FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie równo-mierne obroty na biegu jałowym
Autor Wiadomość
krzycho506 
Nałogowiec
Krzycho


Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 620
Skąd: Wadowice
  Wysłany: 27-10-2008, 20:22   Nie równo-mierne obroty na biegu jałowym
   Bolid: VAN MPI we GAZIE


Witam mam taki tu problem mam seja 1.1 + LPG 2001 rocznik przebieg 160tyś/km....
i przejdę do szczegółów na biegu jałowym gdy jest przełączony na gaz ma nie równo-mierne obroty na biegu jałowym po przełączeniu na benzynę jest prawie to samo tyle że nie równo mierne obroty delikatnie znikają ale nadal występuje ten problem....
No i pojechałem do serwisu a tam powiedzieli że mój sejo pracuje tylko na 3 cylinderkach ....

No a wy co o tym myślicie jakie inne mogą być powody nie równo-miernych obrotów w moim seju na biegu jałowym ??? ??? ???
_________________
A mój roboczo-wóz spala tylko

Więcej...
>> http://www.motostat.pl/me.../stats/id/72905 <<
 
 
muchasso 
nówka sztuka ;)

Wiek: 36
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 19
Skąd: Orzesze
Wysłany: 27-10-2008, 22:59   
   Bolid: SC 1.1 SPI + LPG


o to dobrze wiedzieć bo mam takie same objawy tylko ze u mnie jeszcze występuje totalny brak mocy nawet przy mniejszych prędkościach na większym biegu czuje opór na lince z gazu i Vmax to ok 130 ;/ a co to nierównych obrotów to na forum poczytasz ze musisz korkowca przeczyścić ja niestety mam zjechany śruby(torx) i za chiny nie umie tego wymontować umie tego wymontować.
 
 
niemiec 
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"


Pomógł: 62 razy
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 222
Skąd: LHR/WWE
Wysłany: 28-10-2008, 09:08   
   Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00


Może być problem z cewkami, krokowcem.
_________________
Nie ma mnie na forum
 
 
 
jarkk 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 28
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 28-10-2008, 09:27   
   Bolid: Seicento


Jeżeli na benzynie i na gazie to warto sprawdzić świece. Miałem podobny przypadek z tym, że u mnie w 9-setce nie ma gazu. Okazało się że fajka od kabla miała fabryczną wadę i iskra latała jak chciała. Zmieniłem kable i świece na NGK i wszystko wróciło do normy.
_________________
Najlepsze forum nissanowe -> www.nissanzone.pl
 
 
helbas 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 2
Skąd: PABIANICE
Wysłany: 25-11-2008, 16:04   
   Bolid: Seicento 900 2001


Koledzy a co sie dzieje jesli na gazie jest ok ale na benzynie ma straszenie nie rowne obroty i przy jezdzie np na 1 lub 2 po puszczeniu sprzegła samoxhod ciagnie i zwalnia w razz zwahaniami obrotow co to moze byc??
 
 
Albin 
Nałogowiec


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 136
Skąd: Wyszków
Wysłany: 25-11-2008, 16:35   
   Bolid: Seicento 0.9


helbas napisał/a:
Koledzy a co sie dzieje jesli na gazie jest ok ale na benzynie ma straszenie nie rowne obroty i przy jezdzie np na 1 lub 2 po puszczeniu sprzegła samoxhod ciagnie i zwalnia w razz zwahaniami obrotow co to moze byc??

Mam podobnie - na gazie ok a na benzynie czasem faluje, ale to minimalnie. Poza tym na dworze teraz zimno to i ochoty za bardzo nie ma się za to zabrać. Spróbuj przeczyścić silniczek krokowy.
 
