Demontaż tablicy rozdzielczej |
Autor |
Wiadomość |
Krzychoo_crosno
nówka sztuka ;)
Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 2 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 29-11-2011, 17:35 Demontaż tablicy rozdzielczej
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
Chciałbym się dowiedziec , gdzie są jeszcze śruby mocujące tablice w górnej częsci. Mianowicie wszystkie śruby imbusem na dole odkręcone , śruby panelu sterowania również , oraz kierownica jest zdemontowana . Gdy próbuje wyjąc całą tablice to coś blokuje w górnej częsci . Na początku sugerowałem się poradnikiem o Seiko w pdf-ie . Wskazane są tam jeszcze śruby we wlotach powietrza , wyciagnąłem te żeberka i nie znalazłem tam żadnych mocujących śrub . Mam Seicento 900 z 98 roku . |
|
|
|
 |
sabcio9207
nówka sztuka ;)
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 20 Lis 2011 Posty: 41 Skąd: lodz
|
Wysłany: 29-11-2011, 20:36
Bolid: seicento 1.1/1.2 8v |
|
|
jak zdejmiesz te kratki to nic nie da musisz jeszcze wyciagnac te plastiki,nie sa przykrecane wiec je podwazasz przy desce i wyciagasz tylko ciezko wychodza |
|
|
|
 |
jankes
Nałogowiec
Pomógł: 38 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 337 Skąd: trójkąt 3 cesarzy SJ
|
Wysłany: 29-11-2011, 22:12
Bolid: SC sporting & volvo v70 & DAF CF |
|
|
masz jeszcze jedną śrubę na środku deski między nawiewami na szybę pod zaślepką |
|
|
|
 |
Krzychoo_crosno
nówka sztuka ;)
Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 2 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 29-11-2011, 22:54
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
Dzięki wielkie panowie ! . Jutro biore sie do roboty |
|
|
|
 |
shebo [Usunięty]
|
Wysłany: 30-11-2011, 01:35
|
|
|
A 2 śruby w dolnej 'półce' wykręcone? |
|
|
|
 |
dziadbab
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 20 Sie 2009 Posty: 53 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-12-2011, 20:50
Bolid: Seicento Sporting 1.1 |
|
|
Panowie, wykręciłem wszystkie śruby mocujące deske, ze 4 na dole i po jednej za wlotem powietrza. Niestety chyba obudowa zegarów blokuje mi jej zdjęcie.
Rozbieram kierownice, wykręciłem poduszke powietrz. i niestety moim oczom pokazała się nakrętka na wieloklinie na klucz 25. nie mam nasadkowego na dużej grzechotce i nie mam innego pomysłu jak to odkręcic.
Pomóżcie mi proszę i powiedzcie czy o jakiejś jeszcze śrubie nie zapomniałem!! |
|
|
|
 |
dawidszyroki
nówka sztuka ;)
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 10 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 17-12-2011, 20:55
Bolid: Seicento 900 Gold |
|
|
Ja dzis wykrecałem i nie musiałem ściagać kierownicy. Jak ściągniesz te plastyki gdzie od dołu odkręcałeś 4 śruby to potem masz z przodu 2 imbusowe, odkręć je i potem od strony szyby masz jedna śrube imbusowa, jest tam taki czopek jako zaślepka, znajduje się ona nad licznikiem przy szybie. Chyba blokuje ci ta jedna śruba imbusowa której nie widać od strony kierowcy. popatrz na licznik z góry, przed szybą . |
|
|
|
 |
dziadbab
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 20 Sie 2009 Posty: 53 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-12-2011, 21:34
Bolid: Seicento Sporting 1.1 |
|
|
Wykręciłem jeszcze 2 śruby mocujące, jedną tą która jednoczesnie mocuje tył licznika oraz na środku pod zaślepką. Teraz już jak ruszam deską to cała się rusza, ale nie mogę jej wyciągnąć w żaden sposób bo jednak licznik blokuje mi ją.
Nie mogę odkręcic licznika bo nie mam dojścia do tych dwóch śrub imbusowych. Miałbym do nich dojście jakbym odkręcił kierownice ale tej tez nie moge odkręcic bo nie mam klucza nasadkowego....
Można bez ściągania licznika jakoś umiejętnie poruszając deską wyciągnąć ją? |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 17-12-2011, 21:52
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
dziadbab, no zonk kolego. Trochę od ..upy strony się zabrałeś. Pierwsze kiera i obudowy licznika potem sam licznik dxwignie wycieraczek/kierunków i dopiero decha.
Nie wyjmiesz deski z kierą na kolumnie. Jak chcesz kierę przez otwór 10/10 przecisnąć? Po za tym trzeba odkręcić i wepchnąć tablicę bezpieczników w głąb deski bo inaczej zostaniesz z kablami uziemiony. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
|