23:49   
   Bolid: seicento 1.4 t-jet


tylko po co te tarcze do tylu ja sie pytam? ;)
_________________
>>>>>>Moje wozidło<<<<<<

900-->>1.2 8v 75HP-->>1.4 T-jet 1 bar 170HP-->> STAGE 2 1.5bar 250HP
 
 
Bombell 
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 342
Skąd: Gniezno
Wysłany: 13-10-2013, 12:40   
   Bolid: Cinquecento


No właśnie jeśli przód zostawiasz serie to na tył nie ma sensu tarcz dawać bo na zakrętach tyłek będzie ci uciekał przy hamowaniu. Dość niebezpieczne, nie polecam ;)
Jeśli chcesz tarcze na tył to przód albo 257 went albo 240 went z dobrym klockiem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum