Restart komputera |
Autor |
Wiadomość |
kulaseba [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2007, 14:18 Restart komputera
|
|
|
Witam. Słyszałem od kolesia jeżeli samochód mi dużo pali to moge zrestartować w nim komputer aby mniej mi palił dodał że jest sposób na to i nie trzeba jechać do diagnosty. Szukałem tego typu zagadnien na forum ale nie mogłem nic znaleźć na ten temat pomóżcie. P.S czy nie ma z tym zadnego ryzyka żebym po tym eksperymencie jeszcze silnik uruchomił |
|
|
|
 |
SiDoR
Nadworny Mechanik AngelInADevil'sSuit

Pomógł: 111 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 900 Skąd: Miasto Europa
|
Wysłany: 06-08-2007, 14:20
Bolid: SIGNUM Z20NET '03, VB Caravan X16XEL '99 |
|
|
problemów nie ma
należy odpiąć alkumulator na jakieś 45min
i po sprawie
potem zakładasz klemy i autko ma reset kompa
pozdrawiam |
_________________
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae |
|
|
|
 |
kulaseba [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2007, 14:23
|
|
|
Tak zrobie sprawdze ale jezeli spalanie nie spadnie to zabieram sie diagnosty niech podłaczy pod komputerek i zobaczy co za czort w nim siedzi. Dzięki. Pozdrawiam.
miałem wymieniane świece , filtr powietrza |
Ostatnio zmieniony przez kulaseba 06-08-2007, 14:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
SiDoR
Nadworny Mechanik AngelInADevil'sSuit

Pomógł: 111 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 900 Skąd: Miasto Europa
|
Wysłany: 06-08-2007, 14:25
Bolid: SIGNUM Z20NET '03, VB Caravan X16XEL '99 |
|
|
jak to nie pomoże to możliwe, że silnik krokowy Ci szfankuje, czy masz normalne obroty na jałowym czy może podwyższone??
Może też być dziura w wydechu, autko wtedy słabsze i też więcej pali, ale to byś pewnie usłyszał, że Ci się wydech basowy zrobił |
_________________
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae |
|
|
|
 |
olosc11mpi
Nałogowiec
Pomógł: 20 razy Wiek: 52 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 189 Skąd: Legionowo/W-wa
|
Wysłany: 06-08-2007, 14:31
Bolid: sc 1.1 MPI 2002 |
|
|
jak więcej pali to restart nie pomoże na mój gust. Zgłasza jakieś błędy na tablicy rozdzielczej??? Jeśli ten błąd jest czy usterka nazwijmy to, to znowu komp ją wyłapie.
To MPI czy SPI???? (1 czy 2 sondy?) |
Ostatnio zmieniony przez olosc11mpi 06-08-2007, 14:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kulaseba [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2007, 14:58
|
|
|
1 tłumik nie dawno był robiony tzn. zakładany nowy, obroty na biegu jałowym sa normalne 3 razy mi się zdarzyło że dodawał sam gazu aż do bardzo wysokich obrotów jest SPI żadnych błędów nie było na desce rozdzielczej po za jednym jak uruchomiłem silnik to kontrolka zapaliła się od Fiat Code później przy następnym uruchomieniu silnika było ok. Jak kupowałem samochód to robiłem na pełnym baku 470 km po mieście nawet w godzinach szczytu teraz to zaledwie 300 km czyli łatwo obliczyć. Jedynie co zauważyłem jeźdżac po mieście to wentylator mi się uruchamia dosyć często. Gaśnie i po 6 sek. znów się uruchamia. |
Ostatnio zmieniony przez kulaseba 06-08-2007, 15:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
SiDoR
Nadworny Mechanik AngelInADevil'sSuit

Pomógł: 111 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 900 Skąd: Miasto Europa
|
Wysłany: 06-08-2007, 15:04
Bolid: SIGNUM Z20NET '03, VB Caravan X16XEL '99 |
|
|
wentylatorek od chłodnicy tak ma to żadna nowość i tak ma mieć, ale spalanie za duże, coś się dzieje może któraś lambada (lambda) Ci szaleje |
_________________
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae |
|
|
|
 |
jerzyk
Loża szyderców

Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-08-2007, 15:08
Bolid: Audi |
|
|
jesli często załącza się wentylator to wersja optymistyczna: do wymiany termostat, wersja pesymistyczna: uszczelka pod głowicą (to by też tłumaczyło resztę objawów) |
_________________
 |
|
|
|
 |
kulaseba [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2007, 15:13
|
|
|
SiDoR napisał/a: | wentylatorek od chłodnicy tak ma to żadna nowość i tak ma mieć, ale spalanie za duże, coś się dzieje może któraś lambada (lambda) Ci szaleje |
wydaje mi się że najlepszym rozwiązaniem to podjadę i niech mi podłączą pod kompa bardzo możliwe że to sonda. Jak kupowałem SC to miałem test własnie robiony przez stacje diagnostyczną i było że sonda jest w normie a dokładnie to jakas korekta sondy lambda 0.99 % ale nic z tego nie kumam a jakie były błędy wskazane przez centralkę to czujnik ciśnienia - przerywany
uszczelka była wymieniana ale pod deklem zaworów
Stan sondy lambda open loop
Wymaga uruch. klimat. OFF
Rozruch silnika Zezwolony
Klucz elektroniczny Zaprogramowany
Kod uniwersalny Nieupowazniony
Obroty silnika 228 Obr./min
Czas wtrysku 0 msek.
Wyprzedzenie zapłonu 10 Stopn./Kata
Ciśnienie ssania 753 mmHg
Temperatura powietrza 51 stopnie
Temperatura wody 62 stopnie
Pozycja zaworu przepustnicy 9.73 Stop./Kata
Napięcie akumulatora 12.62 Wolt
Korekta sondy lambda 0.99%
Pozycja silnika krok. 61 skoki
Docelowe obroty biegu jałowego 0 Obr./min
delta skoków -110 skoki
Błędy wsakazane przez centralke
czujnik ciśnienia - Przerywany
to takie parametry ja to jestem laik co do nie których parametrów i nie wiem czy jest wszystko ok. |
Ostatnio zmieniony przez kulaseba 06-08-2007, 15:29, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
SiDoR
Nadworny Mechanik AngelInADevil'sSuit

Pomógł: 111 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 900 Skąd: Miasto Europa
|
Wysłany: 06-08-2007, 15:18
Bolid: SIGNUM Z20NET '03, VB Caravan X16XEL '99 |
|
|
kulaseba napisał/a: | uszczelka była wymieniana ale pod deklem zaworów |
jeżyk miał na myśli przegrzanie UPG (uszczelka pod głowicą)
może mieć ona duży wpływ na przegrzewanie auta spadek kompresji zjadanie oleju lub płynu z chłodnicy, co za tym i dzie na osiągi i spalanie |
_________________
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae |
|
|
|
 |
kulaseba [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2007, 15:34
|
|
|
plyn wymieniałem w listopadzie 2006 filrmy Dynager 2000 i nic nie dolewałem a spadło mi dopiero pod max około 1 cm olej jest w porządku na bagnecie jest w strefie srodkowej olej był wymieniany dokładnie jak kupiłem tylko samochód 26 sierpnia 2006 r |
|
|
|
 |
SiDoR
Nadworny Mechanik AngelInADevil'sSuit

Pomógł: 111 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 900 Skąd: Miasto Europa
|
Wysłany: 06-08-2007, 15:45
Bolid: SIGNUM Z20NET '03, VB Caravan X16XEL '99 |
|
|
kulaseba napisał/a: | plyn wymieniałem w listopadzie 2006 filrmy Dynager 2000 i nic nie dolewałem a spadło mi dopiero pod max około 1 cm olej jest w porządku na bagnecie jest w strefie srodkowej olej był wymieniany dokładnie jak kupiłem tylko samochód 26 sierpnia 2006 r |
to jak tak to ja stawiam na krokowy
ale zacznij od reseta nic cię nie kosztuje a może da rade, jak nie to czyszcenie krokowego, jak nie to jazda na komputer i sprawdzenie lambady |
_________________
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae |
|
|
|
 |
kulaseba [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2007, 15:49
|
|
|
tak zrobie jak piszesz napewno w tym tygodniu odpisze czy coś pomogło wielkie dzięki.Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
SiDoR
Nadworny Mechanik AngelInADevil'sSuit

Pomógł: 111 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 900 Skąd: Miasto Europa
|
Wysłany: 06-08-2007, 15:52
Bolid: SIGNUM Z20NET '03, VB Caravan X16XEL '99 |
|
|
zawsze masz całą sforę ludzi do usług, wiec jak to nie pomoże damy następne namiary na szukanie powodów |
_________________
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae |
|
|
|
 |
muchasso
nówka sztuka ;)
Wiek: 36 Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 19 Skąd: Orzesze
|
Wysłany: 09-09-2008, 18:40
Bolid: SC 1.1 SPI + LPG |
|
|
a ile trzeba czekać na włączenie się wentylatora po restarcie komputera ? |
|
|
|
 |
|