Nie równo-mierne obroty na biegu jałowym |
Autor |
Wiadomość |
krzycho506
Nałogowiec Krzycho

Pomógł: 4 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 620 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 27-10-2008, 20:22 Nie równo-mierne obroty na biegu jałowym
Bolid: VAN MPI we GAZIE |
|
|
Witam mam taki tu problem mam seja 1.1 + LPG 2001 rocznik przebieg 160tyś/km....
i przejdę do szczegółów na biegu jałowym gdy jest przełączony na gaz ma nie równo-mierne obroty na biegu jałowym po przełączeniu na benzynę jest prawie to samo tyle że nie równo mierne obroty delikatnie znikają ale nadal występuje ten problem....
No i pojechałem do serwisu a tam powiedzieli że mój sejo pracuje tylko na 3 cylinderkach ....
No a wy co o tym myślicie jakie inne mogą być powody nie równo-miernych obrotów w moim seju na biegu jałowym |
_________________ A mój roboczo-wóz spala tylko
Więcej...
>> http://www.motostat.pl/me.../stats/id/72905 << |
|
|
|
 |
muchasso
nówka sztuka ;)
Wiek: 36 Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 19 Skąd: Orzesze
|
Wysłany: 27-10-2008, 22:59
Bolid: SC 1.1 SPI + LPG |
|
|
o to dobrze wiedzieć bo mam takie same objawy tylko ze u mnie jeszcze występuje totalny brak mocy nawet przy mniejszych prędkościach na większym biegu czuje opór na lince z gazu i Vmax to ok 130 a co to nierównych obrotów to na forum poczytasz ze musisz korkowca przeczyścić ja niestety mam zjechany śruby(torx) i za chiny nie umie tego wymontować umie tego wymontować. |
|
|
|
 |
niemiec
Centrum Wypędzonych "Stein Bach"

Pomógł: 62 razy Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 222 Skąd: LHR/WWE
|
Wysłany: 28-10-2008, 09:08
Bolid: SC FUN 0,9 LPG '00 |
|
|
Może być problem z cewkami, krokowcem. |
_________________ Nie ma mnie na forum |
|
|
|
 |
jarkk
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 28 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 28-10-2008, 09:27
Bolid: Seicento |
|
|
Jeżeli na benzynie i na gazie to warto sprawdzić świece. Miałem podobny przypadek z tym, że u mnie w 9-setce nie ma gazu. Okazało się że fajka od kabla miała fabryczną wadę i iskra latała jak chciała. Zmieniłem kable i świece na NGK i wszystko wróciło do normy. |
_________________ Najlepsze forum nissanowe www.nissanzone.pl |
|
|
|
 |
helbas
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 2 Skąd: PABIANICE
|
Wysłany: 25-11-2008, 16:04
Bolid: Seicento 900 2001 |
|
|
Koledzy a co sie dzieje jesli na gazie jest ok ale na benzynie ma straszenie nie rowne obroty i przy jezdzie np na 1 lub 2 po puszczeniu sprzegła samoxhod ciagnie i zwalnia w razz zwahaniami obrotow co to moze byc?? |
|
|
|
 |
Albin
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 136 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 25-11-2008, 16:35
Bolid: Seicento 0.9 |
|
|
helbas napisał/a: | Koledzy a co sie dzieje jesli na gazie jest ok ale na benzynie ma straszenie nie rowne obroty i przy jezdzie np na 1 lub 2 po puszczeniu sprzegła samoxhod ciagnie i zwalnia w razz zwahaniami obrotow co to moze byc?? |
Mam podobnie - na gazie ok a na benzynie czasem faluje, ale to minimalnie. Poza tym na dworze teraz zimno to i ochoty za bardzo nie ma się za to zabrać. Spróbuj przeczyścić silniczek krokowy. |
|
|
|
 |
helbas
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 2 Skąd: PABIANICE
|
Wysłany: 27-11-2008, 21:08
Bolid: Seicento 900 2001 |
|
|
znajomy mechanik poradził wymiane przewoddow napieciowych ale wumieniałem je 2 tygodnie temu wiec to napewno to miałem rowniez problem z przewodem cisnienowym bo mi poporstu ztruchal i załozyłem byle jaki i wtedy zaczeły sie jaj bo obroty czy na lpg czy na benznie szalały poprostu peprzewod w serwisie kosztował 125zł wiec wolałem kupic odpowiedni przekrojowo w sklepie z wezami gumowymi waz jest odpowidni w tym momencie a kosztowało mnie to 2.10 juz naprawde nie wiem czy mozlliwe jest ze przy nowych przewodach napiecowych ginie iskra ?? podobno nawewt przy małej iskrze na gazie bedzie smigał a na enzynie beda takei problemy ja juz nie wiem co ztym autem jest wogole to chce je sprzedac ... |
|
|
|
 |
tazwaly
Bywalec

Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Wrz 2006 Posty: 63 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 27-11-2008, 23:14
Bolid: sc 900 |
|
|
jak masz gaz to pewnie i zwężki, które w zimnie nie są wskazane...
u mnie miałem to samo, ale po przejechaniu paru km jakoś się polepszało na benzynie, ale na lpg było tak jak u Ciebie na benzynie. Coś tam mi gazownik robił, ale nie pamiętam co. |
_________________ Tylko zdolność hamowania daje Ci prawo do prędkości.
Polska Jazda
 |
|
|
|
 |
ryszard
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 19 Wrz 2006 Posty: 15 Skąd: rybnik
|
Wysłany: 29-10-2014, 20:44
Bolid: seicento 900 2000r.+LPG |
|
|
ja mam z kolei problem nie rowna praca silnika na biegu jałowym na gazie ,ale na ciepłym silniku.instalacja juz ma ponad 10 lat.przejechałem na niej juz ponad 120 tys.auto w czasie jazdy na gazie sprawuje sie ok,tylko kiedy staje w korku,zaczyna trzes,nie rowno chodzic.tak to odczuwam.podejrzewam ze bez regulacji sie nie obedzie .ostatnia regulacja była 5 lat temu,wymiana filtra rowniez.bo do tej pory wszystko było ok.nawet spalanie jest w granicach 7.3 litra/100 km |
|
|
|
 |
krzycho506
Nałogowiec Krzycho

Pomógł: 4 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 620 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 29-10-2014, 21:01
Bolid: VAN MPI we GAZIE |
|
|
ryszard,
tak jak sobie sam odpisałeś na własne pytanie czyli wstępnie regulacja...
jeśli objawy nie ustąpią pozostają świeczki i kable o pamiętaj aby zmniejszyć prześwit na świecach do ok 0,6 - 0,7mm |
_________________ A mój roboczo-wóz spala tylko
Więcej...
>> http://www.motostat.pl/me.../stats/id/72905 << |
|
|
|
 |
miXol2607
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Wrz 2014 Posty: 129 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 30-10-2014, 20:36
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
Mam ten sam problem walczyłem dzielnie świece, przewody czyszczenie wszystkiego, filtry i powietrza i gazu nówki, winien okazał się parownik ma ponad 10 lat i 150 000 km więc jest do wyrzucenia. |
|
|
|
 |
ryszard
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 19 Wrz 2006 Posty: 15 Skąd: rybnik
|
Wysłany: 01-11-2014, 18:32
Bolid: seicento 900 2000r.+LPG |
|
|
a ile kosztuje nowy parownik?moze lepiej dac go regenerowac? |
|
|
|
 |
ptum
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Mar 2013 Posty: 167 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-11-2014, 20:37
Bolid: Seicento 900 SPI + LPG |
|
|
Różnie, od 150 do 500 mniej-więcej.
Ja przez 10 lat miałem Emmegas ML94 - kosztujący w granicach 200zł, przy okazji remontu instalacji, zeszłej wiosny, wymieniłem na Tomasetto AT07 (około 160zł), bo Emmegas już gubił obroty i nie dało się go wyregulować.
Myślę że lepszym wyjściem jest kupić nowy parownik, chciałem się pobawić i kupiłem zestaw naprawczy do Emmegasa najpierw, po pierwsze trzeba być bardzo dokładnym, a każda niedokładność wychodzi dopiero po zamontowaniu, i trzeba znowu demontować by poprawić,
po drugie zawsze jest ryzyko poukręcania śrub lub zerwania gwintów - w moim Emmegas zerwał się akurat gwint od śruby mocującej cały reduktor w komorze silnika, nie miałem już siły by kombinować więc kupiłem nowy reduktor - wymieniłem w pół godzinki, regulacja, i jak na tą chwilę wszystko ok bez ruszania niczego. |
|
|
|
 |
|