 
helbas 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 2
Skąd: PABIANICE
Wysłany: 27-11-2008, 21:08   
   Bolid: Seicento 900 2001


znajomy mechanik poradził wymiane przewoddow napieciowych ale wumieniałem je 2 tygodnie temu wiec to napewno to miałem rowniez problem z przewodem cisnienowym bo mi poporstu ztruchal i załozyłem byle jaki i wtedy zaczeły sie jaj bo obroty czy na lpg czy na benznie szalały poprostu peprzewod w serwisie kosztował 125zł wiec wolałem kupic odpowiedni przekrojowo w sklepie z wezami gumowymi waz jest odpowidni w tym momencie a kosztowało mnie to 2.10 ;) juz naprawde nie wiem czy mozlliwe jest ze przy nowych przewodach napiecowych ginie iskra ?? podobno nawewt przy małej iskrze na gazie bedzie smigał a na enzynie beda takei problemy ja juz nie wiem co ztym autem jest wogole to chce je sprzedac ...
 
 
tazwaly 
Bywalec


Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 63
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 27-11-2008, 23:14   
   Bolid: sc 900


jak masz gaz to pewnie i zwężki, które w zimnie nie są wskazane...
u mnie miałem to samo, ale po przejechaniu paru km jakoś się polepszało na benzynie, ale na lpg było tak jak u Ciebie na benzynie. Coś tam mi gazownik robił, ale nie pamiętam co.
_________________
Tylko zdolność hamowania daje Ci prawo do prędkości.
Polska Jazda
 
 
 
ryszard 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 15
Skąd: rybnik
Wysłany: 29-10-2014, 20:44   
   Bolid: seicento 900 2000r.+LPG


ja mam z kolei problem nie rowna praca silnika na biegu jałowym na gazie ,ale na ciepłym silniku.instalacja juz ma ponad 10 lat.przejechałem na niej juz ponad 120 tys.auto w czasie jazdy na gazie sprawuje sie ok,tylko kiedy staje w korku,zaczyna trzes,nie rowno chodzic.tak to odczuwam.podejrzewam ze bez regulacji sie nie obedzie .ostatnia regulacja była 5 lat temu,wymiana filtra rowniez.bo do tej pory wszystko było ok.nawet spalanie jest w granicach 7.3 litra/100 km
 
 
krzycho506 
Nałogowiec
Krzycho


Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 620
Skąd: Wadowice
Wysłany: 29-10-2014, 21:01   
   Bolid: VAN MPI we GAZIE


ryszard,
tak jak sobie sam odpisałeś na własne pytanie czyli wstępnie regulacja...
jeśli objawy nie ustąpią pozostają świeczki i kable o pamiętaj aby zmniejszyć prześwit na świecach do ok 0,6 - 0,7mm
_________________
A mój roboczo-wóz spala tylko

Więcej...
>> http://www.motostat.pl/me.../stats/id/72905 <<
 
 
miXol2607 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 129
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 30-10-2014, 20:36   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


Mam ten sam problem walczyłem dzielnie świece, przewody czyszczenie wszystkiego, filtry i powietrza i gazu nówki, winien okazał się parownik ma ponad 10 lat i 150 000 km więc jest do wyrzucenia.
 
 
ryszard 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 15
Skąd: rybnik
Wysłany: 01-11-2014, 18:32   
   Bolid: seicento 900 2000r.+LPG


a ile kosztuje nowy parownik?moze lepiej dac go regenerowac?
 
 
ptum 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 167
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-11-2014, 20:37   
   Bolid: Seicento 900 SPI + LPG


Różnie, od 150 do 500 mniej-więcej.
Ja przez 10 lat miałem Emmegas ML94 - kosztujący w granicach 200zł, przy okazji remontu instalacji, zeszłej wiosny, wymieniłem na Tomasetto AT07 (około 160zł), bo Emmegas już gubił obroty i nie dało się go wyregulować.
Myślę że lepszym wyjściem jest kupić nowy parownik, chciałem się pobawić i kupiłem zestaw naprawczy do Emmegasa najpierw, po pierwsze trzeba być bardzo dokładnym, a każda niedokładność wychodzi dopiero po zamontowaniu, i trzeba znowu demontować by poprawić,
po drugie zawsze jest ryzyko poukręcania śrub lub zerwania gwintów - w moim Emmegas zerwał się akurat gwint od śruby mocującej cały reduktor w komorze silnika, nie miałem już siły by kombinować więc kupiłem nowy reduktor - wymieniłem w pół godzinki, regulacja, i jak na tą chwilę wszystko ok bez ruszania niczego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum