FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
odpowietrzenie układu hamulcowego
Autor Wiadomość
Leito 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 17
Skąd: Pstrążna
Wysłany: 12-09-2008, 20:50   odpowietrzenie układu hamulcowego
   Bolid: seicento 900


otóż jutro mam zamiar dokończyć moja prace z hamulcami czyli wymienic caly tyl bo przod juz zrobilem. chce od razu wymienic plyn hamulcowy jednak nie znalazlem manuala do tego ani za bardzo zadnego watku w ktorym byloby to opisane, wiem jedynie ze trzeba zaczac od tylu a skonczyc z przodu, jednak zastanawialem sie czy trzeba to robic przy włączonym silniku czy wystarczy normalnie, na wyłączonym? prosilbym o jakies wskazówki jak postępowac krok po kroku bo nawet nie wiem jak spuścić stary płyn. odnoście jeszcze przednich hamulców, zdarza mi sie czasami że zapiszczą przy skręcie, przy hamowaniu a czasami przy normalnej prostej jezdzie. czy to normalne? musza sie dotrzec czy cos czy po prostu klocki czy tarcze słabej jakości? z gory dzieki za pomoc i serdecznie pozdrawiam

ps. acha, wiem ze jest zawsze problem z odpowietrznikami, kupilem od razu komplet (4 sztuki) czy warto je wymienic nawet jak poprzednie sie da odkrecic bez problemu?
 
 
ahamay 
Nałogowiec


Pomógł: 23 razy
Wiek: 39
Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 128
Skąd: Zabrze
Wysłany: 12-09-2008, 20:57   
   Bolid: sc 1.4 T-jet,STILO MW jtd


silnik wylaczony to raz zaczynasz od tylnego prawego kola potem tylne lewe przod prawe i przod lewe

ze zbiorniczka strzykawka wybierasz tyle ile sie da potem zalewasz nowym plynem
przyda ci sie jakis metr gumowego weza o wew srednicy 4 mm lub 6 po to zeby nałozyc go na odpowietrznik i miec kontrole nad wyplywajacym starym plynem hamulcowym

a co do odpowietrznikow to jesli stare sie odkreca to wymiana nie bedzie konieczna wystarczy po dokreceniu siknac cały odpowietrznik konserwacja w spreju :) nie bedzie problemu z przyszlym odkrecaniem ;]

seryjne hample piszcza i beda piszczec jedyny sposob na to to zamiennik tarcze brembo plus klocki ferodo premier cena za komplet porownywalna do ceny oryginalnych czesci
_________________
1.4 16v T-jet powered by AG
a na co dzień klekot JTD :)
 
 
 
ADAMSKY 
Nocny zwiadowca
Nadworny Akustyk


Pomógł: 130 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 547
Skąd: Pleszew
Wysłany: 12-09-2008, 21:14   
   Bolid: SC 1.1 SPI


http://www.seicento.pl/vi...=odpowietrzanie
_________________

 
 
 
Leito 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 17
Skąd: Pstrążna
Wysłany: 12-09-2008, 21:39   
   Bolid: seicento 900


ahamay napisał/a:

a co do odpowietrznikow to jesli stare sie odkreca to wymiana nie bedzie konieczna wystarczy po dokreceniu siknac cały odpowietrznik konserwacja w spreju :) nie bedzie problemu z przyszlym odkrecaniem ;]



no ale jesli je juz mam to moze warto je wymienic czy jednak lepiej zostawic te stare co?

jeszcze jedno male pytanko, ile pomiesci plynu uklad hamulcowy bo gostek w sklepie sprzedal mi o,5 litra bodajze dot4 i stwierdzil ze to wystarczy do wymiany
 
 
ahamay 
Nałogowiec


Pomógł: 23 razy
Wiek: 39
Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 128
Skąd: Zabrze
Wysłany: 12-09-2008, 23:26   
   Bolid: sc 1.4 T-jet,STILO MW jtd


no do samej wymiany moze i ok ale jak chcesz pozbyc sie kazdej kropli starego to mało jak se ostatnio hample robilem to kupilem 2x0.4l i moze 100 ml mi zostalo:) a co do odpowietrznikow jak sa dobre zostaw na przyszły raz :)
_________________
1.4 16v T-jet powered by AG
a na co dzień klekot JTD :)
 
 
 
Leito 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 17
Skąd: Pstrążna
Wysłany: 13-09-2008, 13:55   
   Bolid: seicento 900


a nie da sie od razu jakos wypompowac calego plynu z ukladu a potem zalac nowym?
 
 
ahamay 
Nałogowiec


Pomógł: 23 razy
Wiek: 39
Dołączył: 20 Paź 2006
Posty: 128
Skąd: Zabrze
Wysłany: 13-09-2008, 17:37   
   Bolid: sc 1.4 T-jet,STILO MW jtd


Leito napisał/a:
a nie da sie od razu jakos wypompowac calego plynu z ukladu a potem zalac nowym?


niestety nie bo jak spuscisz caly plyn bedzie cyrk z odpowietrzaniem serwa ....
_________________
1.4 16v T-jet powered by AG
a na co dzień klekot JTD :)
 
 
 
Leito 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 17
Skąd: Pstrążna
Wysłany: 14-09-2008, 18:20   
   Bolid: seicento 900


ok, dzieki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum