FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Seicento problemy z ruszaniem
Autor Wiadomość
matik0109 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 4
Skąd: Śląsk
Wysłany: 09-05-2019, 12:28   Seicento problemy z ruszaniem
   Bolid: Seicento 1.1 SPI LPG 1999


Hej, na wstępie serdecznie witam wszystkich.
Wczoraj kupiłem Seicento 1.1 SPI 1999 w gazie silnik raczej 176 B2.000

Mam do Was pytania pierwsze to jak pod jaką nazwą znaleźć rurkę/przewód który idzie z dolotu do kolektora? najlepiej w intecarsie - zdjęcie



Drugie pytanie to wczoraj jak wracałem od sprzedającego zrobiłem w trasę 40km do domu wszystko wyglądało ok 120km/h jechał bez problemu. Pierwszy problem miałem na górce musiałem dać pedał do podłogi żeby się wciągnął to normalne?

I ostanie dziś rano odpalam wszystko ok ruszam przejechałem 5m zahamowałem i chciałem znowu ruszyć i nagle na środku drogi zgasł. Chce odpali szło mu już ciężej ale chwycił wrzucam bieg gaz i gaśnie i tak za każdym razem nawet na luzie do tyłu to samo. Póki co jak wrócę to wymienię filtr powietrza(powyginany i jakiś dziurawy), świece, kable zapłonowe i zmierzę kompresje no i chciałbym wymienić tą rurkę z pierwszego pytania. Sprawdzę błędy na kompie czy są mam nadzieje że ELM BT podejdzie do seja. Coś jeszcze może dawać takie objawy? Może brak paliwa PB?
Dodam, że na zakrętach wskazówka paliwa spada i zapala się kontrolka rezerwy i potem jak się wyprostuje to wraca na 1/3 to normalne w tych autach czy może właśnie jest mało paliwa i wskazówka coś szwankuje?
 
 
wojtek12321 
Nałogowiec

Pomógł: 65 razy
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 443
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 09-05-2019, 14:57   
   Bolid: Fiat seicento 900 SX


matik0109 napisał/a:
pod jaką nazwą znaleźć rurkę/przewód który idzie z dolotu do kolektora?

Szukaj pod nazwą "rura wlotu ciepłego powietrza", lub podobną. Wystarczy znać średnicę i długość "rurki", a można dopasować rurę od innych pojazdów.
 
 
wojtek12321 
Nałogowiec

Pomógł: 65 razy
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 443
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 09-05-2019, 14:59   
   Bolid: Fiat seicento 900 SX


matik0109 napisał/a:
że na zakrętach wskazówka paliwa spada i zapala się kontrolka rezerwy i potem jak się wyprostuje to wraca na 1/3 to normalne w tych autach czy może właśnie jest mało paliwa i wskazówka coś szwankuje

Raczej normalne, ja wprawdzie mam 900-setkę, ale też są takie "objawy", szczególnie przy skręcie w prawo, no i właśnie wtedy, gdy jest "niski poziom paliwa".
 
 
slonik 
Bywalec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 99
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 09-05-2019, 21:41   
   Bolid: sc x3


Przyobserwuj czy ta czkawka występuje tylko na lpg czy też na benzynce. Widzę że ktoś profesjonalnie w korku od płynu chłodniczego dziurę zrobił.
 
 
matik0109 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 4
Skąd: Śląsk
Wysłany: 09-05-2019, 23:56   
   Bolid: Seicento 1.1 SPI LPG 1999


slonik, po pracy odpalilem na benie i czekalem az przelaczy na gaz i na gazie polecial normalnie wiec cos nie pyka na benie kupilem filtry wszystkie, pompe paliwa, swiece, kable zaplonowe, uszczelke pokrywy zaworow i wszystko bede wymienial wiec mam nadzieje ze pomoze. jedynie co to podobno seje dobrze wciagaja pod gorke a moj nawet na malej ma problem jak nie dam mu gdzies na sluch 5k rpm

aaaa i zdjecie jest z neta nie moje ;)
 
 
matik0109 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 4
Skąd: Śląsk
Wysłany: 09-05-2019, 23:58   
   Bolid: Seicento 1.1 SPI LPG 1999


wojtek12321, dzieki za podpowiedz no u mnie chyba tylko w skrecie w prawo. swoja droga kierunkowskaz w prawo nie lapie i zeby chwycil trzeba przytrzymac i dopiero lapie
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-05-2019, 01:46   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Nie będzię ona dostepna nawet w ASO fiata co dopiero w intercars. Szukaj używki albo podoblej, najwyżej dopasujesz, swoją drogą sprawdz termostat czy działa, bo tak to sens montarzu tej rurki, kiedy nie mamy zim poniże -15 stopni mija się z celem.Co do gazu i usterek jak się nie wypowiadam bo nie jeden drut czy anomalie widziałem.....zdrowe 1.1spi nawet 300tys poleci 160km/h bez problemu :] -u Ciebie pewnie pompa filtr paliwa i wtryskiwacz załatwione,przy okazji wymiany uszczelki sprawdź sobie luzy zaworowe bo zagazowane częst mają za małe lub podparte zawory, bo ma być tanio Panie.... :]
 
 
 
matik0109 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 4
Skąd: Śląsk
Wysłany: 13-05-2019, 10:54   
   Bolid: Seicento 1.1 SPI LPG 1999


No to tak wymieniłem filtr paliwa, powietrza( po poprzednich właścicielach był na odwrót założony :D ) świece i kable zapłonowe wymieniłem stare chyba miały koło 100000 przelatane wypalone i już jakby coś je zżerało, przeczyściłem pompę i całą obudowę i teraz wszystko hula, objaw małej mocy może wydawać, bo w sumie przesiadłem się z lancera 150 konnego do 55 konnego seja więc wiadomo :D kompresja sprawdzona 12-13 barów, a wyczytałem że od 10 do 14 jest git niżej niż 10 to remont. Rurkę olewam kiedyś będę na złomie może to se wezmę :D
 
 
Miecho 
Bywalec

Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 80
Skąd: Tarnów/Kraków
Wysłany: 16-05-2019, 14:59   
   Bolid: SC 1.1 SPI Schumacher


Ja jeżdżę bez tej rurki już chyba z 6 lat i wszystko jest ok nawet w największe mrozy :P
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-05-2019, 01:57   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


matik0109 napisał/a:
No to tak wymieniłem filtr paliwa, powietrza( po poprzednich właścicielach był na odwrót założony :D ) świece i kable zapłonowe wymieniłem stare chyba miały koło 100000 przelatane wypalone i już jakby coś je zżerało, przeczyściłem pompę i całą obudowę i teraz wszystko hula, objaw małej mocy może wydawać, bo w sumie przesiadłem się z lancera 150 konnego do 55 konnego seja więc wiadomo :D kompresja sprawdzona 12-13 barów, a wyczytałem że od 10 do 14 jest git niżej niż 10 to remont. Rurkę olewam kiedyś będę na złomie może to se wezmę :D

Poniżej 12 już jest nieciekawie-metodą ciepły sinik,gaz w podłodze. :mg:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum